Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487957763

Guest
Weinig te spreke van begrip momenteel inderdaad. Rode lap door de naam Pony.
 
Reactiescore
967
Jammere is dat er laatst juist meer positiviteit was etc, op af werden complimenten gegeven. En bijvoorbeeld onrechtmatig kata gebruik van Tidal MB werd keurig opgelost door hem... Jammer dat er niet eens een discussie kan worden aangegaan en er al 1000 incs worden gestuurd binnen 20 minuten...

Mochten we deze wereld ondanks deze tegenslag nog winnen, zal wel lastig worden nu, gaat hij heel zoet smaken.
 
Reactiescore
80
Door de menig dreigementen op persoon of ivm andere werelden zijn er al mensen gestopt. Dit wil zeggen dat ik dan ( waar ik me eerder onthouden heb ) volle bak zal gooien. Die os die je aan het gooien bent zal snel verdampen wat het nog makkelijker gaat maken volgende mass.

Als jullie zo vies willen blijven spelen kan je het ook zo terug krijgen. Ik raad dan ook iedereen aan SZN op alle fronten te blokkeren en mods in te lichten bij misbruik.

Maar he zelfs van omkoping zijn jullie niet vies, wel team pony?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Door de menig dreigementen op persoon of ivm andere werelden zijn er al mensen gestopt. Dit wil zeggen dat ik dan ( waar ik me eerder onthouden heb ) volle bak zal gooien. Die os die je aan het gooien bent zal snel verdampen wat het nog makkelijker gaat maken volgende mass.

Als jullie zo vies willen blijven spelen kan je het ook zo terug krijgen. Ik raad dan ook iedereen aan SZN op alle fronten te blokkeren en mods in te lichten bij misbruik.

Maar he zelfs van omkoping zijn jullie niet vies, wel team pony?
Wat voor omkoping bedoel je? Dat we een aantal dorpen wouden afgeven in ruil voor een nap? Anders weet ik niet wat je bedoeld.
 
Reactiescore
579
Door de menig dreigementen op persoon of ivm andere werelden zijn er al mensen gestopt. Dit wil zeggen dat ik dan ( waar ik me eerder onthouden heb ) volle bak zal gooien. Die os die je aan het gooien bent zal snel verdampen wat het nog makkelijker gaat maken volgende mass.

Als jullie zo vies willen blijven spelen kan je het ook zo terug krijgen. Ik raad dan ook iedereen aan SZN op alle fronten te blokkeren en mods in te lichten bij misbruik.

Maar he zelfs van omkoping zijn jullie niet vies, wel team pony?
Make My Day...

De enige directe vieze actie n.a.v. een aanvalbare ban... die komt van jullie kant. Dreigen is verder prima... maar je hebt de verkeerde voor je... als je een all-in oorlog wilt, met elke vieze truc uit het boekje, dan krijg je die wat mij betreft ook en geloof me, ik ben daar beter in dan jij.

Tot nu toe, was het een leuke wereld, werd er sportief gevochten en waren er geen grote incidenten, werd na overleg een autismal uit de wind gehouden, zijn BB's terug gegeven... maar het kan ook heel anders. Heel anders ^^

En dat is een belofte...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
80
Make My Day...

De enige directe vieze actie n.a.v. een aanvalbare ban... die komt van jullie kant. Dreigen is verder prima... maar je hebt de verkeerde voor je... als je een all-in oorlog wilt, met elke vieze truc uit het boekje, dan krijg je die wat mij betreft ook en geloof me, ik ben daar beter in dan jij.

Tot nu toe, was het een leuke wereld, werd er sportief gevochten en waren er geen grote incidenten, werd na overleg een autismal uit de wind gehouden, zijn BB's terug gegeven... maar het kan ook heel anders. Heel anders ^^

En dat is een belofte...


Back je cheatende vriendjes harder, als dat de enige manier is voor jullie om te winnen ;)

Het kan ook anders? Je bedoeld je kan nog meer cheaten?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
579
Back je cheatende vriendjes harder, als dat de enige manier is voor jullie om te winnen ;)

Het kan ook anders? Je bedoeld je kan nog meer cheaten?
And so the Games begin... meer hoef ik niet te zeggen.

Op onnozele praat ga ik verder niet in... 1 persoon (nota bene een invaller) op 1 account, word bij jou direct de gehele stam... en het is echt payback-time vanaf nu... niet over een paar weken/maanden komen janken, of ik op wil houden etc InGame... want dat gaat nooit meer gebeuren. Opnieuw een belofte.

Ik zeg het vaak genoeg... don't poke the bear... maar als je het dan wel doet... zijn de consequenties voor jullie rekening.
 
Reactiescore
1.476
Door de menig dreigementen op persoon of ivm andere werelden zijn er al mensen gestopt. Dit wil zeggen dat ik dan ( waar ik me eerder onthouden heb ) volle bak zal gooien. Die os die je aan het gooien bent zal snel verdampen wat het nog makkelijker gaat maken volgende mass.

Als jullie zo vies willen blijven spelen kan je het ook zo terug krijgen. Ik raad dan ook iedereen aan SZN op alle fronten te blokkeren en mods in te lichten bij misbruik.

Maar he zelfs van omkoping zijn jullie niet vies, wel team pony?
Zelfs al zou het waar zijn, snap je zelf ook wel dat lang niet iedereen van SZN er het zelfde in staat. Iedereen over 1 kam scheren is nooit goed... Net zoals niet iedereen in Inni het eens is met het aanvallen van Pony terwijl het geband is. Zo maak je de wereld voor niemand leuker, maar wij van SZN kunnen er op dit moment niks aan doen, dat snap je toch zelf ook wel? In dit geval zijn wij afhankelijk van de goodwill van Inni. Winst of verlies maakt mij niks uit maar dit is geen 'strijd', en dat wilde jij toch zo graag?
 
