Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
533
TW1 rules!
 

DeletedUser81453

Guest
Was het niet al lang duidelijk dat het niet op waarheid berust was? Sterker nog, aangekondigd?

Wiens naam zal ik morgen in een chat verwerken? En wat moet de persoon in kwestie gedaan hebben, vv?

Doet verder niets af aan het punt wat er mee gemaakt wordt. Morgen maar even vanaf de pc een screen maken dan?

En als het allemaal zo overduidelijk ‘fake’ is snap ik al helemaal niet waar al dat gejank vandaan komt.

Maar dezelfde screenshots met andere namen zijn “bewijs”, vallen ze tegen; dan niet. Logisch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81766

Guest
Was het niet al lang duidelijk dat het niet op waarheid berust was? Sterker nog, aangekondigd?



Doet verder niets af aan het punt wat er mee gemaakt wordt. Morgen maar even vanaf de pc een screen maken dan?

En als het allemaal zo overduidelijk ‘fake’ is snap ik al helemaal niet waar al dat gejank vandaan komt.

Maar dezelfde screenshots met andere namen zijn “bewijs”, vallen ze tegen; dan niet. Logisch.

Waar groeien jullie op, een boerderij in Ruinerwold soms?

Wat advies, om een punt te maken ga je niet andere spelers naaien. Als je een goed punt wilt maken doe je dit op een fatsoenlijke manier, als dit je niet lukt is dat hoogst waarschijnlijk omdat je er geen punt van kan maken.

Jij probeert een “punt” te maken met een bewerkte screen wat als resultaat of poging gezien kon worden van het zwart maken van een speler.

Je praat over juridische opmerkingen, waar geen enkel grondige kern van waarheid in zit aangezien je niet eens weet wat de termen betekenen. Dit gaat ver boven jou petje uit, proficiat!
 
Reactiescore
533
Was het niet al lang duidelijk dat het niet op waarheid berust was? Sterker nog, aangekondigd?



Doet verder niets af aan het punt wat er mee gemaakt wordt. Morgen maar even vanaf de pc een screen maken dan?

En als het allemaal zo overduidelijk ‘fake’ is snap ik al helemaal niet waar al dat gejank vandaan komt.

Maar dezelfde screenshots met andere namen zijn “bewijs”, vallen ze tegen; dan niet. Logisch.

Waar groeien jullie op, een boerderij in Ruinerwold soms?
Welk punt wil je maken, dat is me in deze niet geheel duidelijk?

Dat je via schimmige manieren elk bewijsstuk wil doen nietig verklaren? Dan is elk verhaal hier 0-waard. Inclusief jouw verhaal.
Zullen we met photoshop dan maar magmordar laten pm'en dat hij de dorpen liet internen door Mr. Mohawk?

Er is een basisvertrouwen en dat probeer jij te schaden. Ik weet niet goed wat je wil bereiken.

Voor ons is alles super duidelijk en we weten wat ons te doen staat in deze wereld en we weten tegen wat voor soort vijanden we staan op deze wereld.
Bij INNI zijn er grenzen overschreden. Grenzen die ze uberhaupt zelf zo graag hadden.
 

DeletedUser81453

Guest
Welk punt wil je maken, dat is me in deze niet geheel duidelijk?

Dat je via schimmige manieren elk bewijsstuk wil doen nietig verklaren? Dan is elk verhaal hier 0-waard. Inclusief jouw verhaal.
Zullen we met photoshop dan maar magmordar laten pm'en dat hij de dorpen liet internen door Mr. Mohawk?

Er is een basisvertrouwen en dat probeer jij te schaden. Ik weet niet goed wat je wil bereiken.

Voor ons is alles super duidelijk en we weten wat ons te doen staat in deze wereld en we weten tegen wat voor soort vijanden we staan op deze wereld.
Bij INNI zijn er grenzen overschreden. Grenzen die ze uberhaupt zelf zo graag hadden.

Precies dat ja. Hèhè..

En dat in de ogen van verschillende personen hier het ene moment iets wél bewijs is, en het andere niet. Selectief. Of hetzelfde “bewijs” ineens niet volstaat en hier meer aan toegevoegd moet worden.

Het hele juridische aspect en lulverhalen over laster en weet ik wat meer komt uit de hoed van SZN. Daar voldeden zaken niet en zouden “nooit langs een rechter komen” en “kon er een zaak begonnen worden” en weet ik wat voor onzin. Vervolgens laat ik zien dat dan inderdaad alles in twijfel getrokken kan worden en dus ook andere aangekaarte zaken niet als bewijs kunnen dienen.

Ik val een beetje in herhaling.
 
Reactiescore
1.454
Wat advies, om een punt te maken ga je niet andere spelers naaien. Als je een goed punt wilt maken doe je dit op een fatsoenlijke manier, als dit je niet lukt is dat hoogst waarschijnlijk omdat je er geen punt van kan maken.

Jij probeert een “punt” te maken met een bewerkte screen wat als resultaat of poging gezien kon worden van het zwart maken van een speler.

Je praat over juridische opmerkingen, waar geen enkel grondige kern van waarheid in zit aangezien je niet eens weet wat de termen betekenen. Dit gaat ver boven jou petje uit, proficiat!

Tuur, stop gewoon met proberen. Tot zo’n plebnoob dring je toch niet door.
 
Reactiescore
533
Ik ben Tuur :eek:
 
Reactiescore
533
Precies dat ja. Hèhè..

