Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79340

Guest
@Conservative ben jij niet uitgepost na w68?


dacht jij ook fronk
Volgens mij heeft zijn du voor de kant van inni gekozen en gebruikt nu al zijn deff om de clears van pony te slopen op een laag moraal...


is zeer zeker een stab ik heb deze du gemeld tijdig van te voren dat ik INNI uit zou gaan hij was het daar mee eens en opeens blockt hij mij op de telefoon en begint mijn edels te blocken (was van te voren besproken dat ik die zou sturen)

dat vind ik niet geheel netjes al ben je het ergens niet mee eens prima dan zeg je jo pony ik wil geen du meer zijn had ik hem zo 5 dagen nap gegeven maar gaan op deze manier niet de boel lopen naaien ;)

maarja eind van het verhaal hebben we nu bijna alle dorpen gepakt ;) die paar offjes komen we wel weer overheen en het tenslotte maar een spel ;)
het is geen fraaie streek maar ga er niet wakker van liggen


fijn weekend allemaal ;)


groet, Niels
 

DeletedUser81255

Guest
Ja dat is zeker geen fraaie actie, scheelt dan wel al dat je zijn def doodgelopen hebt. Internen en klaar.
 

DeletedUser78710

Guest
niet liegen niels labore wist van niks en werkte samen met dorpmafketels , de intern was voor mafketel maar aangezien jij dan een betere lijn kreeg op donder en mafketel anders heel groot front kreeg gaf hij het af aan jouw.

Toen had je er geen probleem om jesters en garen weg te spelen , nu je de fusie gepakt hebt ben je uit tring puur omdat je niet op donder wilt gaan.
Je gaat solo voort en ziet verder welke stam je gaat joinen , lijkt er beetje op dat je de stam kiest die binnen 1 a2 maand er het beste voor ligt dus je wilt gewoon groeien en dan een keuze maken.
Terwijl je acc voor de helft uit intern bestaat .

Het moment dat je dorpmafketels zijn mb begon te internen wist je al goed genoeg dat je inni wou verlaten maar je vertelde het pas als de intern 3/4 gedaan was en de mb de meeste def op zijn eigen had dood gelopen.
Toen labore het wist is hij beginnen deffen , ruikt mij hier meer dat jij met voorbedachte rade niks zei omdat je wist dat labore je zijn dorpjes niet ging geven als je niet bij inni ging blijven.

Wie stabt wie ? Slim gespeeld miss ?
Je hebt al 2 maand de belofte van johny s om te joinen bij hun , dus wie heeft er inni gebruikt ?
Wie durft er nu niet donder joinen omdat ze schrik hebben om dan een slechte naam te krijgen of stabber te zijn ?
Of heb je schrik dat donder de strijd verliest en je misschien weer naar inni kan ?

Je speelt gewoon dik politiek spelletje , Je speelt heel hard p2w en bent een van de grootste interners van w70 + je weet de goeie spelers heel goed voor je kar te spannen .
Je internt the notorious one , ex lid van inni die je dan heel snel tot stoppen dwingt en als hij even niet antwoord ga je hem maar gewoon aanvallen waar is die nap dan ?

Nu loop je ook nog is te dreigen de mb s van inni te nemen , mooi persoon niels !
 

DeletedUser79340

Guest
niet liegen niels labore wist van niks en werkte samen met dorpmafketels , de intern was voor mafketel maar aangezien jij dan een betere lijn kreeg op donder en mafketel anders heel groot front kreeg gaf hij het af aan jouw.

Toen had je er geen probleem om jesters en garen weg te spelen , nu je de fusie gepakt hebt ben je uit tring puur omdat je niet op donder wilt gaan.
Je gaat solo voort en ziet verder welke stam je gaat joinen , lijkt er beetje op dat je de stam kiest die binnen 1 a2 maand er het beste voor ligt dus je wilt gewoon groeien en dan een keuze maken.
Terwijl je acc voor de helft uit intern bestaat .

Het moment dat je dorpmafketels zijn mb begon te internen wist je al goed genoeg dat je inni wou verlaten maar je vertelde het pas als de intern 3/4 gedaan was en de mb de meeste def op zijn eigen had dood gelopen.
Toen labore het wist is hij beginnen deffen , ruikt mij hier meer dat jij met voorbedachte rade niks zei omdat je wist dat labore je zijn dorpjes niet ging geven als je niet bij inni ging blijven.

Wie stabt wie ? Slim gespeeld miss ?
Je hebt al 2 maand de belofte van johny s om te joinen bij hun , dus wie heeft er inni gebruikt ?
Wie durft er nu niet donder joinen omdat ze schrik hebben om dan een slechte naam te krijgen of stabber te zijn ?
Of heb je schrik dat donder de strijd verliest en je misschien weer naar inni kan ?

