Top/Flop stammen

Reactiescore
3.586
Zoals gezegd, uit de lucht gegrepen.

Stellen iets uit de lucht gegrepen is, is nogmaals geen argument. Ik maakte een stelling inderdaad, maar je negeert het feit Class in zijn huidige situatie geen kwantitatief nadeel ondervind dus waarom gebruik jij dit als argument?

Want stellen het in de toekomst wel zo kan zijn is om het in jouw woorden uit te drukken ook uit de lucht gegrepen dan.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Stellen iets uit de lucht gegrepen is, is nogmaals geen argument. Ik maakte een stelling inderdaad, maar je negeert het feit Class in zijn huidige situatie geen kwantitatief nadeel ondervind dus waarom gebruik jij dit als argument?

Want stellen het in de toekomst wel zo kan zijn is om het in jouw woorden uit te drukken ook uit de lucht gegrepen dan.
Moet je een argument geven tegen iets wat uit de lucht is gegrepen? Als ik nu beweer dat jij een pak vla bent, ga jij er argumenten tegenin brengen?
Hoe je kan zeggen dat we geen kwantitatief nadeel ondervinden met 4 tegen 10 blijft me toch een raadsel maargoed.
 
Reactiescore
3.586
Moet je een argument geven tegen iets wat uit de lucht is gegrepen? Als ik nu beweer dat jij een pak vla bent, ga jij er argumenten tegenin brengen?
Hoe je kan zeggen dat we geen kwantitatief nadeel ondervinden met 4 tegen 10 blijft me toch een raadsel maargoed.

Het aantal leden heeft amper iets met kwantiteit te maken --> zie mijn extreme voorbeeld ik hierboven al gaf. 4 leden van 20 miljoen punten bij elkaar vs een stam van 10 leden die samen 10 miljoen hebben zou jij stellen dat die 2de stam kwantitatief in het voordeel is?
 

DeletedUser61134

Guest
Moet je een argument geven tegen iets wat uit de lucht is gegrepen? Als ik nu beweer dat jij een pak vla bent, ga jij er argumenten tegenin brengen?
Hoe je kan zeggen dat we geen kwantitatief nadeel ondervinden met 4 tegen 10 blijft me toch een raadsel maargoed.

Jannes is meer een pak karnemelk :3
Beetje zuur
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het aantal leden heeft amper iets met kwantiteit te maken --> zie mijn extreme voorbeeld ik hierboven al gaf. 4 leden van 20 miljoen punten bij elkaar vs een stam van 10 leden die samen 10 miljoen hebben zou jij stellen dat die 2de stam kwantitatief in het voordeel is?
Moet ik nu echt gaan uitleggen dat het de start is, dus de verschillen groter zijn?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Stellen iets uit de lucht gegrepen is, is nogmaals geen argument. Ik maakte een stelling inderdaad, maar je negeert het feit Class in zijn huidige situatie geen kwantitatief nadeel ondervind dus waarom gebruik jij dit als argument?

Want stellen het in de toekomst wel zo kan zijn is om het in jouw woorden uit te drukken ook uit de lucht gegrepen dan.

Kwantitatief
1) In aantal 2) Met betrekking tot de hoeveelheid 3) Naar het getal

Nou, je zou een vergelijking kunnen maken tussen stammen op basis van drie aspecten; het aantal leden, aantal punten of het aantal dorpen. Een snelle blik op de ranglijst laat je zien dat Class in elk van deze drie gevallen niet rang één beslaat, dus waar jij je kwantitatieve voordeel vandaan haalt snap ik niet helemaal.
6e752700a31194efbee7d63a4e9c5349.png
 
Reactiescore
3.586
Moet ik nu echt gaan uitleggen dat het de start is, dus de verschillen groter zijn?

Hun hebben minder grote clears als jullie, mogen ze nog 2 dorpen met 1000 bijl hebben als jullie daartegenover een dorp met 4000 bijl hebben zou ik stellen jullie met minder dorpen toch beter gewapend zijn. Dus iets in meervoud hebben is ook in de start niet automatisch en dus niet in dit geval een voordeel te noemen.


