Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.454
@Jo Han , wellicht Tidal dan ook een ban geven omdat hij grappen maakt over de ziekte van Triador? Als ik al een ban krijg wanneer ik zeg dat ik iemand niet een prostituee vind, want voor ban moet hier dan wel niet op staan? Perma?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.476
Het szn fan team liked alle posts van elkaar als er maar iemand uitgescholden of belachelijk gemaakt word :)
Zoals ik eerder aangaf vind ik het absoluut niet kunnen maar ik kan het me wel voor stellen. Een aantal reactie's vanuit inni waren ook niet erg respectvol. Het gebruik van een time bot is natuurlijk cheaten maar nu is heel SZN de dupe. Het is ook niet alsof elke aanval daarmee gestuurd is (als het er al 20 zijn). Het blijkt wel dat inni niet boven het misbruik maken van een ban staat, en bereid is daarmee de hele wereld mee te nemen.

Val gewoon een account aan dat zich wel kan verdedigen, wat is hier nu de lol van?
 
Reactiescore
1.363
Het szn fan team liked alle posts van elkaar als er maar iemand uitgescholden of belachelijk gemaakt word :)
Hoe belachelijk maakt die tidal ons dan? Als zij/hij iemand belachelijk en respectloos behandeld als die ziek is. Dan is het toch normaal als we er dan wat van zeggen neem ik aan? Daarnaast als die persoon om 1 opmerking naar de politie gaat.. Hoezo hypocriet. En dan nog gaan beschermen ook, het is gewoon ZIELIG. Heb er geen andere woorden voor. Ga jij maar jouw stamleden eens normale oorlogsregels aanleren svp.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Horen mods niet onpartijdig te zijn en ongepaste te verwijderen? Dit verklaart overigens wel waarom SZN leden bans krijgen en INNI leden aangemoedigd worden wanneer ze een ziek iemand belachelijk maken. Had beter van je verwacht Aldo...

Deze reactie hoopte ik al. Ik reageer dus ongepast, het enige wat ik doe is de woorden anders gebruiken. Vgm heb je de post geliked die ik citeer, dus sta je achter de content. Ik vind het dus wel amusant :) Ik ben dus blij dat we de woorden (uiteindelijk) beide ongepast vinden.

Anyways dit is niet mijn wereld ik ben hier geen mod. Mij in de keuzes van de mods die wel over deze wereld gaan betrekken is dus zinloos en totaal misplaatst ;) Als iemand je met ziektes bedreigt via communicatiekanalen van TribalWars moet je dit gewoon melden en dan word er naar gekeken en aangepakt worden.

Aangezien je anders een ban krijgt als je commentaar geeft op die 2, vooral die Kim. Moet ik idd andere woordkeuzes gebruiken om het binnen de perken te houden. Daar is toch niks mis mee Aldo? En als je goed leest heb ik alle redenen om zo te praten. als mensen en ik quote:"zure tang" horen en daardoor naar de politie gaan. Sorry hoor, maar dan sta ik volledig in mijn recht om die mensen "mongolisch dom" te vinden/noemen. + de rest.

Ik moet wel zeggen dat als ik het woord 'mogol' zie ik dit verander naar noob, maar het klopt dat ik er niet voor straf. Tot op zekere hoogte althans, vraag maar aan @MyPride
 
Reactiescore
1.278
Deze reactie hoopte ik al. Ik reageer dus ongepast, het enige wat ik doe is de woorden anders gebruiken. Vgm heb je de post geliked die ik citeer, dus sta je achter de content. Ik vind het dus wel amusant :) Ik ben dus blij dat we de woorden (uiteindelijk) beide ongepast vinden.

Anyways dit is niet mijn wereld ik ben hier geen mod. Mij in de keuzes van de mods die wel over deze wereld gaan betrekken is dus zinloos en totaal misplaatst ;) Als iemand je met ziektes bedreigt via communicatiekanalen van TribalWars moet je dit gewoon melden en dan word er naar gekeken en aangepakt worden.

