Top/flop stammen

DeletedUser76748

Guest
Wat is er nu smerig aan barbs edelen? Als we denken dat het een goeie strategie is, kunnen we dat toch wel doen zeker? lmao. Aan dit tempo wordt het nog verboden om dorpen te deffen omdat het als 'smerig' spelen wordt gezien :')
 
Reactiescore
1.094
En als je het nou gewoon eens doet om enkel je front te versterken?

Als sommige barbs echt een risico wegnemenkan je het doen ja, maar het zou niet je eerste keuze moeten zijn imo.
Zou als n1 namelijk wel prio maken dat je die dominatiepercentage behoud, en als n1 zijnde doe je dat het beste door spelers te edelen.

Moet ook wel zeggen dat als je naar de barb overnames kijkt van hood dat iedere speler rond de 10-15 % van zijn totale aantal dorpsovernames zit, dat is opzich wel oke/redelijk/ hoe je het wil noemen
 

DeletedUser77627

Guest
Een analyse van jou begin op deze wereld, eerst 20 dorpen intern zonder troepen kwijt te raken

Als je daarmee bedoeld de voornaamste concurrentie meteen early game wegspelen, anders kwats je maar wat uit je nek.
 
Reactiescore
2.303
Als je daarmee bedoeld de voornaamste concurrentie meteen early game wegspelen, anders kwats je maar wat uit je nek.
Nee, hij bedoelt daarmee de voornaamste concurrentie meteen early game internen.
 

DeletedUser5310

Guest
Als je daarmee bedoeld de voornaamste concurrentie meteen early game wegspelen, anders kwats je maar wat uit je nek.

Kun je mij dat leren dan?
Ben wel benieuwd hoe je je eerste 22 dorpen kan edelen met een totale ODA van 75k. En dit is ODA, geen eenheden. Jullie hebben niet eens 10k/10k speer/zwaard verslagen voor 22 dorpen.
En dat is, volgens jullie dan de "voornaamste concurrentie", ik denk dat ik niet uit mijn nek "kwats", maar dat jij dat doet.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Hij kreeg ze kant en klaar voorgeschoteld door een groep van spelers die alles voor hem clearde voor ze geinterned werden.
 

DeletedUser79687

Guest
Kun je mij dat leren dan?
Ben wel benieuwd hoe je je eerste 22 dorpen kan edelen met een totale ODA van 75k. En dit is ODA, geen eenheden. Jullie hebben niet eens 10k/10k speer/zwaard verslagen voor 22 dorpen.
En dat is, volgens jullie dan de "voornaamste concurrentie", ik denk dat ik niet uit mijn nek "kwats", maar dat jij dat doet.

dit klopt deels.

mijn fusie partner peter war dog stond 1 oda toen. ik heb tot die tijd lekker een full clear gebouwd.
2018-11-17 War-Dog Geeneen 185. -4,988 =2 +110,951 +110,613 +338


daarnaast heb ik noobstiaan en rob weggespeeld..
zie topic, leuke rapportjes

wat een selectief geheugen hebben sommige.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Wat een uitdagingen moet dat Hood doorstaan, pfoe.
 

DeletedUser79687

Guest
Mijn stamgenoten worden juist ontweken.o_O

niet ontweken maar thorsten en de rest wilde zelf niet meer in het noorden spelen . volgens mij heeft u co nog de dorpen gegeven aan khan toen. (de engiste speler die niet werd weggespeeld)

noob rob zijn wegge edelt early lol. nowhere ook^^
 
Reactiescore
1.019
Niet door jou toch :p

Daarnaast speelde rob niet serieus omdat hij du voor ons wilde worden, enkel zat het uitnodiging systeem dwars haha
 
Reactiescore
510
idd, daarmee impliceert u dat u stamgenoten geen uitdaging zijn.^^

ik zie ze nog als volwaardige tegenstanders.
Noobstiaan is geen stamgenoot geweest op classics. Rob speelde solo en niet serieus, die wilde gwn later ergens aansluiten.
Wat een prestatie.

Ben benieuwd of jullie de start überhaupt zouden overleven als jullie allemaal solo zouden starten.
 

Deleted User - 487694086

Guest
niet ontweken maar thorsten en de rest wilde niet meer in het noorden spelen . volgens mij heeft u co nog de dorpen gegeven aan khan toen. (de engiste die niet werd weggespeeld)

noob rob zijn wegge edelt early lol. nowhere ook^^
Bij 1 dorp is er volgens mij iemand geedeld en de rest ging toen mee restarten dacht ik? Weet t niet precies, speelde nog niet toen. Maar het is wel makkelijk, iemand met 1 dorp wegspelen, rest vd wereld geen prestaties meer en dan in de endgame de uitdaging uit de weg gaan.
 

