We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dit zijn gewoon interns joh, werd ook al gevvd door Imago op Boer dus zo gek is dit allemaal niet.Is Imago nu ook al op Exitus aan het bashen? :O
MB's en leden worden nu aangevallen door Imago, of zijn dit interns?![]()
Die voel ik niet zoHet is van horen zeggen hoor, maar als je een PM stuurt naar Cabbage kun je hen misschien ook rekruteren!!
Ik denk dat het een poging is tot een burn betreffende ons rekruteert beleid.Die voel ik niet zo
Nee hoor, ik snap de intern prima, maar ik ben wel verbaasd nav wat Roald eerder zei.Quasi verontwaardigd doen bij alles wat intern lijkt van Imago, maar wel een vijandelijke stam dood recruiten. Cute.
Nee hoor, ik snap de intern prima, maar ik ben wel verbaasd nav wat Roald eerder zei.
Quasi verontwaardigd doen bij alles wat intern lijkt van Imago, maar wel een vijandelijke stam dood recruiten. Cute.
Wat maakt een stam eigenlijk vijandelijk![]()
alles wat geen nap/bg is, is vijandig toch?Dat is helemaal niet wat ik zeg? Ik vraag simpelweg wat een stam vijandig maakt, omdat er vaak wordt gezegd dat we een vijandige stam dood rekruteren? Denk dat je prima kan stellen dat alle stammen vijandig van elkaar zijn, behalve als er een BG is. Ben gewoon benieuwd naar wat de community als vijandig bestempeld![]()
Dat is helemaal niet wat ik zeg? Ik vraag simpelweg wat een stam vijandig maakt, omdat er vaak wordt gezegd dat we een vijandige stam dood rekruteren? Denk dat je prima kan stellen dat alle stammen vijandig van elkaar zijn, behalve als er een BG is. Ben gewoon benieuwd naar wat de community als vijandig bestempeld
edit: ik vind je reactie ook een beetje goedkoop. Je weet prima dat we jullie als vijandig hebben gestempeld door de massa heen en weer, niet door de recruit. Kom op joh.
alles wat geen nap/bg is, is vijandig toch?
Ik haalde de recruit als tijdsstempel erbij, niet als reden tot oorlog maar ca vaJij bent diegene die de recruit er bijhaalt in 1e instantie. Niet ik![]()
Ik haalde de recruit als tijdsstempel erbij, niet als reden tot oorlog maar ca va![]()