Kwantitatief
1) In aantal 2) Met betrekking tot de hoeveelheid 3) Naar het getal

Nou, je zou een vergelijking kunnen maken tussen stammen op basis van drie aspecten; het aantal leden, aantal punten of het aantal dorpen. Een snelle blik op de ranglijst laat je zien dat Class in elk van deze drie gevallen niet rang één beslaat, dus waar jij je kwantitatieve voordeel vandaan haalt snap ik niet helemaal.
6e752700a31194efbee7d63a4e9c5349.png

Ik had het over 2 stammen waar tegen ze liggen waartoe Pawn niet behoord. De nummer 2 (BG) heb ik toevallig gisteren nog een vv van gehad van 1 van de grotere spelers (kennis van me) en zijn troepen aantallen zijn niet om naar huis te schrijven nog is zijn team nog maar iets in verhouding met de gemiddelde Class speler.

Niet te vergeten vandaag al een dorp veroverd is van Class op de stam BG. Trouwens nooit ergens gesteld dat Class een kwantitatief voordeel heeft t.o.v eender welke stam. Je mag altijd even citeren waar ik dit gezegd heb. Mijn woorden waren ze kwantitatief niet in het nadeel zijn althans bijlange na niet in die mate het evenwicht brengt in het kwaliteitsverschil enzoverder.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Hun hebben minder grote clears als jullie, mogen ze nog 2 dorpen met 1000 bijl hebben als jullie daartegenover een dorp met 4000 bijl hebben zou ik stellen jullie met minder dorpen toch beter gewapend zijn. Dus iets in meervoud hebben is ook in de start niet automatisch en dus niet in dit geval een voordeel te noemen.
Precies wat ik zeg, in de start zijn de verschillen groter.
 
Reactiescore
3.586
Precies wat ik zeg, in de start zijn de verschillen groter.

Dus jij wilt bij deze stellen dat jullie 2 buurstammen op termijn veel groter gaan worden als Class en er dus een kwantitatief nadeel zal ontstaan? We zullen het gaan zien.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik had het over 2 stammen waar tegen ze liggen waartoe Pawn niet behoord. De nummer 2 (BG) heb ik toevallig gisteren nog een vv van gehad van 1 van de grotere spelers (kennis van me) en zijn troepen aantallen zijn niet om naar huis te schrijven nog is zijn team nog maar iets in verhouding met de gemiddelde Class speler.

Dus als we het perspectief van Pawn nemen heeft Class geen kwantitatief voordeel omdat ze er niet tegenaan liggen???? En hoezo begin je over troepenaantallen als je een kwantitatief voordeel aankaart? Als Class nu aanval doet en daarbij driekwart van hun off verliest hebben ze ineens niet meer dat kwantitatieve voordeel? Volgens mij moet jij de definitie van 'kwantitatief' eens goed gaan bestuderen en gaan bekijken welke kwantiteit tussen de stammen je wil vergelijken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dus jij wilt bij deze stellen dat jullie 2 buurstammen op termijn veel groter gaan worden als Class en er dus een kwantitatief nadeel zal ontstaan? We zullen het gaan zien.
Dus jij wilt bij dezen stellen dat je een pak vla bent?
 
Reactiescore
1.094
Het is een vrij zielige vertoning dat mensen met dergelijke posts komen als diegene jij net gemaakt hebt.
Er is namelijk geen obsessie naar Class. Een simpele 'we begrijpen het wel waarom mensen ons als favoriet zien' was voldoende geweest.
Ipv dergelijk simpel eenvoudig antwoord komen ze massaal in de verdediging met dat we bang zijn, obsessie hebben of wat dan ook.

Het probleem is dat jij de door jou bedachte stelling afdoet als een voldongen feit, en dat alleen maar blijft herhalen, herhalen en herhalen. Zo is er nul ruimte voor discussie, en dat vind ik heel zielig overkomen ja.


Ik snap dat het moeilijk is inhoudelijk te blijven en mensen zichzelf zo goed vinden dat ze denken er obsessies zijn naar hun toe.
Het tegendeel is waar. Wie mijn punt nu nog altijd niet snapt zal het wellicht nooit snappen. Als jij mij zielig wilt noemen omdat ik een mening heb en deze probeer duidelijk te maken moet je dat vooral doen.

Leuk dat je de woorden probeert te verdraaien hier. Ik heb maar 1 iemand het woord obsessie zien noemen en dat ben ik, en ik speel niet.