DeletedUser79687

Guest
Bij 1 dorp is er volgens mij iemand geedeld en de rest ging toen mee restarten dacht ik? Weet t niet precies, speelde nog niet toen. Maar het is wel makkelijk, iemand met 1 dorp wegspelen, rest vd wereld geen prestaties meer en dan in de endgame de uitdaging uit de weg gaan.

jullie hebben individueel meer kwaliteit, aan eendracht heb je enkel early iets

onze kwaliteit is early optimaal benut
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
jullie hebben meer kwaliteit, aan eendracht heb je enkel early iets
Omdat wij meer kwaliteit zouden hebben gaan jullie dus zo veel mogelijk front uit de weg en intern je jezelf naar een nietszeggende overwinning?
Weet niet of @Duckje meeleest maar dit is ook wel wat vaker gebeurt de laatste classics. Een paar nieuwe spelers die per se een keer een classic willen winnen gaan al het front uit de weg en internen zich in de rondte tot de voorwaarden zijn gehaald. Ik denk dat het dan toch tijd is classics naar minimaal 30% voorwaarde te gaan doen. Het is jammer, ja, maar het lijkt mij allerminst de bedoeling dat er volop een oorlog gaande is tussen twee stammen met, laten we zeggen, 5 % verschil en dat de wereld dan zonder pardon op slot gaat?
Weet ook niet wat de opties allemaal zijn, ideaal zou natuurlijk zijn iets als 30-35% en als de wereld eerder gespeeld is gaat ie op slot maar dat is natuurlijk ook moeilijk te beoordelen. Alleszins kan het niet op deze voet verder.
 

DeletedUser79687

Guest
Omdat wij meer kwaliteit zouden hebben gaan jullie dus zo veel mogelijk front uit de weg en intern je jezelf naar een nietszeggende overwinning?
Weet niet of @Duckje meeleest maar dit is ook wel wat vaker gebeurt de laatste classics. Een paar nieuwe spelers die per se een keer een classic willen winnen gaan al het front uit de weg en internen zich in de rondte tot de voorwaarden zijn gehaald. Ik denk dat het dan toch tijd is classics naar minimaal 30% voorwaarde te gaan doen. Het is jammer, ja, maar het lijkt mij allerminst de bedoeling dat er volop een oorlog gaande is tussen twee stammen met, laten we zeggen, 5 % verschil en dat de wereld dan zonder pardon op slot gaat?
Weet ook niet wat de opties allemaal zijn, ideaal zou natuurlijk zijn iets als 30-35% en als de wereld eerder gespeeld is gaat ie op slot maar dat is natuurlijk ook moeilijk te beoordelen. Alleszins kan het niet op deze voet verder.

ik intern helemaal niets waarom sta ik 1 oda dan ?


daarnaast wilde jou stam geen front met ons en start aan de andere kant van de wereld....
dus wat je ons verwijt, deden jullie zelf
 

Deleted User - 487694086

Guest
ik intern helemaal niets waarom sta ik 1 oda dan ?


daarnaast wilde jou stam geen front met ons en start aan de andere kant van de wereld....
dus wat je zelf beweert deden jullie zelf
Waarom sta ik 1 oda dan? Manmanman, als je easy dorpen haalt en hele wereld top 5 staat dan heb je meer clears later inderdaad, het is ook niet zo dat noobs geen oda opleveren.
Wij wilden prima front, deze accounts kwamen gewoon het beste uit. Had zelf niet verwacht dat met een Peter in de stam jullie alles zo uit de weg zouden gaan. Het front komt er nu aan, wij willen een gevecht, 'wat je zegt deed je zelf'? Wij willen oorlog, jullie niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
daarnaast heb ik noobstiaan en rob weggespeeld..
Je hebt ten eerste mij niet weggespeeld. Ik speelde solo, niet serieus gestart,mobiel kon ik niet op tw wantja Android deed kut, en er werd 500 bijl van mij gedood. En dan nog nieteens door jou, dus wat zit je hier te claimen dan? Dat ik op delete ben gegaan is door de simpele reden dat er meer premades van jou op mijn 9x9 lagen dan ik zelf contacten heb op tw, en geen zin had om dorp verder uit te bouwen. Prachtprestatie man.

Dat je noobstiaan hebt weggespeeld, dat is ook maar hoe je het zelf vernoemt. Dat je gebrek aan kennis van spelers op het account hebt, oke. Maar volgens mij ben je al genoeg ingelicht dat dit een zelfomschreven noob is, en al helemaal geen classics serieus speelt. Wederom proficiat.

daarnaast wilde jou stam geen front met ons en start aan de andere kant van de wereld....
dus wat je ons verwijt, deden jullie zelf

Aangezien wij niet premade zijn gestart hebben wij geen invloed gehad op onze startpositie, in tegenstelling tot jullie. Dat wij aan de andere kant liggen van de kaart, ja daar hebben wij geen invloed op. En dat jullie graag willen dat er later geen gevecht plaatsvindt, zelf met jullie kwantitatieve voorsprong (reken ik jullie MB stam nog niet mee), dat is wel al erg duidelijk geworden.
 
Bovenaan