Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.454
Mwah, is gewoon wel wat fout gegaan bij deze massa voor jullie! Ik bedoel, snipen met 3K LC en dan nog steeds doodlopen staat niet heel goed :p
Maar we zullen zien, het is tenminste:

Mats 1 - 0 Pion.
 

DeletedUser81255

Guest
Waar vandaan de behoefte van iedereen komt om zo graag Tring en Pion te zien fuseren..

Of Tring en Pion nu in één of twee stammen zit zal geen meer of mindere waarde hebben. Voor nu zal het Pion vs Mats zijn en Inni+pony vs Tring.

Er zijn inderdaad wat foutjes geweest, niets wat ernstige schade te benoemen valt. Een mooie winst voor mats nu, ik kan dit ook nog een acceptabele dag voor Pion noemen gezien de schaal van de massa.
 
Reactiescore
489
Waar vandaan de behoefte van iedereen komt om zo graag Tring en Pion te zien fuseren..

Of Tring en Pion nu in één of twee stammen zit zal geen meer of mindere waarde hebben. Voor nu zal het Pion vs Mats zijn en Inni+pony vs Tring.

Er zijn inderdaad wat foutjes geweest, niets wat ernstige schade te benoemen valt. Een mooie winst voor mats nu, ik kan dit ook nog een acceptabele dag voor Pion noemen gezien de schaal van de massa.

Ik moet zeggen dat de clash om de CF’s ook nog leuk is :) Succes nog :)
 
Reactiescore
967
Waar vandaan de behoefte van iedereen komt om zo graag Tring en Pion te zien fuseren..

Of Tring en Pion nu in één of twee stammen zit zal geen meer of mindere waarde hebben. Voor nu zal het Pion vs Mats zijn en Inni+pony vs Tring.

Er zijn inderdaad wat foutjes geweest, niets wat ernstige schade te benoemen valt. Een mooie winst voor mats nu, ik kan dit ook nog een acceptabele dag voor Pion noemen gezien de schaal van de massa.

Niet om te bashen, maar ik zou dit niet ‘acceptabel’ noemen. Jullie zijn met een giga premade gestart en zijn kwantitatief ver in het voordeel, dan mag je toch hopen dat je niet 1 op 2, zelfs nog slechter, gaat deffen? Hoe is dat ‘acceptabel’?
 

Deleted User - 697374

Guest
Niet om te bashen, maar ik zou dit niet ‘acceptabel’ noemen. Jullie zijn met een giga premade gestart en zijn kwantitatief ver in het voordeel, dan mag je toch hopen dat je niet 1 op 2, zelfs nog slechter, gaat deffen? Hoe is dat ‘acceptabel’?
Dat ben ik ook compleet met je eens en een groot deel hiervan komt door het niet kunnen bijbenen van de dodges vanochtend en het snipen dat soms door was
 

DeletedUser81255

Guest
Als je de statistieken werkelijk bij elkaar houd zal er al snel ontdekt worden dat onze kwantitatieve score lager is als de kwantiteit van onze oppositie in samenwerkingsverband. Verder is het internen bij ons niet anders als elders. We internen niet om te kleineren tot één stam, daar is helemaal geen behoefte voor want er word niets mee bereikt om persé in één stam te zitten.

Wij internen alleen omdat spelers stoppen, de ene op een goede manier waarbij zij nog helpen de ander gewoon per direct terwijl zij aan het front zitten en laten het acc onbemand achter.

Het internen van DU’s en MB’s kan je bij elke stam terug zien. Of zoals een van jullie het zei, “Spelers in de rim stoppen ermee en geven hun dorpje gratis af aan ons”.

Daarbij om even tot je vraag te komen, onze stammen hebben een stuk minder gunstig front en meer front als jullie stammen. Zo is de positie van PoTN eigenlijk vreselijk en zouden jullie je eerder moeten schamen dat je met zo grootschalige massa voor op het moment waar we nu in zitten op de wereld.., met 6 dorpen winst beëindigd.
 
Reactiescore
967
Spelen wij op dezelfde wereld? Onze stam heeft geen samenwerkingen met andere stammen (MB stam etc niet meegerekend), jullie hebben samenwerkingen met meerdere stammen. Hoe zijn wij kwantiteit in het voordeel? Ja, jullie hebben een groot front. Maar dat komt door het vele internen, dat is jullie eigen fout. Daarbij hebben jullie ook giga veel rim al (veel meer dan wij), wat jullie grote front zou moeten compenseren met safe def.
 