Op een 'ongepaste post' ongepast reageren is denk niet helemaal de bedoeling. Het is volgens mij logisch dat het gedrag van een mod onder een vergrootglas ligt, omdat hij immers andere ook op d'r gedrag beoordeeld. Dat je dus hier mod bent of elders doet er dan ook niet zoveel toe. Net als de rest de meldingsknop gebruiken of de huisregels eens lezen zou ik je willen aanraden.
 
Reactiescore
1.454
Deze reactie hoopte ik al. Ik reageer dus ongepast, het enige wat ik doe is de woorden anders gebruiken. Vgm heb je de post geliked die ik citeer, dus sta je achter de content. Ik vind het dus wel amusant :) Ik ben dus blij dat we de woorden (uiteindelijk) beide ongepast vinden.

Anyways dit is niet mijn wereld ik ben hier geen mod. Mij in de keuzes van de mods die wel over deze wereld gaan betrekken is dus zinloos en totaal misplaatst ;) Als iemand je met ziektes bedreigt via communicatiekanalen van TribalWars moet je dit gewoon melden en dan word er naar gekeken en aangepakt worden.

Gaat me niet om de woorden maar de onpartijdigheid. De woorden zijn prima hoor, maar zo horen mods zich niet op te stellen, vooral omdat je hier wel mod bent geweest ;).

Verder wenst Tidal niemand ziektes maar maakte de ziekte van Triador belachelijk. Het is dan ook aan de mod om hem hierop te berispen. Iets wat wel niet zal gebeuren, maar SZN wordt bij het minste of geringste op de vingers getikt.
 
Reactiescore
2.478
Op een 'ongepaste post' ongepast reageren is denk niet helemaal de bedoeling. Het is volgens mij logisch dat het gedrag van een mod onder een vergrootglas ligt, omdat hij immers andere ook op d'r gedrag beoordeeld. Dat je dus hier mod bent of elders doet er dan ook niet zoveel toe. Net als de rest de meldingsknop gebruiken of de huisregels eens lezen zou ik je willen aanraden.

Agreed, echter helpt straffen en aanspreken niet. Dan blijft een (publieke) dialoog zoeken over. Ik ben het met je eens dat mijn poging niet tactisch is. @Jo Han zal er zo naar kijken en hij heeft mijn toestemming om mijn post te verwijderen.

@The Pianist hierboven staat ook deels een antwoord voor jou. Klopt ik ben hier in de eerste maand mod geweest, maar volg de wereld al maanden niet meer. Ik pik alleen een random reactie ertussen uit. Heeft in mijn optiek weinig met partijdigheid te maken. Ik geef niemand gelijk of ongelijk ik struikel alleen over de woordkeuze en dit is mijn poging dit kenbaar te maken ;)
 
Reactiescore
1.454
Logged Sikko een beetje op deze wereld? Of is hij ook hier alleen actief op het af?:eek:

Heb al een tijdje niet meer gelogd, zoals gebruikelijk in de winter XD
 
Reactiescore
1.363
k moet wel zeggen dat als ik het woord 'mogol' zie ik dit verander naar noob, maar het klopt dat ik er niet voor straf. Tot op zekere hoogte althans, vraag maar aan @MyPride

Ik kon het nog veel erger maken. Maarja, zoals het gewoon zo is hier. Kraak je vrouwen af, krijg je meteen een waarschuwing of n ban. Mensen weten wel wat ik bedoel hiermee. Daar spelen de mods dan moraalridder voor. Vrouwen willen gelijkheid, dan mogen ze naar mijn idee ook gelijk belachelijk gemaakt worden tot op zekere hoogte als de mannen hier. Daarnaast zijn mensen hier te snel getriggered door "noob". Vindt tidals gedrag gewoon echt mongolisch dom. Want Edwin is gewoon een goeie nette kerel. En dan wordt hij zo afgezeken door iemand die je praktisch niet tegen kan spreken zonder dat je er een ban voor krijgt of een forummod de moraalridder gaat uithangen of je posts gaat verwijderen. Ik vind dat daar wat beter na gekeken moet worden. Vrouwen zijn niet heilig ofzo xD.
 