En dat in de ogen van verschillende personen hier het ene moment iets wél bewijs is, en het andere niet. Selectief. Of hetzelfde “bewijs” ineens niet volstaat en hier meer aan toegevoegd moet worden.

Het hele juridische aspect en lulverhalen over laster en weet ik wat meer komt uit de hoed van SZN. Daar voldeden zaken niet en zouden “nooit langs een rechter komen” en “kon er een zaak begonnen worden” en weet ik wat voor onzin. Vervolgens laat ik zien dat dan inderdaad alles in twijfel getrokken kan worden en dus ook andere aangekaarte zaken niet als bewijs kunnen dienen.

Ik val een beetje in herhaling.
Dan keer ik dus terug op het woordje basisvertrouwen.

Wij hebben niets vervalst, maar als men het zo wil spelen? Tja, is aan hun. Ik ga er echt geen extra moeite meer in steken. Het is voor mij althans al duidelijk genoeg hoe men het 'speelt'.
Het is dan ook vrij logisch dat we teleurgesteld zijn. Nogmaals wij hadden geen eis voor deze regel. Maar hebben ons er wel naar gedragen.
 
Reactiescore
1.454
Hij heeft wel een punt. Jullie gaan wederom niet op de argumenten in en proberen het weer goed te praten. Dat noemen ze laf de wereld winnen.

De argumenten zijn al weerlegd Mike. K1sho praat onzin en probeert alleen maar te stoken. Ook probeert die ons account er bij te naaien zonder dat we iets verkeerd hebben gedaan. Niet per se iemand waarop je kan vertrouwen meer.
 

DeletedUser81453

Guest
Dan keer ik dus terug op het woordje basisvertrouwen.

Wij hebben niets vervalst, maar als men het zo wil spelen? Tja, is aan hun. Ik ga er echt geen extra moeite meer in steken. Het is voor mij althans al duidelijk genoeg hoe men het 'speelt'.
Het is dan ook vrij logisch dat we teleurgesteld zijn. Nogmaals wij hadden geen eis voor deze regel. Maar hebben ons er wel naar gedragen.

Och, heb ik je ook per PM laten weten dat ik in het hele vv verhaal best mee wil gaan. Zou alleen tegen SZN willen zeggen; verman jezelf en doe hetzelfde.

Ik haal voorbeelden aan waar je inhoudelijk niet op in gaat. Plots moest er een overzicht komen, terwijl wanneer exact hetzelfde in de andere richting wijst dit niet vereist is en alles klakkeloos wordt overgenomen. Selectief.

Ik verwijs naar andere topics, krijg je terug; “Haha, haalt ie die wereld aan? Dat is de stabber.” 0 bewijs (tenminste, als een ander het aan draagt dan - wanneer het zo uit komt is het wél bewijs), tevens niet erkend door het aanwezige TW team. Ook hier zie je enkel “gekleurde” meningen/likes terug, exact dezelfde mensen die elkaar in dat topic ‘backen’. Elke andere mening is een noob en komen de scheldkanonnades tevoorschijn. Lachwekkend.

Nouja, geloof het of niet.. Wordt er inmiddels wel een beetje TUUReluurs van. Wat staat dat staat.

P.s. Tussen de posts verschijnt zo nu en dan een strontvlieg, ook last van? Even een support-verzoekje indienen denk ik.
 
Reactiescore
1.454
Zo'n pro en je weet niet hoe het moet?
Geef maar vv van keuze en ik show het je noobje
Wellicht moet je eens oefenen op tw2.

#auch!

Moet je even een acc aan gaan in onze rim, die smeken om een VV’er
 
Reactiescore
967
Wel droog dat je altijd roept dat onze afspraken/ regels te ver gaan en onnodig zijn, maar de regels die door jouw stam perse opgezet moesten worden (VV's in de rim) breek je zelf... Zal wel mijn TW onkunde zijn maar vind het toch vreemd.
 
Reactiescore
533
Zo'n pro en je weet niet hoe het moet?
Geef maar vv van keuze en ik show het je noobje
Wellicht moet je eens oefenen op tw2.

#auch!
1 keer fout zijn, maar dan blijven volharden?

Kijk dan zit je in een browser bezig en denkt tw dat je op een pc zit.
Ergo geen telefoon-tekningetje in het berichtje.

#auch
 
Reactiescore
80
Wel droog dat je altijd roept dat onze afspraken/ regels te ver gaan en onnodig zijn, maar de regels die door jouw stam perse opgezet moesten worden (VV's in de rim) breek je zelf... Zal wel mijn TW onkunde zijn maar vind het toch vreemd.
Annika zei "dat je heessie maar niet moest helpen. Tjah en dan zeuren zeuren.
Jullie zijn nog ergen dan een vrouw.
Houden jullie het maar bij woorden mannen. Mannen met een grote mond hebben kleine handen."

Heel jullie stam weet dus niet hoe het moet? Wahahahah geef dan vv laat ik het jullie zien :')
1 week niet op het af voor heel jullie stam als het lukt? Deal?
 
Reactiescore
967
Annika zei "dat je heessie maar niet moest helpen. Tjah en dan zeuren zeuren.
Jullie zijn nog ergen dan een vrouw.
Houden jullie het maar bij woorden mannen. Mannen met een grote mond hebben kleine handen."

Heel jullie stam weet dus niet hoe het moet? Wahahahah geef dan vv laat ik het jullie zien :')
1 week niet op het af voor heel jullie stam als het lukt? Deal?

Volgens mij zit je aan de pillen maat
 
Bovenaan