Top/Flop stammen

Reactiescore
1.278

Deleted User - 487957162

Guest
Alsof Imago nog niet genoeg overwicht heeft ook leuk Vens die gezellig meetimed. Beetje misplaatste stamnaam misschien.

1. Het is VANS.
2. Wij vallen Wow Who niet aan.
3. Jou stam valt ons al 2 dagen aan, dus wat doen wij vervolgens?
4. Wij spelen eerst tring weg, dan Imago en dan Spread + soeppie.
5. Wees ons dankbaar, kan je eindelijk een van die vele top accounts joinen die je al de hele wereld vragen.
 
Reactiescore
1.647
Wie heeft als eerste aangevallen? Tring of Vans?

Je valt ze eerst aan, neemt zelfs dorpen over en gaat nu janken dat ze terug aanvallen?

Hahaha, zij verbroken opeens alle contacten onderling tussen stammen. Wilden geen NAP of BG opeens niks meer. Ving al wat op dat met jullie wilden mee doen en bewijs enkel geleverd. Blij dat eerste aanvielen juiste keus dus. Maakt me namelijk geen seconde wijs dat pas sinds gisteren zij betrokken zijn als alle off al klaar stond in alle dorpen om ons aan te vallen, dan wacht je niet 2 dagen na verbreken NAP behalve als gepland stond.
 
Reactiescore
1.226
Waar zeg ik dat spread 0 samenwerkingen heeft gehad of heeft. Tussen niks en jan en alle man zit nog vrij wat speling.

Wat zit er volgens jou dan tussen "binnen het stamlimiet" en "met jan en alleman"? Als je helemaal kritisch wilt gaan kijken kun je zelfs stellen dat een MB stam hebben al buiten het stamlimiet is.


Qua grootte? Achja spread doet het wel op eigen kracht, binnen het stamlimiet, en hoeft dus niet met jan en alle man samen te gaan werken.
 
Reactiescore
1.647
1. Het is VANS.
2. Wij vallen Wow Who niet aan.
3. Jou stam valt ons al 2 dagen aan, dus wat doen wij vervolgens?
4. Wij spelen eerst tring weg, dan Imago en dan Spread + soeppie.
5. Wees ons dankbaar, kan je eindelijk een van die vele top accounts joinen die je al de hele wereld vragen.

Waar zeg ik dat jullie Wow Who aanvallen? Misschien beter lezen ;) Moet je beter leren timen wilt je dat lukken of deffen xD
 
Reactiescore
7
Hahaha, zij verbroken opeens alle contacten onderling tussen stammen. Wilden geen NAP of BG opeens niks meer. Ving al wat op dat met jullie wilden mee doen en bewijs enkel geleverd. Blij dat eerste aanvielen juiste keus dus. Maakt me namelijk geen seconde wijs dat pas sinds gisteren zij betrokken zijn als alle off al klaar stond in alle dorpen om ons aan te vallen, dan wacht je niet 2 dagen na verbreken NAP behalve als gepland stond.
Hoe gaat het met je post waar je de wereld mee ging doen lagen beven?
 
Reactiescore
3.457
Enige regels die gelden hier op het forum zijn de forumregels toch?
 
Reactiescore
2.444
Heb je t over de aanvallen op feestje? Deze waren namelijk zonder overleg met POV en .Mask

Er is al op het AF aangetoond dat alle drie de partijen op de hoogte waren van elkaars aanvallen en dat er bewust gekozen is gezamenlijk aan te vallen. Maar goed oude discussie die ik geen zin heb om te voeren, maar om te zeggen dat Spread geen samenwerkingen aangaat klopt van geen kant.
 
Reactiescore
1.278
Johan zat nog in de stam -DR- toen Marlow en Bouwman naar Exitus kwamen. Er is toen een afspraak gemaakt om de oud -DR- leden (waar johan er toen nog 1 van was) niet aan te vallen. Johan is op Marlow komen te spelen en Lord Lenears is in -DR- blijven spelen. Dus waar voor heen Johan stamgenoot was van Lord Lenears is hij nu het account gejoined waarbij afspraken waren gemaakt om geen -DR- leden aan te vallen. Lijkt mij dus dat hij alle reden heeft gehad om er van af te weten aangezien hij er zelf bij betrokken is geweest.

Overigens doet mij de manier van communiceren van Johan van alles vermoeden. Maar met vermoedens komen we niet ver.

Blijft een apart verhaal. Sowieso om iemand van een account te zetten nadat je zelf gestopt bent er moet er wel wat heftigs gebeuren. Is er wel eerst met Johan gecommuniceerd, want wie weet misschien begonnen de aanvallen wel bij lord?

