- Reactiescore
- 967
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ze moeten toch iets tegen The Sniper?Lekker mbtjes edelen jongens!!!! Leuk!!!
Uit de PM blijkt dat er in ieder geval met één ander account is overlegd wie de dorpen zal krijgen, namelijk dorp 12. Ik nam aan een van de omringende buuraccounts, maar dit kan ik uiteraard niet concreet bewijzen.
Uit de PM blijkt dat er in ieder geval met één ander account is overlegd wie de dorpen zal krijgen, namelijk dorp 12. Ik nam aan een van de omringende buuraccounts, maar dit kan ik uiteraard niet concreet bewijzen.
SC wou het dorp aan een stamgenoot geven deze is daar niet op in gegaan. Waarom word de CF van Jutlord genegeerd? Als NEO kan bashen over een bijna CF overtreding mogen ze ook reageren op een eigen overtreding die trouwens plaatsvond voor deze kwestie.
Een bijna CF overtreding? Dit was poging tot een regelrechte stab, waar mogelijk meerdere accounts bij betrokken waren. Je laat het wel erg marginaal doen klinken.
Ik ga persoonlijk niet in op de CF overtreding, dat is aan de leiding. Ik ben niet up to date omtrent deze situatie.
Eigenlijk gun ik suicide hier al te veel. Het is geen poging tot een stab, het is een stab. Het plan was namelijk al in werking, immers de def voor het afgesproken dorp was al onderweg.
Hier ga je een beetje de fout in want dit is niet precies het geval. Wanneer een terrorist gezegd heeft het te gaan doen maar er totaal geen bewijs is, nog zijn er stappen ondernomen om de actie uit te voeren, kan deze persoon niet vervolgd worden (je kan niet preventief mensen vervolgen namelijk). Dit is ook een van de grootste problemen waar FBI tegen aanloopt, vaak weten ze bepaalde dingen wel, maar kunnen het niet bewijzen en kunnen ze deze mensen niet oppakken.
Chess, succes met Vybz,
Eerst defft hij tegen TUF, daarna schend hij de NAP die hij heeft met Haico.
Lekker samenwerken met een confirmed stabber, nog iets wat dus wordt getolereerd!
Daar heb je inderdaad gelijk mee. Hoogst opmerkelijk te noemen.Dus wij moeten geduld hebben met het acc TBN, maar deze week kon dat account bij de massa op lemon wel met veel edels gooien?
Vind je jezelf nu niet een beetje hypocriet. Het account heeft problemen en wij zouden niet mogen aanvallen maar dan mag die wel met close range edelclears en treinen zitten gooien op andere accounts...
Way to go
https://gyazo.com/1c7389c5631f67ad9ef539ab08961115Uit de PM blijkt dat er in ieder geval met één ander account is overlegd wie de dorpen zal krijgen, namelijk dorp 12. Ik nam aan een van de omringende buuraccounts, maar dit kan ik uiteraard niet concreet bewijzen.
Eindelijk bekend dat neo spionnen heeft geplaatst in chess... hehe...