Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.454
Aaah 1 van de grootste stabbers op de .nl server laat zich zien. Is wel een tekenend beeld dat hij szn support of niet? @The Pianist @underground tacticz.

Ruben, ik vind Roy de grootste idioot in TW. Ik mag die jongen echt niet (weet dat dit Roy trouwens niet is), dus snap niet waar je hier mee naar toe wilt.
 

DeletedUser81223

Guest
Al wat leven in de brouwerij IG? Of is iedereen nog druk met rimmetjes pakken?
 

DeletedUser81223

Guest
Zo te zien wel e.e.a. gaande jah ;)
Zie iemand die zijn oda lekker aan het uppen is, en volgens mij worden de prestaties in een dag ook verbeterd van alle drie de onderdelen als ik het zo zie? Ben benieuwd wie dat gaan zijn.
 
Reactiescore
581
Lekker gedeft! jij maakt de stats een stuk gunstiger voor ze deze mass
Nee, dat doen ze (de stamleden) zelf.

Ik ben al een paar dagen goed ziek. De stam heeft als daarom als geheel de Triador account op zich genomen bij deze massa en hebben hem met een gezamenlijke inspanning gedeft (VV-OS etc iedereen deed zijn deel). Kan niet nog trotser op ze zijn, dan nu... dat ze er zijn, op momenten die er toe doen. Toppertjes, allemaal.
 
Reactiescore
80
Nee, dat doen ze (de stamleden) zelf.

Ik ben al een paar dagen goed ziek. De stam heeft als daarom als geheel de Triador account op zich genomen bij deze massa en hebben hem met een gezamenlijke inspanning gedeft (VV-OS etc iedereen deed zijn deel). Kan niet nog trotser op ze zijn, dan nu... dat ze er zijn, op momenten die er toe doen. Toppertjes, allemaal.
Ik ben ook trots op jullie hoor Toppers!
 

DeletedUser78710

Guest
Nee, dat doen ze (de stamleden) zelf.

Ik ben al een paar dagen goed ziek. De stam heeft als daarom als geheel de Triador account op zich genomen bij deze massa en hebben hem met een gezamenlijke inspanning gedeft (VV-OS etc iedereen deed zijn deel). Kan niet nog trotser op ze zijn, dan nu... dat ze er zijn, op momenten die er toe doen. Toppertjes, allemaal.

Zo moet dat , en is zeker mooi!
Al hadden johny en tad ook wel vv kunnen gebruiken denk ik :D
 
Bovenaan