Top/Flop stammen

Reactiescore
1.226
Qua grootte? Achja spread doet het wel op eigen kracht, binnen het stamlimiet, en hoeft dus niet met jan en alle man samen te gaan werken.

Jullie maakten ook dankbaar gebruik van een intern conflict binnen een account van Exitus door te vragen of ze de troepen op een 3e partij konden sturen.

3aa908b927652fc47da65e63e377f0af.png


Event Horizon was voorheen Marlow en zat in Exitus, Een co heeft tijdens de incommings alle troepen gedumped op het achterliggende account Lord Lenears terwijl er een onderliggende afspraak was om mekaar niet aan te vallen. Deze co heeft dit wel gedaan en is daarna van het account af gezet door de eigenaar van het account die ondertussen op een ander account zat ivm beperkte activiteit binnen de stam.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Jullie maakten ook dankbaar gebruik van een intern conflict binnen een account van Exitus door te vragen of ze de troepen op een 3e partij konden sturen.

3aa908b927652fc47da65e63e377f0af.png


Event Horizon was voorheen Marlow en zat in Exitus, Een co heeft tijdens de incommings alle troepen gedumped op het achterliggende account Lord Lenears terwijl er een onderliggende afspraak was om mekaar niet aan te vallen. Deze co heeft dit wel gedaan en is daarna van het account af gezet. Door de eigenaar van het account die ondertussen op een ander account zat ivm beperkte activiteit binnen de stam.
Tijdens de incomings? Zeg maar gerust toen het account al op -12 stond en kwaad was op de beperkte hulp van zijn stam :p

Verder wisten wij niks van die onderliggende afspraak in dat geval wel fair dat Johan gekickt is in dat geval. (Waarbij Anton gewoon netjes naar jou toegekomen is met het verhaal :) )
 
Reactiescore
1.226
Tijdens de incomings?

Jup, in de nacht al. Vraag me ook niet waarom maar zijn eerste reactie was alle deff terugtrekken en dumpen op lord lenears. Dat hij daarna nog de restjes gedaan heeft dat klopt. Maar de 1e actie was al gedaan voordat er ook maar 1 dorp verloren was aan jullie.
 
Reactiescore
1.278
Jullie maakten ook dankbaar gebruik van een intern conflict binnen een account van Exitus door te vragen of ze de troepen op een 3e partij konden sturen.

3aa908b927652fc47da65e63e377f0af.png


Event Horizon was voorheen Marlow en zat in Exitus, Een co heeft tijdens de incommings alle troepen gedumped op het achterliggende account Lord Lenears terwijl er een onderliggende afspraak was om mekaar niet aan te vallen. Deze co heeft dit wel gedaan en is daarna van het account af gezet door de eigenaar van het account die ondertussen op een ander account zat ivm beperkte activiteit binnen de stam.

Je stuurt precies drie pms uit een hele conversatie ... weet niet precies wat ik hiervan moet vinden.

Wij vielen Marlow aan, omdat dit account veel ODS erbij kreeg en bleek ook dat er veel def uitstond. Hebben wat troepen gebasht, maar het lijkt me heel sterk dat dit account alle troepen op Lord Lenears heeft gestuurd aan de hand van wat wij gebasht hebben en wat wij nog als OS uitzagen staan.

1591734293716.png

Misschien moet je, als stamleiding, eens wat meer de verantwoordelijkheid voor je stam pakken in plaats van met de vinger naar ons te wijzen.
Het niet nakomen van afspraken? Het klaarblijkelijk niet sturen van OS onderling? Dat zijn toch echt zaken die binnen exitus gebeuren.

Hieronder kan je zien dat hij al lord aan het aanvallen was en daarom verwijs ik daar dus na in mijn pm ... hij stelt het zelfs voor.

1591734604262.png

Uiteindelijk zijn uiteraard gewoon op hem blijven bashen.
 
Reactiescore
7.942
Alsof Imago nog niet genoeg overwicht heeft ook leuk Vens die gezellig meetimed. Beetje misplaatste stamnaam misschien.

Wie heeft als eerste aangevallen? Tring of Vans?

Je valt ze eerst aan, neemt zelfs dorpen over en gaat nu janken dat ze terug aanvallen?
 
