Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser73646

Guest
Tsja, het is wel heeeeeel typisch dat Draakje net stopt wanneer INNI een massa deed op Draakje he. Ach ja, het is jouw woord tegen de mijne en uit de bovenstaande post roept die van jouw niet veel inzicht en vertrouwen op :). Verder is het misschien handig dat je de rest ook leest, dan snap je misschien waar je allemaal fout zit.

Draakje had bij de leiding aangegeven op lange termijn te willen stoppen op wereld 70. Wat we zeer spijtig vinden want Draakje was een leuke team player die altijd paraat stond. Zoals @Conservative ook al aangaf was het na de massa van onze concollega’s inni een goed moment.
 
Reactiescore
1.454
Klink nogal als een bullshit propoganda verhaal vind je niet?
 

DeletedUser73646

Guest
Ik ga geen modder gooie hier dat verpest het hele AF. Dus kusje erop piano men?
 
Reactiescore
1.454
Ik vind het prima, kom je het kusje brengen?

Is gewoon allemaal leuk en aardig verder, maar het verhaal klink gewoon als onzin. Daarnaast zijn er genoeg leugens verteld vanuit Pion. en Tring dat de gemiddelde teksten die daar weg komen niet heel erg te vertrouwen zijn :p
 
Reactiescore
967
Ik vind het prima, kom je het kusje brengen?

Is gewoon allemaal leuk en aardig verder, maar het verhaal klink gewoon als onzin. Daarnaast zijn er genoeg leugens verteld vanuit Pion. en Tring dat de gemiddelde teksten die daar weg komen niet heel erg te vertrouwen zijn :p

Het constant beweren dat Tring en Pion een geen premade is, is een mooi voorbeeld daarvan. :engel:
 
Reactiescore
489
Lijstje spelers die zijn geinternt of spelers die hun dorpen hebben afgestaan tussen Tring en Pion onderling:
-Draakje te schoterbos
-Cabbie
-De Grondstof Merchant
-Ariel Rebel
-La Cucaracha
-residence
-.Again.
-Bibococo
Dit zijn al 8 spelers van jullie premade die jullie hebben overgenomen omdat er waarschijnlijk plaatstekort was of het waren gewone boostaccs.

Dan de mb/du stammen die wij weten:
Frika.: 879k punten
Nurse: 295k punten
FRUNK: 284k punten
Creed1: 250k punten
Elekti: 243k punten
Lippy: 216k punten
= 2.1 miljoen.
Als je die allemaal in één stam zet, zouden die potjandorie rang 5 staan. Dus maw, de rang 1 & 3 & 5 zouden samenwerken vs rang 2 vs rang 4 :p

Ik vraag me echt af waar wij in het kwantitatieve voordeel zijn. Dat slaat gewoon nergens op. Jullie bezitten samen 12.3 mil aan punten, wij slechts 6.5 atm.
Dus gelieve geen bullshit te gaan verkopen waar jullie het goedpraten van het verliezen van 6 dorpen. Jullie hebben genoeg safe om 3 spelers vol te stacken en normaal gezien de activiteit omdat jullie samen 14 leden hebben en wij slechts 6. Wij hebben ook dag/nachtwerk moeten verrichten om dit resultaat te behalen dus gelieve onze prestatie niet ten onder te doen ;)
 
Reactiescore
376
Is het een soort van verplichting dat men elkaar altijd moet afzeiken hier? Stond bij mij niet bij de algemene voorwaarden toen ik een account aanmaakte hier. Het is bijna kerst jongens, gooi er voor de gein is wat complimentjes in!

Leuk dat donder ook is wat laat zien! En ik denk toch, al met al, zeker niet slecht gedeffed door onze noordelijke piemeluizen die echt geen makkelijk front hebben!
 
Reactiescore
1.454
@Predec hoort er een beetje bij.

Het is niet dramatisch gedefft, maar het was ook zeker niet goed. Ze hadden geen dorpen verlies moeten pakken en hebben 6 verloren. En ook veel OFF gesloopt dus das niet geweldig van Pion zijn kant :)
 
Reactiescore
1.367
Lijstje spelers die zijn geinternt of spelers die hun dorpen hebben afgestaan tussen Tring en Pion onderling:
-Draakje te schoterbos
-Cabbie
-De Grondstof Merchant
-Ariel Rebel
-La Cucaracha
-residence
-.Again.
-Bibococo
Dit zijn al 8 spelers van jullie premade die jullie hebben overgenomen omdat er waarschijnlijk plaatstekort was of het waren gewone boostaccs.

