Top/Flop stammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik speel om te ontsnappen aan de realiteit en men dagelijkse problemen te vergeten. Wou je dit horen?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik speel om te ontsnappen aan de realiteit en men dagelijkse problemen te vergeten. Wou je dit horen?

Met zo'n rat op je bed snap ik dat wel ja.
 
Reactiescore
1.037
Jazeker, we zoeken dan echter nog wel wat co's zodat we zelf wat kunnen gaan minderen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat was je toch al?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Jongens kap is met die onzin, in dit stadium valt echt nog helemaal niets te zeggen over de winkansen van de topstammen. Pawn neemt met zo een mega-fusie ook een zeer groot risico. Ervaring leert dat het sowieso maar voor weinig stammen is weggelegd om als geheel bij elkaar te blijven vanaf de start fase. Ik acht de kans groot dat iedere stam ofwel opbreekt ofwel de samenstelling zal moeten gaan veranderen. Gewoon tw'en, de wereld zit nog vol verassingen :smile:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als de hele linkerkant vd wereld fuseert, geeft dat wel een signaal af. Zullen daar niet terugdeinzen om rekruut 2 win te spelen iig.
 
Reactiescore
1.075
Ach ik verwacht niet dat de wereld in de huidige vorm blijft, ik verwacht nog dingen van realm, spelers als Sivir, Eind baas, misschien zelfs noobkes als wife is life en jokersbrain, er zijn nog zoveel partijen
 
Reactiescore
259
K vind dat er nog genoeg degelijke stammen over zijn naast pawn in het westen. OTR in het noorden, vitality in het midden, qua en real midden /zuid van de core en class dan rechts. Genoeg actie nog de komende tijd lijkt mij;)
 
Reactiescore
300
Class een recruit er bij heujh!

Wel een vreemde recruit in eerste opzicht., gezien BG en Class in 'oorlog' waren.
Vervolgens word een speler vanuit BG gerecruit die ook gelijk zijn ex stamgenoten edeld die dag?

Benieuwd naar wat daar is gebeurd
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Blaze is zelf gestabt en heeft toen de stabbers geedeld.
 
Bovenaan