Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
967
Zover ik weet is daar niks belooft.
Het moment dat pony en cheff bij SZN gingen was het voor pion/inni onvermijdelijk om samen te gaan en dat weet jij ook ;)

Komen we weer bij de discussie waar nog steeds niet in gegaan is op de post van triador destijds... Jullie hadden al een samenwerking voor er uberhaupt spraken was van een join van chef, dit is vanaf alle kanten bevestigd.
 
Reactiescore
1.478
Eerlijk dit is 1 van de saaiste forums die ik heb meegemaakt in mijn werelden (niet dat dat er nou zo veel zijn). Wat een herhaling aan beide kanten. Stel je voor dat ik niet om het half uur het AF check, wat moet ik dan doen om mij te vermaken?
 

DeletedUser69389

Guest
Zover ik weet is daar niks belooft.
Het moment dat pony en cheff bij SZN gingen was het voor pion/inni onvermijdelijk om samen te gaan en dat weet jij ook ;)
Grapjas. Wel vernomen wat die Drew en die andere allemaal doen. Krijg je van mij niet de schoonheidsprijs voor.
 
Reactiescore
1.918
Grapjas. Wel vernomen wat die Drew en die andere allemaal doen. Krijg je van mij niet de schoonheidsprijs voor.
W69 met je hope n despair actie kreeg je al zeker en vast de schoonheidsprijs niet voor he
 
Bovenaan