Top/Flop stammen

DeletedUser61134

Guest
Elko 4 president.

Ohja dat was zijn naam.
Wie is Eelco ook alweer dan?

@Clickb*it Is het nu Eelco of Elko! Grr

@.Howlin
Ik had graag overal weer op gereageerd, maar het is al meer gewoon random spam aan t worden waarin we onszelf herhalen ^^ Als ik niet ging slapen had ik met plezier het doorgezet :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
982
@.Howlin
Ik had graag overal weer op gereageerd, maar het is al meer gewoon random spam aan t worden waarin we onszelf herhalen ^^ Als ik niet ging slapen had ik met plezier het doorgezet :D

Kan altijd morgen hoor. ;)
 
Reactiescore
3.587
De conclusie van dit alles is dat Class bij afstand topfavoriet is, vele Class spelers klaarblijkelijk moeite hebben met die druk en daardoor geprikkelde slechte of niet inhoudelijke reacties geven erop ipv gewoon te erkennen wat iedereen wel weet.

Bij deze heb ik gesproken en kunnen we verder met de dag dagelijkse dingen van ons leven.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Of niemand caret echt om wat jij zegt en om wat ge zit uit te lokken en daarom gunt niemand jou een discussie. Tis maar hoe ge het bekijkt!
 
Reactiescore
3.587
Of niemand caret echt om wat jij zegt en om wat ge zit uit te lokken en daarom gunt niemand jou een discussie. Tis maar hoe ge het bekijkt!

Ja niemand cared en niemand gunt mij een discussie erover. Wat zijn de afgelopen 10 pagina's hier dan waarin heel Class zich in de discussie kwam moeien met extreem slechte excuses o_O

Jullie laten je hier toch echt wel kennen over iets wat nergens om gaat.
 

DeletedUser79370

Guest
Jou AF account ligt anders ook niet ver van je IG acc :p
Heel scherp Detective Pikachu, maar geen zorgen, er is geen enkel voordeel uitgehaald. Nu ik erover nadenk heb ik zelfs nooit de 5 dagen premium account gekregen..:eek:
 
Reactiescore
1.094
Ja niemand cared en niemand gunt mij een discussie erover. Wat zijn de afgelopen 10 pagina's hier dan waarin heel Class zich in de discussie kwam moeien met extreem slechte excuses o_O

Jullie laten je hier toch echt wel kennen over iets wat nergens om gaat.

Mooi dat je een conclusie trekt n.a.v. je eigen mening.
Heb eerder het idee dat jij een of andere gare obsessie hebt voor Class dan dat ik hun met excuses of wat dan ook heb gezien hier.

Dat uitlokken lijkt me heel spot on, en het begint nu een beetje zielige vertoningen aan te nemen.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Laat deze discussie je niet afleiden van het feit dat ik geen rovers kan geilen deze wereld
 
Reactiescore
3.587
Mooi dat je een conclusie trekt n.a.v. je eigen mening.
Heb eerder het idee dat jij een of andere gare obsessie hebt voor Class dan dat ik hun met excuses of wat dan ook heb gezien hier.

Dat uitlokken lijkt me heel spot on, en het begint nu een beetje zielige vertoningen aan te nemen.

Het is een vrij zielige vertoning dat mensen met dergelijke posts komen als diegene jij net gemaakt hebt.

Er is namelijk geen obsessie naar Class. Een simpele 'we begrijpen het wel waarom mensen ons als favoriet zien' was voldoende geweest.

Ipv dergelijk simpel eenvoudig antwoord komen ze massaal in de verdediging met dat we bang zijn, obsessie hebben of wat dan ook.

Ik snap dat het moeilijk is inhoudelijk te blijven en mensen zichzelf zo goed vinden dat ze denken er obsessies zijn naar hun toe.

Het tegendeel is waar. Wie mijn punt nu nog altijd niet snapt zal het wellicht nooit snappen. Als jij mij zielig wilt noemen omdat ik een mening heb en deze probeer duidelijk te maken moet je dat vooral doen.

En als mensen van mening zijn dat mijn punt naderhand wel duidelijk is of niemand erop zit te wachten moet ik ook dat tegenspreken. Wegens een stuk of 5 mensen van Class er telkens op blijven ingaan en er een persoonlijke discussie van willen maken is het duidelijk ze niet snappen wat ik wil bedoelen, anders zouden ze wel anders reageren.

Same met jou post nu, oke ik heb een obsessie en ben zielig. Als je nog inhoudelijk een bijdrage wilt leveren ipv nutteloze opmerkingen zien we dat graag verschijnen.
 
Bovenaan