Tsja je vraagt hem om rapportjes, vervolgens leg je hem nog even netjes uit hoe hij rapportjes door moet sturen. En in het hele gesprek, ik heb even wezen tellen, zijn maarliefst 20 off/deff rapportjes gedeeld(copy/paste). Ik snap dat het geen BG is, en misschien niet een langdurige samenwerking. Maar hoe noem jij het dan als informatie gedeeld wordt over een 3e partij?

Daarnaast interesseert het me niet zoveel met wie je samenwerkt en met wie niet. Vind het alleen wat hypocriet om zulke woorden uit te spreken terwijl er natuurlijk bij Spread ook wel samenwerkingen zijn.

Sorry hoor maar het delen van zulke informatie vind ik niet samenwerken. Zeker op het moment beide ten tijden van het delen van de informatie nog gewoon in oorlog zijn. Je vergroot het nu allemaal ook wel een beetje uit.
 
Reactiescore
1.365
Zoals zei ff gehinderd door massa xD En lezen Belgische privacy regels :s Is niet door dat Vlaams heen te komen.

Welke mongool van pils stuurde dat dan xD.
 
Reactiescore
1.892
Waar zeg ik dat spread 0 samenwerkingen heeft gehad of heeft. Tussen niks en jan en alle man zit nog vrij wat speling.
Volgens mij beweer ik dat ook nergens. Je zegt dat jullie het wél op eigen kracht doen. Dat was dus gewoon een schijnheilige profilering waarbij je hoopte dat er geen response op zou komen, aangezien jullie het duidelijk niet alleen op eigen kracht doen. Is verder niet erg, maar probeer het dan niet zo over te laten komen. Verder insinueer je met die laatste zin dat Imago wel met jan en alleman samenwerkt. Kun je dat onderbouwen? Of interpreteer ik dat verkeerd?
 
Reactiescore
1.278
Wat zit er volgens jou dan tussen "binnen het stamlimiet" en "met jan en alleman"? Als je helemaal kritisch wilt gaan kijken kun je zelfs stellen dat een MB stam hebben al buiten het stamlimiet is.

Ah nu snap ik je wat meer. Nee kwam stelling op het AF dat spread in de buurt kwam van imago. En vind dat wel aardig juist denk dat nu de stammen aardig aan elkaar gewaagd zijn op het gebied van kwantiteit. Al zit er bij spread een fikse voorsprong binnen het stamlimiet en compenseert imago dat door wat meer samenwerkingen.
 
Reactiescore
1.278
Volgens mij beweer ik dat ook nergens. Je zegt dat jullie het wél op eigen kracht doen. Dat was dus gewoon een schijnheilige profilering waarbij je hoopte dat er geen response op zou komen, aangezien jullie het duidelijk niet alleen op eigen kracht doen. Is verder niet erg, maar probeer het dan niet zo over te laten komen. Verder insinueer je met die laatste zin dat Imago wel met jan en alleman samenwerkt. Kun je dat onderbouwen? Of interpreteer ik dat verkeerd?

Vans
Exitus
POV
 
Reactiescore
1.226
Blijft een apart verhaal. Sowieso om iemand van een account te zetten nadat je zelf gestopt bent er moet er wel wat heftigs gebeuren. Is er wel eerst met Johan gecommuniceerd, want wie weet misschien begonnen de aanvallen wel bij lord?

Er viel blijkbaar niet meer met Johan te communiceren aangezien er eerst geprobeerd is om een gesprek te voeren. Na meerdere malen aangegeven te hebben dat er niet op Lord aangevallen mocht worden, maar Johan dit wel bleef doen, zag de eigenaresse van het account geen andere mogelijkheid meer om het wachtwoord te veranderen. Lijkt mij zelfs een goede oplossing. Of zou jij liever hebben gezien dat de NAP niet gerespecteerd werd, tegen willens en wetens in? Want als dat gebeurt was, dan denk ik dat je hier ook wel weer klaar had gestaan met je verhaal.

De aanvallen zijn niet bij Lord begonnen. Heb je nog meer hypotheses die misschien wel gebeurt kunnen zijn en die het verhaal spannender kunnen maken dan het is? Want zo boeiend is het denk ik niet voor de neutrale lezer.
 
Reactiescore
1.365
Mag ik vanwege zijn privacy niet zeggen, hij noemt zichzelf de minst opvliegende van de 2
Wat is dat voor n bullshit dan.
Minst opvliegende en hij stuurt de Belgische wetgeving.. Wat een dom persoon zeg..
 
Bovenaan