Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.918
Eerder de stab na definventarisatie doen x
 

DeletedUser73696

Guest
Om toch maar weer on-topic gegaan... De langverwachte fusie tussen INNI en Pion is doorgevoerd, waarbij een aantal accounts achter gelaten zijn. Ik ben nochtans blij dat het gebeurd is en we een mooi beeld hebben van de '1v1' die komen gaat. Al vraag ik mezelf toch wel af hoe accounts als POTN en ownageboy zich momenteel voelen.

De eerste relatief goede post, op het gebied van Politiek en Propaganda, vanaf SZN. Mag ook wel is benoemd worden met al die droeftoeters van jullie op het AF.
 

DeletedUser73696

Guest
Echt he, dacht ik ook al! Vind het wel echt sneu voor ownage en POTN though. Zijn alle twee wel toffe mensen daar en dit hadden ze niet verdient. Ook BTW wel lekker dat de leider de overstap maakt maar gewoon accs laat stikken...

Ten eerste, wat heeft het feit dat het “toffe mensen” zijn te maken met de keuzes? Ten tweede, wie zegt dat de leider de accs laat stikken? Hij is overgestapt, maar weet jij de onderlinge afspraken? Was je daar toevallig bij?
 
Reactiescore
1.454
Ten eerste, wat heeft het feit dat het “toffe mensen” zijn te maken met de keuzes? Ten tweede, wie zegt dat de leider de accs laat stikken? Hij is overgestapt, maar weet jij de onderlinge afspraken? Was je daar toevallig bij?

Ten eerste, het heeft er niks mee te maken, maar als je gewoon even leest in plaats van achterlijk te reageren zie je dat ik zeg dat ze dit niet verdient hadden...

Ten tweede hoor je hier en daar wel wat dingen van bepaalde accs als je op een wereld speelt. Als jij nou niet mokkertje had gerekt was geweest had je misschien die verhalen ook gehoord
 
Reactiescore
142
Ten eerste is het Alberto!

Ten tweede, geen flauw benul of ze spelers in de steek laten. Ze zullen wel een plan hebben, toch?
 
Reactiescore
1.454
Ten eerste is het Alberto!

Ten tweede, geen flauw benul of ze spelers in de steek laten. Ze zullen wel een plan hebben, toch?

Als ik de verhalen hoor is dat dus niet zo. Plus het feit dat Piele letterlijk hier heeft gezegd dat hij zich niet laat internen. Dat is wel een beetje 1+1=2
 
Reactiescore
142
Als ik de verhalen hoor is dat dus niet zo. Plus het feit dat Piele letterlijk hier heeft gezegd dat hij zich niet laat internen. Dat is wel een beetje 1+1=2
Dan is het idd een spijtige zaak
 

DeletedUser78710

Guest
Wat nou, willen jullie nog meer recruiten :eek:
Wat moeten we met die 2 leden doen als er maar 10 plaatsen zijn ?
Jullie beweren dat we ze in de steek laten ja ze kunnen ons niet joinen he.
Met 12 plaatsen wel maar die zijn er niet
 

DeletedUser78710

Guest
jullie nemen liever een lid dat er niets mee te zien heeft om de tribe lock compleet te maken :p
 
Reactiescore
581
jullie nemen liever een lid dat er niets mee te zien heeft om de tribe lock compleet te maken :p
Nee, dat is een MB... die eigenlijk te goed is voor MB en die we de kans geven om zijn eigen account groot te maken. Hij krijgt straks nog wat dorpen en een even goede MB erbij, die ook een grote account verdient.

Ik heb mijn MB naar achter verhuist, zodat hij lekker voor zichzelf kan gaan spelen... niet iedereen dankt goede MB's af en internt ze ^^
 
Reactiescore
80
Nee, dat is een MB... die eigenlijk te goed is voor MB en die we de kans geven om zijn eigen account groot te maken. Hij krijgt straks nog wat dorpen en een even goede MB erbij, die ook een grote account verdient.

Ik heb mijn MB naar achter verhuist, zodat hij lekker voor zichzelf kan gaan spelen... niet iedereen dankt goede MB's af en internt ze ^^
Oprecht een like. Op laatst al je mb's snel afmaken ondanks beloftes dat ze mogen blijven spelen is zo slecht. Beetje easy oda pakken nog omdat ze geen def mochten maken van je.

Qua dat is het dan weer goed dat moraal blijft. Soort van karma
 
Bovenaan