Dan de mb/du stammen die wij weten:
Frika.: 879k punten
Nurse: 295k punten
FRUNK: 284k punten
Creed1: 250k punten
Elekti: 243k punten
Lippy: 216k punten
= 2.1 miljoen.
Als je die allemaal in één stam zet, zouden die potjandorie rang 5 staan. Dus maw, de rang 1 & 3 & 5 zouden samenwerken vs rang 2 vs rang 4 :p

Ik vraag me echt af waar wij in het kwantitatieve voordeel zijn. Dat slaat gewoon nergens op. Jullie bezitten samen 12.3 mil aan punten, wij slechts 6.5 atm.
Dus gelieve geen bullshit te gaan verkopen waar jullie het goedpraten van het verliezen van 6 dorpen. Jullie hebben genoeg safe om 3 spelers vol te stacken en normaal gezien de activiteit omdat jullie samen 14 leden hebben en wij slechts 6. Wij hebben ook dag/nachtwerk moeten verrichten om dit resultaat te behalen dus gelieve onze prestatie niet ten onder te doen ;)

Wij hebben ook MB's he, maar ja verschil is aanzienlijk
 

DeletedUser81255

Guest
tJa als je INNI met pony en pinokkio pakt dan zit je samen al boven de 13 miljoen, wat ons nu aanvalt. Nog niet over overige stammen gesproken.

Waar is die “samenwerkingen” van stammen tussen pion en tring dan?

Je zei dat we geen MB’s zouden mee nemen, je doet dit keer op keer bij ons maar niet bij jezelf. Jij moet echt een goede advocaat zijn!

Je praat alsof we jullie prestatie teniet doen, noch kan je zien in mijn eerste reactie dat jullie een mooie winst geboekt hebben. Jullie beginnen zelf met larie, als je het terug leest constateer je al snel hypocritisch gedrag. Hadden we al niet genoeg van op tw. “Jij doet dit, ik doe het ook maar jij mag het niet!” Belachelijk.
 

DeletedUser81255

Guest
Ik ben me niet bewust van het ontkennen van een premade stam, zo ver ik bekend sta weet ik dat wij hier geen uitspraak over hadden gedaan omdat het ons simpelweg niet interesseert wat de gedachte bij andere is. De meeste kloppen toch niet, de propoganda pogingen hier zijn ook zeer onder de maat. Dat betreft is het fora op w68 nog onderbouwde propoganda van mijn oppositie gekomen, met bewijs. En niet gebaseerd op mogelijke suggesties of persoonlijke waarnemens.
 
Reactiescore
489
tJa als je INNI met pony en pinokkio pakt dan zit je samen al boven de 13 miljoen, wat ons nu aanvalt. Nog niet over overige stammen gesproken.

Waar is die “samenwerkingen” van stammen tussen pion en tring dan?

Je zei dat we geen MB’s zouden mee nemen, je doet dit keer op keer bij ons maar niet bij jezelf. Jij moet echt een goede advocaat zijn!

Je praat alsof we jullie prestatie teniet doen, noch kan je zien in mijn eerste reactie dat jullie een mooie winst geboekt hebben. Jullie beginnen zelf met larie, als je het terug leest constateer je al snel hypocritisch gedrag. Hadden we al niet genoeg van op tw. “Jij doet dit, ik doe het ook maar jij mag het niet!” Belachelijk.
Ik ben me niet bewust van het ontkennen van een premade stam, zo ver ik bekend sta weet ik dat wij hier geen uitspraak over hadden gedaan omdat het ons simpelweg niet interesseert wat de gedachte bij andere is. De meeste kloppen toch niet, de propoganda pogingen hier zijn ook zeer onder de maat. Dat betreft is het fora op w68 nog onderbouwde propoganda van mijn oppositie gekomen, met bewijs. En niet gebaseerd op mogelijke suggesties of persoonlijke waarnemens.

Dat bepaalde stammen op dezelfde dag aanvallen betekent niet meteen dat ze samenwerken. Wij hebben geen afspraken met geen enkele stam buiten onze mb-stams. Pion/Tring hebben duidelijk een samenwerking, dit werd hier op het AF ontkent, dat moet je zelf maar even terugzoeken dan. Is dit hypocriet? Nee, als jullie in het verleden al voor dit gaan liegen, snap je wel dat wij nu niet alles meteen gaan aannemen van jullie hé?

Verder heb ik enkel wat feiten op een rij gezet, meer niet. Het is een optelsom van jullie slaafjes en ik kwam uit op een top 5 stam. Mag ik dat even niet aanhalen dan? Dat jullie meer dan genoeg middelen hebben als rang 1 en 3 + jullie slaafjes?
 

DeletedUser79340

Guest
tJa als je INNI met pony en pinokkio pakt dan zit je samen al boven de 13 miljoen, wat ons nu aanvalt. Nog niet over overige stammen gesproken.

Waar is die “samenwerkingen” van stammen tussen pion en tring dan?

Je zei dat we geen MB’s zouden mee nemen, je doet dit keer op keer bij ons maar niet bij jezelf. Jij moet echt een goede advocaat zijn!