Reactiescore
80
And so the Games begin... meer hoef ik niet te zeggen.

Op onnozele praat ga ik verder niet in... 1 persoon (nota bene een invaller) op 1 account, word bij jou direct de gehele stam... en het is echt payback-time vanaf nu... niet over een paar weken/maanden komen janken, of ik op wil houden etc InGame... want dat gaat nooit meer gebeuren. Opnieuw een belofte.

Ik zeg het vaak genoeg... don't poke the bear... maar als je het dan wel doet... zijn de consequenties voor jullie rekening.
Doe dan een keer aanvallen ingame? Ik wacht al hele tijd op je maar behalve praatjes kom je met niks. TAD heeft dorpen geofferd om je account heel te houden anders was je nu al aan het huilen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Doe dan een keer aanvallen ingame? Ik wacht al hele tijd op je maar behalve praatjes kom je met niks. TAD heeft dorpen geofferd om je account heel te houden anders was je nu al aan het huilen.
Kijk anders even wie er Nurse aangevallen heeft?? Owja Triador.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wauw iemand heeft uit frustratie vv gepakt en die 25 clears gegooid?
Die durfde het niet op mij te gooien dan ?
Pff waarom is normaal communiceren zo lastig voor jou. Je stammie Nurse heeft 90 clears gekopt vanuit Triador. Ook leuk dat je door blijft gaan over dat Edwin ziek was. Erg chique om te grappen en grollen om iemand zijn gezondheid.
 
Reactiescore
80
Pff waarom is normaal communiceren zo lastig voor jou. Je stammie Nurse heeft 90 clears gekopt vanuit Triador. Ook leuk dat je door blijft gaan over dat Edwin ziek was. Erg chique om te grappen en grollen om iemand zijn gezondheid.
Geloof dat triador zelf er iets meer gekopt heeft niet? dus wat wil je?
Dat hij ziek is is sneu. Maar jullie hebben toch 10 spelers per account? was de rest al gerent ofzo?
 
Reactiescore
967
Ach INNI kan weer is dorpen scoren, is aan ons om weer te herpakken. Het zal een stuk lastiger worden nu, maar als we winnen zal het alleen maar beter aanvoelen.

Ik wens INNI succes deze wereld en hopelijk voor jullie weten jullie deze tegenslag goed te benutten, want we gaan het jullie niet makkelijk maken.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Geloof dat triador zelf er iets meer gekopt heeft niet? dus wat wil je?
Dat hij ziek is is sneu. Maar jullie hebben toch 10 spelers per account? was de rest al gerent ofzo?
Ik reageer alleen op jou dat Triador zijn clears niet op jou kon sturen, omdat ze op een stamgenoot van je liepen die dorpen verloor mede door die clears. Ben je dom ofwa?

Niet ieder account heeft een team. Pony heeft inderdaad wat backups mocht het nodig zijn. Edwin had die luxe niet dus heb onder andere ik die massa gedeffed.
 
Reactiescore
80
Ik reageer alleen op jou dat Triador zijn clears niet op jou kon sturen, omdat ze op een stamgenoot van je liepen die dorpen verloor mede door die clears. Ben je dom ofwa?

Niet ieder account heeft een team. Pony heeft inderdaad wat backups mocht het nodig zijn. Edwin had die luxe niet dus heb onder andere ik die massa gedeffed.

Als hij ze niet eens durft te sturen post dan hier geen stoere praatjes. Jullie zouden me al maanden afgemaakt hebben. Ik zit inmiddels tegen de meeste van jullie aan en enige wat je durft is op het af. Ik heb mijn eerste winsten op jullie al binnen namelijk, en ik pak ze wel van de grotere ;)
 
Reactiescore
967
Volgens mij waren er vorige massa genoeg winsten op jullie bereikt? Dan wel niet op jou account, maar wel op je stamgenoten.
 
Reactiescore
80
Volgens mij waren er vorige massa genoeg winsten op jullie bereikt? Dan wel niet op jou account, maar wel op je stamgenoten.
Genoeg zou ik niet zeggen je liep nog achter in aantallen. Als je op het account gaat spelen het weg te spelen moet je ook het lef hebben het te tonen.
 
Reactiescore
579
Als hij ze niet eens durft te sturen post dan hier geen stoere praatjes. Jullie zouden me al maanden afgemaakt hebben. Ik zit inmiddels tegen de meeste van jullie aan en enige wat je durft is op het af. Ik heb mijn eerste winsten op jullie al binnen namelijk, en ik pak ze wel van de grotere ;)
Volgens mij he bluffertje.... lag je eerst alleen tegen pony, waarmee jullie destijds een NAP mee hadden en volgens mij, lig je nu sinds ca. 2-3
weken aan een ander front, waar wij -TAD, Triador- bij kunnen. Dus we zouden je al maanden afgemaakt hebben etc Zoek die post eens op. Ben reuze benieuwd, waar je die vandaan denkt te halen.

Daarnaast, kom je echt wel aan de beurt. Maar was net mijn account verdedigd en deden Absurd. en Chef steeds met mij of andere stamleden mee en was het nu tijd, dat we in het Zuiden, eens wat voor hen deden.
 
Bovenaan