En ik noem jou niet zielig omdat je een mening hebt, ik noem je zielig omdat je geen ruimte bied voor een discussie, op een door jou bedachte stelling waar je gelijk een conclusie uit hebt gehaald die je als een voldongen feit presenteert. Dat heeft dus niks meer met een mening te maken. Jou stelling en tevens conclusie staan inmiddels ook al 5000 keer op het forum zodat het meer irritant/zielig overkomt, dan dat het daadwerkelijk enige waarde heeft.

Dat denk ik niet, maar denk jij dat Class met 4 leden blijft spelen dan? Eerst werd er gesteld dat met 3 leden, stammen met 10 leden volgen niet haalbaar is, toen kwam er een recruit. Nu stel je hetzelfde maar dan met 4 leden en over een paar weken stellen we hetzelfde met 7 leden en uiteindelijk zal je zoveel leden hebben het allemaal evenwichtig zal opgaan.

Dit is dus pure drogredenatie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
510
Ik vind class maar slecht
 
Reactiescore
2.303
Nee, we zitten met te veel op het account!
 
Reactiescore
510
Reactiescore
3.586
Als je op 6x achter zit zit je dus op ongeveer 10k. Gefeliciteerd. Je bent er net achter gekomen dat als je eenmaal echt aan het edelen bent je een stuk sneller groeit dan als je nog maar net in de edelfase zit.

Kom je er dan binnenkort ook achter dat je edels steeds duurder worden afhankelijk van je dorpen, en daarmee je groei tot een bepaald maximum gecapt wordt (tenzij je significant bijfarmt, maar dat zal deze wereld niet zo relevant zijn lategame)? En dat daarom je in zal lopen en we nooit meer 4x zoveel kwantiteit kunnen hebben als account?

En de laagste in de winnende stam is vrijwel altijd iemand die gewoon aan het einde niet door heeft geedeld. Dat heeft niets met pp abuse te maken, maar met laks zijn in dorpjes pakken.

Je mist toch het punt ik destijds probeerde te maken. Ik vond Class de topfavoriet op basis van activiteitsrankings die gedomineerd werden (groei, farm) + alle ervaring o.a het winnen van Classics, niveau en het aantal mensen al jaren met elkaar hebben samengespeeld geeft gewoon een extreem hoog voordeel t.o.v andere stammen op deze wereld.

Als tegen argument werd er het 'kwantiteitsverschil' aangehaald terwijl een stam als BG amper meer punten had en dit totaal maar dan ook totaal niet opwoog tegen alle voordelen Class had die ik hierboven al opsomde. Toen kwam er weer een opmerking het kwantitatief toch zwaar doorweegt waarop ik zei dat een account als Aest al voor 4 telt in grote. Dus atm stellen dat BG omdat ze meer leden hebben ze ook meer kwantiteit hebben een foute stelling is. Je kan wel stellen dat toekomstgericht de kans aanwezig is hun jullie eruit zouden gaan groeien. Maar het ging over nu en nu is het nu eenmaal een vaststelling het verschil in kwantiteit nihil is en met dat in acht genomen met alle voordelen ik reeds al opsomde maakte het Class hier de grote favoriet is opdat moment.

Ik haalde ook aan dat Class met de tijd nog wel recruits zou doen, wat 1 dag later ook met Monster gebeurde. Het is dat die recruit geflopt is dat hij er niet meer is, alvast wel de intentie van Class getoond ze ook willen gaan uitbreiden in leden. Daarom is het beetje belachelijk het leden aantal van andere stammen aangehaald word en deze op termijn harder kunnen groeien om jullie maar niet in de favorieten rol te moeten zetten.

We zien ook in de stats dat BG slaag krijgt van Class in de laatste dagen wat enkel maar mijn punten bevestigd. Nu sprak ik de hele tijd over het huidige heden. Nu merk ik op dat A.e.F samen met Pawn is gegaan en ik Class niet meer als de grote favoriet zie maar samen met Pawn.
 
Reactiescore
89
Vandaar dat het niet heel verstandig is om een stam tot topfavoriet te bestempelen na nog geen 2 weken na de start. Zeker als de Pmade zo klein is.
 
Bovenaan