Je praat alsof we jullie prestatie teniet doen, noch kan je zien in mijn eerste reactie dat jullie een mooie winst geboekt hebben. Jullie beginnen zelf met larie, als je het terug leest constateer je al snel hypocritisch gedrag. Hadden we al niet genoeg van op tw. “Jij doet dit, ik doe het ook maar jij mag het niet!” Belachelijk.

laat mij erbuiten he xd
 
Reactiescore
967
Ik ben me niet bewust van het ontkennen van een premade stam, zo ver ik bekend sta weet ik dat wij hier geen uitspraak over hadden gedaan omdat het ons simpelweg niet interesseert wat de gedachte bij andere is. De meeste kloppen toch niet, de propoganda pogingen hier zijn ook zeer onder de maat. Dat betreft is het fora op w68 nog onderbouwde propoganda van mijn oppositie gekomen, met bewijs. En niet gebaseerd op mogelijke suggesties of persoonlijke waarnemens.

Wanneer ik letterlijk de lijst met namen van de premade stuurde naar je leider, werd het nog steeds ontkent. Onderbouw je argumenten niet met mogelijke suggesties of persoonlijke waarnemens aub. :p

Waarom reken je INNI als samenwerkingspartner van ons? Heb je hier enig bewijs van? Als je zo graag wil dat er harde feiten komen, bewijs dit dan is?
 
Reactiescore
1.454
tJa als je INNI met pony en pinokkio pakt dan zit je samen al boven de 13 miljoen, wat ons nu aanvalt. Nog niet over overige stammen gesproken.

Waar is die “samenwerkingen” van stammen tussen pion en tring dan?

Je zei dat we geen MB’s zouden mee nemen, je doet dit keer op keer bij ons maar niet bij jezelf. Jij moet echt een goede advocaat zijn!

Je praat alsof we jullie prestatie teniet doen, noch kan je zien in mijn eerste reactie dat jullie een mooie winst geboekt hebben. Jullie beginnen zelf met larie, als je het terug leest constateer je al snel hypocritisch gedrag. Hadden we al niet genoeg van op tw. “Jij doet dit, ik doe het ook maar jij mag het niet!” Belachelijk.
Ik ben me niet bewust van het ontkennen van een premade stam, zo ver ik bekend sta weet ik dat wij hier geen uitspraak over hadden gedaan omdat het ons simpelweg niet interesseert wat de gedachte bij andere is. De meeste kloppen toch niet, de propoganda pogingen hier zijn ook zeer onder de maat. Dat betreft is het fora op w68 nog onderbouwde propoganda van mijn oppositie gekomen, met bewijs. En niet gebaseerd op mogelijke suggesties of persoonlijke waarnemens.

1) Zo ver ik weet speelt Pony niet met INNI maar weet daar verder weinig van. Ik bedoel, er is een reden dat hij uit de stam is. Weet niet wie je met pinokkio bedoeld. Daarnaast spelen we niet samen met INNI, zal dit ook nooit gebeuren, want wij zijn niet zo dom om de helft van onze leden kwa edelrichting vast te leggen.

2) Ga nou astjeblieft niet de samenwerking ontkennen. Dat jullie niet functioneren is anders dan dat jullie niet samenspelen.

3) Je haalt mensen door de war. Ik heb nooit de MB stammen aangehaald. Kom maar met de quote! Anders, stop met liegen.

4) Wij zeggen: er is niet goed gedefft en we hadden geen winst moeten pakken. Jij zegt het tegenover gestelde. Das prima dat je dat denkt, maar je zit gewoon fout. Heel erg fout. Verder moet je doen en laten wat je wilt, daar oordeel ik verder niet over. Als jullie samen willen spelen (Pion. en Tring) moeten jullie dat lekker doen, maar snap wel dat je commentaar krijgt dat het eigenlijk niet sportief is en dan moet je al helemaal niet gaan zeuren over een kwantitatief nadeel.

5) In het begin hebben meerdere leden van beide stammen het ontkent, totdat er een aantal mensen hun mond voorbij gingen praten en er lijstjes van Discord kwamen. Is dus wel gebeurd. Is prima verder, maar leg de feiten even op tafel :).

6) De propoganda van jouw kant is zeker ondermaats daar ben ik het helemaal mee eens. Ik wil best meerdere reports hier op het forum gooien waaruit blijkt dat er af en toe steken zijn laten vallen bij de massa als je daar blij van wordt?

7) Verder is alles wat we zeggen daadwerkelijk gebaseerd op feiten. Kan je lang en breed over praten maar is gewoon zo. Ik vind het dan ook wel mooi dat Piele zelf zegt dat het inderdaad beter had gekund en er van jouw kant wordt gezegd, jullie schreeuwen maar.
 
Reactiescore
533
INNI is cool.
 
Bovenaan