DeletedUser79340

Guest
Als je de statistieken werkelijk bij elkaar houd zal er al snel ontdekt worden dat onze kwantitatieve score lager is als de kwantiteit van onze oppositie in samenwerkingsverband. Verder is het internen bij ons niet anders als elders. We internen niet om te kleineren tot één stam, daar is helemaal geen behoefte voor want er word niets mee bereikt om persé in één stam te zitten.

Wij internen alleen omdat spelers stoppen, de ene op een goede manier waarbij zij nog helpen de ander gewoon per direct terwijl zij aan het front zitten en laten het acc onbemand achter.

Het internen van DU’s en MB’s kan je bij elke stam terug zien. Of zoals een van jullie het zei, “Spelers in de rim stoppen ermee en geven hun dorpje gratis af aan ons”.

Daarbij om even tot je vraag te komen, onze stammen hebben een stuk minder gunstig front en meer front als jullie stammen. Zo is de positie van PoTN eigenlijk vreselijk en zouden jullie je eerder moeten schamen dat je met zo grootschalige massa voor op het moment waar we nu in zitten op de wereld.., met 6 dorpen winst beëindigd.


nu is het front nog ongunstiger met die cf's dus verlies je dan de volgende x 12 dorpen met dat excuus ?
 

DeletedUser79340

Guest
niels jij weet hoe dat kan gaan jouw account lag vol cfs op w66


klopt ;) ik verloor niets toen er gedefft werd nu durf ik niet meer te loggen wordt gek van al die meldingen op mijn telefoon haha )
 

Deleted User - 697374

Guest
klopt ;) ik verloor niets toen er gedefft werd nu durf ik niet meer te loggen wordt gek van al die meldingen op mijn telefoon haha )
Heb wel eens massa opgezet waar je dorpen verloor maar ach nu aan mijn team en ik omdat ook waar te maken of het jullie verdomd lastig te maken. Maar op wereld zonder toren is het gewoon veel lastiger.
 
Reactiescore
581
Waar vandaan de behoefte van iedereen komt om zo graag Tring en Pion te zien fuseren..

Of Tring en Pion nu in één of twee stammen zit zal geen meer of mindere waarde hebben. Voor nu zal het Pion vs Mats zijn en Inni+pony vs Tring.

Er zijn inderdaad wat foutjes geweest, niets wat ernstige schade te benoemen valt. Een mooie winst voor mats nu, ik kan dit ook nog een acceptabele dag voor Pion noemen gezien de schaal van de massa.
LOL, ik heb ook een foutje gemaakt, die gebeuren... vergat een keer de rammen mee te sturen, had het niet eens door. Maar de schaal van de massa valt volgens mij reuze mee. Ik viel alleen drie van jullie spelers aan, absurd. zeker ook twee... dan is het niet de schaal, maar dat jullie niet doorhadden dat je (deels) in de maling werd genomen (wie krijgt de fakes en wie de clears). En nee, niet altijd lopen de clears waar de edels op landen ;)
 

DeletedUser79340

Guest
Niet om de kwaliteiten van Niels teniet te doen, had hij wel het voordeel van torens. We gaan zien wat er nu gaat gebeuren :) .

ik nodig je uit een massa te gooien op w70 ;)

doe je wel goede off dorpen bouwen niet bijl in 1 dorp en lc in het andere dorp en die dan achter elkaar plakken ;)

kusjes
 

DeletedUser79340

Guest
Heb wel eens massa opgezet waar je dorpen verloor maar ach nu aan mijn team en ik omdat ook waar te maken of het jullie verdomd lastig te maken. Maar op wereld zonder toren is het gewoon veel lastiger.


klopt dat was ook een goede mass rest was flop ;)

probs naar jou
 

Deleted User - 697374

Guest
LOL, ik heb ook een foutje gemaakt, die gebeuren... vergat een keer de rammen mee te sturen, had het niet eens door. Maar de schaal van de massa valt volgens mij reuze mee. Ik viel alleen drie van jullie spelers aan, absurd. zeker ook twee... dan is het niet de schaal, maar dat jullie niet doorhadden dat je (deels) in de maling werd genomen (wie krijgt de fakes en wie de clears).
Mwah ligt er aan hoe je het bekijkt. Liepen 150 edels op potn dat is niet niks. Daarentegen was de hoeveelheid clears net onder de 300 clears. Opzich geen grote massa maar wel de grootste tot nu toe.
 
Bovenaan