Je speelt gewoon dik politiek spelletje , Je speelt heel hard p2w en bent een van de grootste interners van w70 + je weet de goeie spelers heel goed voor je kar te spannen .
Je internt the notorious one , ex lid van inni die je dan heel snel tot stoppen dwingt en als hij even niet antwoord ga je hem maar gewoon aanvallen waar is die nap dan ?

Nu loop je ook nog is te dreigen de mb s van inni te nemen , mooi persoon niels !


ik begrijp weinig van je verhaal

ten eerste labore is door de stam INNI toegekend aan mij als intern

hij zegt me prive dorpen leeg te zetten vervolgens komt hij steeds online blockt mijn edels
reageert niet op pms en blokeerd me op de telefoon

hij reageerde vandaag wel weer en gaf ZELF toe dat het een stab was dus hoe bedoel je precies het was geen stab ?????

excuus maar dat is gewoon een stab kan denk ik iedereen beamen


de speler notorious heb ik ik enkele dorpen van genomen ja verder zijn ze als mijn du gaan spelen dat wil zeggen ze edelen dorpen en bouwen die voor mij uit die edel ik dan weer hoe is dat een stab ???


verder over de stam leave ik heb duidelijk gezegt bij de leiding wat me dwars zat en waarom ik weg ging dat jullie de stam donder erbij halen (begrijp ik wel)
maar slaat nergens op het is nogmaals geen stab om een stam te leaven


wat betreft het edelen van mbs van INNI dat is momenteel helemaal niet aan de orden want er is tot maandag middag 25-11-2019 een nap wat 48 uur duurde wegens de stam te verlaten al zou ik INNI daarna aanvallen dat zou volgens de afspraken gewoon mogen dan moet je niet gaan zeuren

mijn idee was namelijk een nap van 2 weken aan te houden en edel afspraken wat jullie zelf niet wilden

wat payto win betreft ik zie niet wat dat met deze zaak te maken geeft ? ;)


met vriendelijke groet,

Niels
 
Reactiescore
152
niet liegen niels labore wist van niks en werkte samen met dorpmafketels , de intern was voor mafketel maar aangezien jij dan een betere lijn kreeg op donder en mafketel anders heel groot front kreeg gaf hij het af aan jouw.

Toen had je er geen probleem om jesters en garen weg te spelen , nu je de fusie gepakt hebt ben je uit tring puur omdat je niet op donder wilt gaan.
Je gaat solo voort en ziet verder welke stam je gaat joinen , lijkt er beetje op dat je de stam kiest die binnen 1 a2 maand er het beste voor ligt dus je wilt gewoon groeien en dan een keuze maken.
Terwijl je acc voor de helft uit intern bestaat .

Het moment dat je dorpmafketels zijn mb begon te internen wist je al goed genoeg dat je inni wou verlaten maar je vertelde het pas als de intern 3/4 gedaan was en de mb de meeste def op zijn eigen had dood gelopen.
Toen labore het wist is hij beginnen deffen , ruikt mij hier meer dat jij met voorbedachte rade niks zei omdat je wist dat labore je zijn dorpjes niet ging geven als je niet bij inni ging blijven.

Wie stabt wie ? Slim gespeeld miss ?
Je hebt al 2 maand de belofte van johny s om te joinen bij hun , dus wie heeft er inni gebruikt ?
Wie durft er nu niet donder joinen omdat ze schrik hebben om dan een slechte naam te krijgen of stabber te zijn ?
Of heb je schrik dat donder de strijd verliest en je misschien weer naar inni kan ?

Je speelt gewoon dik politiek spelletje , Je speelt heel hard p2w en bent een van de grootste interners van w70 + je weet de goeie spelers heel goed voor je kar te spannen .
Je internt the notorious one , ex lid van inni die je dan heel snel tot stoppen dwingt en als hij even niet antwoord ga je hem maar gewoon aanvallen waar is die nap dan ?

Nu loop je ook nog is te dreigen de mb s van inni te nemen , mooi persoon niels !

Noob
 

DeletedUser79340

Guest
nog even ter notitie krijg even je feiten helder acc TNO heb ik nooit aangevallen omdat hij niet zou reageren ???


belachelijke claim wan vertoning jammer
 
Reactiescore
489
La Cucaracha uit Pion. Volgende speler die leaved uit ontevredenheid of de volgende intern?
 

DeletedUser73696

Guest
Ik hoorde trouwens van bronnen, dat RidingMyDirtyPony nu mensen in de rim van 8-10k aan het bedreigen is. Vond het wel grappige vermelding, zal wel wanhoopskreet zijn. Zou daar niet mee geassocieerd willen worden.
 
Bovenaan