Top & Flop stammen

Reactiescore
967
Uit de PM blijkt dat er in ieder geval met één ander account is overlegd wie de dorpen zal krijgen, namelijk dorp 12. Ik nam aan een van de omringende buuraccounts, maar dit kan ik uiteraard niet concreet bewijzen.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-08-14 om 21.51.05.jpg
    Schermafbeelding 2019-08-14 om 21.51.05.jpg
    138,3 KB · Weergaven: 44
Reactiescore
3.538
Uit de PM blijkt dat er in ieder geval met één ander account is overlegd wie de dorpen zal krijgen, namelijk dorp 12. Ik nam aan een van de omringende buuraccounts, maar dit kan ik uiteraard niet concreet bewijzen.

SC wou het dorp aan een stamgenoot geven deze is daar niet op in gegaan. Waarom word de CF van Jutlord genegeerd? Als NEO kan bashen over een bijna CF overtreding mogen ze ook reageren op een eigen overtreding die trouwens plaatsvond voor deze kwestie.
 
Reactiescore
1.454
Uit de PM blijkt dat er in ieder geval met één ander account is overlegd wie de dorpen zal krijgen, namelijk dorp 12. Ik nam aan een van de omringende buuraccounts, maar dit kan ik uiteraard niet concreet bewijzen.

Dit had ik niet gezien. Het enige wat ik kan zeggen is dat We Regret hierbij niet betrokken is geweest.
 
Reactiescore
967
SC wou het dorp aan een stamgenoot geven deze is daar niet op in gegaan. Waarom word de CF van Jutlord genegeerd? Als NEO kan bashen over een bijna CF overtreding mogen ze ook reageren op een eigen overtreding die trouwens plaatsvond voor deze kwestie.

Een bijna CF overtreding? Dit was poging tot een regelrechte stab, waar mogelijk meerdere accounts bij betrokken waren. Je laat het wel erg marginaal doen klinken.

Ik ga persoonlijk niet in op de CF overtreding, dat is aan de leiding. Ik ben niet up to date omtrent deze situatie.
 
Reactiescore
3.538
Een bijna CF overtreding? Dit was poging tot een regelrechte stab, waar mogelijk meerdere accounts bij betrokken waren. Je laat het wel erg marginaal doen klinken.

Ik ga persoonlijk niet in op de CF overtreding, dat is aan de leiding. Ik ben niet up to date omtrent deze situatie.

Poging tot en mogelijk, je zegt het goed. Zoals ik al zei zou er NEO in deze nooit iets hebben kunnen overkomen omdat indien ze het deden de dorpen toch terug afgestaan zouden moeten worden. NEO zou of het nu wel of niet gebeurde geen schade overkomen zijn.

Het enige probleem in deze is de intentie van speler SC en deze zal dit geen 2x meer doen, die garanties kan ik wel geven. Verder is er geen account meer bij betrokken.
 
Reactiescore
967
Eigenlijk gun ik suicide hier al te veel. Het is geen poging tot een stab, het is een stab. Het plan was namelijk al in werking, immers de def voor het afgesproken dorp was al onderweg.
 
Reactiescore
3.538
Eigenlijk gun ik suicide hier al te veel. Het is geen poging tot een stab, het is een stab. Het plan was namelijk al in werking, immers de def voor het afgesproken dorp was al onderweg.

Stabs gebeuren overal de hele tijd, het gaat erom welke gevolgen je eraan geeft, met welke intentie het gebeurd is en of een speler daar lessen uit trekt. In dit geval kan ik zeggen die specifieke persoon op SC dit geen 2de keer meer zal overkomen en dat wij altijd gevolgen zullen geven als NEO (in dit geval) hierdoor benadeeld zou worden.

Ik snap je gedachtegang verder wel kan mij daarin redelijk vinden, bovenstaande is mijn reactie daarop.
 