Reactiescore
1.226
Wij vielen Marlow aan, omdat dit account veel ODS erbij kreeg en bleek ook dat er veel def uitstond. Hebben wat troepen gebasht, maar het lijkt me heel sterk dat dit account alle troepen op Lord Lenears heeft gestuurd aan de hand van wat wij gebasht hebben en wat wij nog als OS uitzagen staan.

Of het letterlijk alle troepen waren of niet, dat weet ik niet aangezien ik niet gelogged ben geweest op het account. Het is enkel wat ik van de hoofdspeelster te horen heb gekregen. Zou dus best kunnen dat het niet letterlijk alle troepen waren.

Misschien dat je, als stamleiding, eens wat meer de verantwoordelijkheid voor je stam pakken in plaats van met de vinger naar ons wijzen.

Welke verantwoordelijkheid moet ik pakken? En met welke vinger wijs ik richting jullie?

Hieronder kan je zien dat hij al lord aan het aanvallen was en daarom verwijs ik daar dus na in mijn pm ...

Zoals ik aangaf, jullie maakten er dankbaar gebruik van. In tegenstelling tot wat jij een paar posts geleden claimt, namelijk dat jullie " niet met jan en alle man samen te gaan werken. ".

Hoe wil je dan het coordineren over troependump op een 3e partij en het vragen om rapportjes daarvan noemen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Of het letterlijk alle troepen waren of niet, dat weet ik niet aangezien ik niet gelogged ben geweest op het account. Het is enkel wat ik van de hoofdspeelster te horen heb gekregen. Zou dus best kunnen dat het niet letterlijk alle troepen waren.

Dan zou er lijk mij geen ODD behaald zijn. Maar al is dit al foutief ben ik wel benieuwd over de rest.

De bespeler van Maslow(die dus gekickt werd) schreef mij namelijk ook aan.
1591735193638.png
1591735201380.png

Blijft een vaag verhaal, dat een speler pats boem verwijderd wordt van zijn account door een bespeler die zelf al overgestapt is naar een ander account. Misschien dat jij hier wat meer over kwijt kan?

Ben overigens direct na deze mededelingen naar costarica privé gestapt zodat hij dit kon uitzoeken, maar heb hier verder niks meer van gehoord en vind dat het verhaal nu wel heel makkelijk op het AF wordt afgedaan.

Welke verantwoordelijkheid moet ik pakken? En met welke vinger wijs ik richting jullie?

Jij zegt dat wij een intern conflict gebruiken om iemand op een derde partij te laten lopen met een klein stukje conversatie en houdt voor het gemak weg dat hij dit zelf voorstelt. Zoals ik net aangetoond heb.
Beetje laf.
 
Reactiescore
1.365
Of het letterlijk alle troepen waren of niet, dat weet ik niet aangezien ik niet gelogged ben geweest op het account. Het is enkel wat ik van de hoofdspeelster te horen heb gekregen. Zou dus best kunnen dat het niet letterlijk alle troepen waren.



Welke verantwoordelijkheid moet ik pakken? En met welke vinger wijs ik richting jullie?

Niet achter de vrouwen aangaan hier he ;).
Verantwoordelijkheid in de zin van alles vertellen, je laat niet alles zien, wat dus op nadelig vingerwijzen lijkt. Wat wss niet jouw bedoeling was. Beetje zonde.. Maar je krijgt van ons n mooi duimpje terug hoor :).
 
Reactiescore
1.278
Niet achter de vrouwen aangaan hier he ;).
Verantwoordelijkheid in de zin van alles vertellen, je laat niet alles zien, wat dus op nadelig vingerwijzen lijkt. Wat wss niet jouw bedoeling was. Beetje zonde.. Maar je krijgt van ons n mooi duimpje terug hoor :).

Niet de bedoeling is wel naïef. Niet voor niets laat hij precies de PM achterwege waarin duidelijk blijkt dat dit niet ons voorstel is.
 
Reactiescore
1.226
Jij zegt dat wij een intern conflict gebruiken om iemand op een derde partij te laten lopen met een klein stukje conversatie en houdt voor het gemak weg dat hij dit zelf voorstelt. Zoals ik net aangetoond heb.
Beetje laf.

Ik zeg nergens dat jullie dat initiëren. Ik geef aan dat jullie er dankbaar gebruik van maken, waar volgens mij geen beschuldiging in zit, Het feit dat je het zo opvat zegt misschien dan wel iets over de situatie?