Reactiescore
2.478
Ik ken de context/case niet en daar kan ik dus ook niet over oordelen. Ik ben het met je eens wat vrouwen niet heilig zijn, maar ze zijn ook niet ondergeschikt en ze verdienen hetzelfde respect als de andere spelers (mannen).
 
Reactiescore
1.363
Ik ken de context/case niet en daar kan ik dus ook niet over oordelen. Ik ben het met je eens wat vrouwen niet heilig zijn, maar ze zijn ook niet ondergeschikt en ze verdienen hetzelfde respect als de andere spelers (mannen).

Agreed. Hopelijk wordt dit dan toegepast, want zoals je hier ziet kan zij gewoon alles blijven zeggen + reporten zonder enige backlash.
 
Reactiescore
376
oh, en eerder beweerden jullie nog dat er pas aangevallen werd nadat jullie het bekend hadden gemaakt?

Reageer gewoon niet meer, die lui leven in hun eigen waarheid. Feit op Feit, zwart op wit wimpelen ze alles af, proberen ze krom te lullen wat recht is, door blijven drammen en liegen. Ontkennen, of dingen als sarcasme afdoen. Dit wangedrag kan niet eens meer onder P&P worden geschaard. Deze praktijken hier van SZN zijn een beschaming voor de hele TW community.

Ik ga hier dan ook nu direct afstand van doen, gezien ik zelf ook al veel te lang heb meegedramt in deze kwestie. Jullie zoeken het maar uit. Blijf elkaar maar vrolijk schouderklopjes en knikjes geven, om jullie zelf van jullie eigen gelijk te overtuigen.

Citeer maar weer en probeer het maar weer recht te lullen, er komt geen reactie meer van mij. Dus als je het laatste woord wil pakken ga gerust je gang.
 
Reactiescore
1.454
Reageer gewoon niet meer, die lui leven in hun eigen waarheid. Feit op Feit, zwart op wit wimpelen ze alles af, proberen ze krom te lullen wat recht is, door blijven drammen en liegen. Ontkennen, of dingen als sarcasme afdoen. Dit wangedrag kan niet eens meer onder P&P worden geschaard. Deze praktijken hier van SZN zijn een beschaming voor de hele TW community.

Ik ga hier dan ook nu direct afstand van doen, gezien ik zelf ook al veel te lang heb meegedramt in deze kwestie. Jullie zoeken het maar uit. Blijf elkaar maar vrolijk schouderklopjes en knikjes geven, om jullie zelf van jullie eigen gelijk te overtuigen.

Citeer maar weer en probeer het maar weer recht te lullen, er komt geen reactie meer van mij. Dus als je het laatste woord wil pakken ga gerust je gang.

Je verward jezelf met ons ;)
 
Reactiescore
1.367
Reageer gewoon niet meer, die lui leven in hun eigen waarheid. Feit op Feit, zwart op wit wimpelen ze alles af, proberen ze krom te lullen wat recht is, door blijven drammen en liegen. Ontkennen, of dingen als sarcasme afdoen. Dit wangedrag kan niet eens meer onder P&P worden geschaard. Deze praktijken hier van SZN zijn een beschaming voor de hele TW community.

Ik ga hier dan ook nu direct afstand van doen, gezien ik zelf ook al veel te lang heb meegedramt in deze kwestie. Jullie zoeken het maar uit. Blijf elkaar maar vrolijk schouderklopjes en knikjes geven, om jullie zelf van jullie eigen gelijk te overtuigen.

Citeer maar weer en probeer het maar weer recht te lullen, er komt geen reactie meer van mij. Dus als je het laatste woord wil pakken ga gerust je gang.

Dat is precies wat inni doet?
 
Reactiescore
1.367
zo zullen nog eens wat clears de deur uit gooien :p

Kun je doen natuurlijk, of je kunt gewoon stoppen met klootviooltje spelen. Maar wat je leuk vind
 
Bovenaan