DeletedUser79332

Guest
Hier ga je een beetje de fout in want dit is niet precies het geval. Wanneer een terrorist gezegd heeft het te gaan doen maar er totaal geen bewijs is, nog zijn er stappen ondernomen om de actie uit te voeren, kan deze persoon niet vervolgd worden (je kan niet preventief mensen vervolgen namelijk). Dit is ook een van de grootste problemen waar FBI tegen aanloopt, vaak weten ze bepaalde dingen wel, maar kunnen het niet bewijzen en kunnen ze deze mensen niet oppakken.

Ze verdwijnen niet achter tralies nee.
Maar verdwijnen vaak wel van de wereld.;)

Zoiezo een kansloze vergelijking maar die ben jij dan ook niet begonnen.
 

DeletedUser79447

Guest
Chess, succes met Vybz,

Eerst defft hij tegen TUF, daarna schend hij de NAP die hij heeft met Haico.

Lekker samenwerken met een confirmed stabber, nog iets wat dus wordt getolereerd!
 
Reactiescore
3.538
Chess, succes met Vybz,

Eerst defft hij tegen TUF, daarna schend hij de NAP die hij heeft met Haico.

Lekker samenwerken met een confirmed stabber, nog iets wat dus wordt getolereerd!


Op basis van wat stel je vast wij een mogelijke stab tolereren? Voor je iets tolereert moet je ook bewust zijn van wat je tolereert. In dit geval hebben wij geen flauw idee waar dit nu weer over gaat.

Nogmaals: Leiding contacteren bij klachten > naar het AF stappen.
 
Reactiescore
1.380
Jij klaagt als een malle maar komt met nul comma nul antwoorden op vragen net als dat rare figuurtje op niels zijn account. Jullie klagen als een malle.

Wij We Regret keuren dit zeker niet goed en hebben dat meteen aangegeven en hebben er ook niet aan meegewerkt.

Wat NEO nu doet is zeuren om niks. CHESS heeft het niet goed gekeurd en het is dus ook niet uitgevoerd klaar. SC heeft zijn excuus aangeboden. Wat willen jullie in godsnaam nog meer buiten alleen maar zeuren. We praten al dagen over dit probleempje maar het grootste probleem TBN is nog steeds niet opgelost.

Zorg een dat dat opgelost is want SC is allang opgelost en daarna gewoon kappen met zeuren. Je aan de regels houden en lekker oorlog voeren want word wel beetje moe met dat kleutergedrag hier op AF
 

DeletedUser79447

Guest
TBN wordt opgelost, speler in kwestie die met Duckje zou contacten heeft in korte tijd weer een rl issue gehad. Hij komt langzaam weer terug online en lost het alsnog op. Als jullie nog event gedukd kunnen hebben mbt account tbn en de hele weerwar eromheen zouden we zeker op prijs stellen. Ik beloof dat het binnen 72 uur wordt opgelost.
 

DeletedUser77843

Guest
Dus wij moeten geduld hebben met het acc TBN, maar deze week kon dat account bij de massa op lemon wel met veel edels gooien?
Vind je jezelf nu niet een beetje hypocriet. Het account heeft problemen en wij zouden niet mogen aanvallen maar dan mag die wel met close range edelclears en treinen zitten gooien op andere accounts...

Way to go
 

DeletedUser69389

Guest
Dus wij moeten geduld hebben met het acc TBN, maar deze week kon dat account bij de massa op lemon wel met veel edels gooien?
Vind je jezelf nu niet een beetje hypocriet. Het account heeft problemen en wij zouden niet mogen aanvallen maar dan mag die wel met close range edelclears en treinen zitten gooien op andere accounts...

Way to go
Daar heb je inderdaad gelijk mee. Hoogst opmerkelijk te noemen.
 
Reactiescore
3.452

DeletedUser575

Guest
Eindelijk bekend dat neo spionnen heeft geplaatst in chess... hehe...
 

DeletedUser79447

Guest
Eindelijk bekend dat neo spionnen heeft geplaatst in chess... hehe...

Klopt:rolleyes:
Wordt steeds gekker hier met verdenkingen...

Van bewust op delete van capi, naar bewust een bug op tbn , naar spionnen in Chess.
Morgen omkoping van Duckje en 5 keer zo snel belegeringspunten?

Damn..
 
Bovenaan