Ik geef aan dat je daar dankbaar gebruik van maakt en nog om rapportjes vraagt, en zodoende dus jou harde uitspraak "niet met jan en alleman samenwerken" ontkracht. Omdat het gewoon niet waar is. Maakt niet uit, werk lekker samen, maar ga niet hypocriet met de vinger wijzen denk ik dan op mijn beurt.

Blijft een vaag verhaal, dat een speler pats boem verwijderd wordt van zijn account door een bespeler die zelf al overgestapt is naar een ander account. Misschien dat jij hier wat meer over kwijt kan?

Ben ik helemaal met je eens, is en blijft een vaag verhaal. Wat wil je er meer over weten? Alles wat ik er van weet mag jij ook weten niks geheims aan. Maar laat me even weten waar je dan benieuwd naar bent.
 
Reactiescore
1.365
Niet de bedoeling is wel naïef. Niet voor niets laat hij precies de PM achterwege waarin duidelijk blijkt dat dit niet ons voorstel is.
Ooo, maar anti, hoe erg is Bram in de ban van de puzz?
 
Reactiescore
1.278
Ik zeg nergens dat jullie dat initiëren. Ik geef aan dat jullie er dankbaar gebruik van maken, waar volgens mij geen beschuldiging in zit, Het feit dat je het zo opvat zegt misschien dan wel iets over de situatie?

Ik geef aan dat je daar dankbaar gebruik van maakt en nog om rapportjes vraagt, en zodoende dus jou harde uitspraak "niet met jan en alleman samenwerken" ontkracht. Omdat het gewoon niet waar is. Maakt niet uit, werk lekker samen, maar ga niet hypocriet met de vinger wijzen denk ik dan op mijn beurt.

Nee oké vooruit we hebben rapporten ontvangen denk een stuk of 4. En nadat hij zelf voorstelde om op lord te gaan heb ik gezegd dat hij dat vooral lekker moet doen. Daarnaast hebben we gewoon nukes op hem verloren daarna en de dorpen gebasht. Fijne samenwerking is dat. Denk minstens wel een BG.


Ben ik helemaal met je eens, is en blijft een vaag verhaal. Wat wil je er meer over weten? Alles wat ik er van weet mag jij ook weten niks geheims aan. Maar laat me even weten waar je dan benieuwd naar bent.

In hoeverre is het duidelijk dat die co(Johan) afwist van afspraken met lord? Die pm die ik zojuist op het AF zette doet namelijk vermoeden van niet.
 
Reactiescore
1.226
In hoeverre is het duidelijk dat die co(Johan) afwist van afspraken met lord? Die pm die ik zojuist op het AF zette doet namelijk vermoeden van niet.

Johan zat nog in de stam -DR- toen Marlow en Bouwman naar Exitus kwamen. Er is toen een afspraak gemaakt om de oud -DR- leden (waar johan er toen nog 1 van was) niet aan te vallen. Johan is op Marlow komen te spelen en Lord Lenears is in -DR- blijven spelen. Dus waar voor heen Johan stamgenoot was van Lord Lenears is hij nu het account gejoined waarbij afspraken waren gemaakt om geen -DR- leden aan te vallen. Lijkt mij dus dat hij alle reden heeft gehad om er van af te weten aangezien hij er zelf bij betrokken is geweest.

Overigens doet mij de manier van communiceren van Johan van alles vermoeden. Maar met vermoedens komen we niet ver.

Nee oké vooruit we hebben rapporten ontvangen denk een stuk of 4. En nadat hij zelf voorstelde om op lord te gaan heb ik gezegd dat hij dat vooral lekker moet doen. Daarnaast hebben we gewoon nukes op hem verloren daarna en de dorpen gebasht. Fijne samenwerking is dat. Denk minstens wel een BG.

Tsja je vraagt hem om rapportjes, vervolgens leg je hem nog even netjes uit hoe hij rapportjes door moet sturen. En in het hele gesprek, ik heb even wezen tellen, zijn maarliefst 20 off/deff rapportjes gedeeld(copy/paste). Ik snap dat het geen BG is, en misschien niet een langdurige samenwerking. Maar hoe noem jij het dan als informatie gedeeld wordt over een 3e partij?

Daarnaast interesseert het me niet zoveel met wie je samenwerkt en met wie niet. Vind het alleen wat hypocriet om zulke woorden uit te spreken terwijl er natuurlijk bij Spread ook wel samenwerkingen zijn.
 
Bovenaan