Top/Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
Het is nou ook niet zo dat deze recruit niet te voorspellen viel....
 

Deleted User - 487694086

Guest
Er is maar een heel beperkt aantal accs nog dat niet bij Pawn zit dusja :D
 
Reactiescore
510
Tja, als je van stamgenoten hoort dat je stamleiding je wilt kicken en meteen wil weg edelen gaan we natuurllijk niet afwachten tot dat is gebeurd.
Dus hebben we de stamleiding ermee geconfronteerd en vervolgens een nap aangeboden die ze weigerden. Daarna kan je zien wat er gebeurd is.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Denk niet dat er uberhaupt iemand van hun op het af kijkt lol
 

DeletedUser78972

Guest
Ja of miss denken ze er anders over he
Of moet je zomaar alles geloven van een spamkabouter tegenwoordig:p?

Haha en als ze echt gestabt hebben hoor je ze wss niet, als het echte mannen zijn wel.
 
Reactiescore
510
Ik kan screentjes op het AF gaan posten van gesprekken. Echter, is het door (ex)stamgenoten in vertrouwen aan ons verteld dus vind ik het niet netjes hun namen te vrij te geven. Maar als er behoefte aan is kan ik altijd het gesprek met een van de leiders op het forum gooien. Denk alleen niet dat je blij wordt van een gesprek van die grootte.
 
Reactiescore
510

DeletedUser80684

Guest
Jongens kap is met die onzin, in dit stadium valt echt nog helemaal niets te zeggen over de winkansen van de topstammen. Pawn neemt met zo een mega-fusie ook een zeer groot risico. Ervaring leert dat het sowieso maar voor weinig stammen is weggelegd om als geheel bij elkaar te blijven vanaf de start fase. Ik acht de kans groot dat iedere stam ofwel opbreekt ofwel de samenstelling zal moeten gaan veranderen. Gewoon tw'en, de wereld zit nog vol verassingen :smile:

Vitality speelt zelf al wel jaren met elkaar Runescape, hun hebben genoeg voor elkaar over. Dat vindt ik toch wel een positief iets binnen de Tribalwars Community. Mensen die in belang kijken van een stam i.p.v. de ego's.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Heb een paar weekjes geleden terug gewoon nog een heavy ballista gesmite van Vitality! Gekte wel als dat effectief gewoon een bende vrienden zijn die van osrs overkomen en tw spelen :eek2:
 

DeletedUser78972

Guest
Ik kom er op terug len en wil graag het gesprek hier wel lezen aangezien ik net een pm krijg van een BG lid met de andere kant van het verhaal, en als ik dat moet geloven zijn jullie geen haar beter lol.
 
Reactiescore
510
Ik kom er op terug len en wil graag het gesprek hier wel lezen aangezien ik net een pm krijg van een BG lid met het andere kant van het verhaal, en als ik dat moet geloven zijn jullie geen haar beter lol.
Stuur me maar berichtje prive dan.
 

DeletedUser78972

Guest
Done, maar zou leuk zijn als hier de discussie verder gaat openbaar.
Neem aan dat de overblijfselen van BG ook nog wel een woordje hier gaan doen, degene die me net pmde zei problemen te hebben met zijn af account vandaar.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Tgoh ben heel benieuwd hoe je wil gaan goedpraten dat je een aanval plant op een stamgenoot, met het idee hem te kicken en meteen aan te vallen.
 
Reactiescore
2.303
Devin, wil je bijleren hoe je op een andere manier kan stabben ? :p
 
Reactiescore
89
Wij kregen inderdaad zaterdag te horen dat er een 'massa' op ons was gepland voor zondagochtend. De stamleiding had deze massa op poten gezet. Na het confronteren van de stamleiding met deze informatie ontkenden ze in eerste instantie. Toen ik vroeg of hij niet meer om de pot wilde draaien gaf hij toe dat er een massa was gepland op ons. Na vele meestal zinloze berichten over en weer gaf hij ook toe dat hij van plan was om ons te stabben.
Vervolgens hebben wij een uitgebreidere forumpost opgesteld waarin wij de situatie vanuit onze kant hebben verteld en afscheid van de stam hebben genomen. Hierin hebben wij iedereen een Nap van 5 dagen aangeboden, inclusief de leiding. Nadat Clyde de nap had geweigerd en zei te stoppen gaven wij Bonnie tot zondagochtend 09:00 de tijd om op het voorstel te reageren (ze zijn immers een rl stel oid werd ons verteld). Dit heeft zij niet gedaan en vandaar dat de eerste aanvallen na 09:00 zijn verstuurd.
Wij gaan geen PM van rond de 50 berichten op het AF gooien. We willen best een aantal screens geven als dat iets toevoegt.
 
Bovenaan