Top/flop stammen

Reactiescore
1.089
Mike blijft een begrip. Zalig.

Tja hij bleef zijn grote mond houden met 0 prestaties, dan wordt je al snel gezien als de clown van het AF. En dan nog al die onzin dingen dat hij 5 hotels had ofzo. Kansloos :p
 
Reactiescore
1.150
Reactiescore
500
Reactiescore
1.150

Bijlagen

  • C18B8B0A-46EC-4757-B2DB-6A7F1182079C.jpeg
    C18B8B0A-46EC-4757-B2DB-6A7F1182079C.jpeg
    23,4 KB · Weergaven: 40
Reactiescore
500
Reactiescore
93
Hoppa nog een backstab, speler leaved de stam en geeft zijn dorpen aan SKUUVER, echt goede spelers btw
 

DeletedUser75558

Guest
Wie is Michiel? Verdorie wie heeft het ww aan een Michiel gegeven?

Ohja Paul kun je me mss uitleggen hoe die am werkt?
Ah oke, ik verwarde het denk ik met een andere gozer die bijna exact dezelfde naam had 2 classics terug, excuses.
 

DeletedUser3368

Guest
.Hood heeft de 15% dominantie behaald, gefeliciteerd! Tribelock is ingegaan. Hoe lang zal het duren voordat de 20% behaald is? Wie durft te gokken? :cool:
 
Reactiescore
1.019
Iets meer als een week, al kunnen ze ook zo op delete zijn zoals vorige classic :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Iets meer als een week, al kunnen ze ook zo op delete zijn zoals vorige classic :eek:
Als we gaan kijken naar vorige classic gok ik iets minder dan een weekje, internen gaat namelijk vrij snel! Al lijken ze er zich deze keer iets meer afzijdig van te houden
 
Reactiescore
93
Als we gaan kijken naar vorige classic gok ik iets minder dan een weekje, internen gaat namelijk vrij snel! Al lijken ze er zich deze keer iets meer afzijdig van te houden

Nee hoor, zyrack gaat waarschijnlijk geinternd worden lol
 
Reactiescore
93
Daarnaast zie ik toch vrij veel intern?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20.png
    Screenshot_20.png
    103,3 KB · Weergaven: 18

DeletedUser79687

Guest
Daarnaast zie ik toch vrij veel intern?

hee jentele heb je je vriendjes al gezien?
2 vijandelijke overnames de rest intern.

niet alleen een intern, maar zelfs een backstab van winter naar ze eigen stam.

D 04.12.18 11:00
wat is er gebeurd gozer?

[[/url] 04.12.18 11:03
tja... ik vertel het zo.. ben over 5 mins thuis

[[/url] 04.12.18 11:15
nou kijk, the prison yard wordt non stop aangevallen door heaxie. Nu is winter is here het zat en gaat nu fuseren met heaxie. Dusja ik stond er dan alleen voor.



upload_2018-12-4_18-53-17.png
 

DeletedUser80088

Guest
hee jentele heb je je vriendjes al gezien?
2 vijandelijke overnames de rest intern.

niet alleen een intern, maar zelfs een backstab van winter naar ze eigen stam.

D 04.12.18 11:00
wat is er gebeurd gozer?

[[/url] 04.12.18 11:03
tja... ik vertel het zo.. ben over 5 mins thuis

[[/url] 04.12.18 11:15
nou kijk, the prison yard wordt non stop aangevallen door heaxie. Nu is winter is here het zat en gaat nu fuseren met heaxie. Dusja ik stond er dan alleen voor.



Bekijk bijlage 13748

Doctor Brightside toch, kan je nou is stoppen met zoveel onzin te verkondigen en te huilen? Winter had weinig tijd net zoals wij weinig tijd hebben. Hij vindt jullie manier van spelen niet leuk en heeft besloten ons te joinen om zo meer tijd over te houden en niet met jullie stam te spelen. Niks met stabben te maken is gewoon een fusie.
 

DeletedUser79687

Guest
Doctor Brightside toch, kan je nou is stoppen met zoveel onzin te verkondigen en te huilen? Winter had weinig tijd net zoals wij weinig tijd hebben. Hij vindt jullie manier van spelen niet leuk en heeft besloten ons te joinen om zo meer tijd over te houden en niet met jullie stam te spelen. Niks met stabben te maken is gewoon een fusie.

heeft ze stamleden gestabt, mij niet.
 
Bovenaan