Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser81255

Guest
Hier even de statistieken die je aantonen hoe er 40k ODA de dag van de massa gepakt is door Pion, zou knap zijn als het dan al 10 clears geweest waren. Indien zij clears zouden doneren had het geweest voor de treinen, daarmee dus ook op stacks gelopen. Gaan we dan nog verder kijken naar individuele spelers zal je zien dat het zelfs nog minder betrokkene trekt, zo is de helft van de ODA alleen al door Black Cop gewonnen.

CDEEB44E-5DBF-474B-8C1D-6F6BD7022C52.jpeg

2F2F435E-3105-4010-8FD4-280345B3703A.jpeg

Er is een verschil tussen beweren dat je het aardig doet en denken dat je off dorpen goed voor 8 mil stam afweert, dat kan je namelijk niet zonder hulp van buiten af.

Proost daar maar op.
 

DeletedUser79340

Guest
Hier even de statistieken die je aantonen hoe er 40k ODA de dag van de massa gepakt is door Pion, zou knap zijn als het dan al 10 clears geweest waren. Indien zij clears zouden doneren had het geweest voor de treinen, daarmee dus ook op stacks gelopen. Gaan we dan nog verder kijken naar individuele spelers zal je zien dat het zelfs nog minder betrokkene trekt, zo is de helft van de ODA alleen al door Black Cop gewonnen.

Bekijk bijlage 16040

Bekijk bijlage 16041

Er is een verschil tussen beweren dat je het aardig doet en denken dat je off dorpen goed voor 8 mil stam afweert, dat kan je namelijk niet zonder hulp van buiten af.

Proost daar maar op.


er is ook een verschil tussen zeggen dat er geen clears van pion komen maar die komen er wel daar kan niet niet omheen ;)

kan je met oda verhalen komen die ontken ik ook geheel niet ;) maar kom niet aan met een zwam verhaal pion. heeft er niks mee te maken haha
 
Reactiescore
489
Het is toch gewoon fucking noob van Tring dat Tover er nog altijd ligt? Die stam ligt letterlijk tussen de rang 2 en 4 stam en zou voor heel wat safe zorgen.

Dat de prioriteiten anders liggen snap ik niet. Waar liggen die dan op? De weg naar het front leggen ze bij Johnny vol met def en gebruiken ze als buffer. INNI laat zien dat Tring niet stabiel is en voor de rest wordt er hier en daar al geinternt.
Echte klassebakken daar :)
 

DeletedUser79340

Guest
Het is toch gewoon fucking noob van Tring dat Tover er nog altijd ligt? Die stam ligt letterlijk tussen de rang 2 en 4 stam en zou voor heel wat safe zorgen.

Dat de prioriteiten anders liggen snap ik niet. Waar liggen die dan op? De weg naar het front leggen ze bij Johnny vol met def en gebruiken ze als buffer. INNI laat zien dat Tring niet stabiel is en voor de rest wordt er hier en daar al geinternt.
Echte klassebakken daar :)


iemand die het snapt ;)
 
Reactiescore
967
Dat ze een lage ODA hebben betekent echt niet dat ze niet mee hebben gedaan, wat een kromme logica? Ze kunnen toch ook bijvoorbeeld 100 fakes gestuurd hebben, wat voor veel chaos zorgt? Daar pak je ook geen ODA mee, maar dan doe je naar mijn mening wel volledig mee met de massa, stats zeggen niet alles.
 

DeletedUser81396

Guest
We hebben ook niet alles opgevangen he....
Zijn gekke Gerritje niet.... ;)

Al is er trouwens wel een gekke Gerritje hier op tw o_O
 

DeletedUser79340

Guest
Dat ze een lage ODA hebben betekent echt niet dat ze niet mee hebben gedaan, wat een kromme logica? Ze kunnen toch ook bijvoorbeeld 100 fakes gestuurd hebben, wat voor veel chaos zorgt? Daar pak je ook geen ODA mee, maar dan doe je naar mijn mening wel volledig mee met de massa, stats zeggen niet alles.


klopt slijptol ;)
 
Reactiescore
1.367
Sow, er gebeurt weer een keer iets op deze wereld. Pony uit inni
 

DeletedUser81255

Guest
Het ziet er naar uit alsof hij door zijn DU gestabt is, aangezien hij al zijn dorpsnamen ook naar ‘Constantia stabber !!’ veranderd heeft.

Of was dit al enige tijd zo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
300
Volgens mij heeft zijn du voor de kant van inni gekozen en gebruikt nu al zijn deff om de clears van pony te slopen op een laag moraal...
 
Reactiescore
1.367
Volgens mij heeft zijn du voor de kant van inni gekozen en gebruikt nu al zijn deff om de clears van pony te slopen op een laag moraal...
dat zou wel grappig zijn :p
 

DeletedUser81255

Guest
Zonder NAP regeling dan de stam verlaten?

Ik weet niet of ik het zo zeer als stab kan zien, als de speler met zijn keuze niet overlegd heeft?
 
Bovenaan