Top/flop stammen

DeletedUser76748

Guest
Waarom sta ik 1 oda dan? Manmanman, als je easy dorpen haalt en hele wereld top 5 staat dan heb je meer clears later inderdaad, het is ook niet zo dat noobs geen oda opleveren.
Wij wilden prima front, deze accounts kwamen gewoon het beste uit. Had zelf niet verwacht dat met een Peter in de stam jullie alles zo uit de weg zouden gaan. Het front komt er nu aan, wij willen een gevecht, 'wat je zegt deed je zelf'? Wij willen oorlog, jullie niet.

Als 1 kant oorlog wilt, en de andere niet, komt er alsnog oorlog? Dus wat is het probleem :D Wereld is netjes gespeeld, niet onze schuld dat jullie het niveau van .Hood niet haalden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als 1 kant oorlog wilt, en de andere niet, komt er alsnog oorlog? Dus wat is het probleem :D Wereld is netjes gespeeld, niet onze schuld dat jullie het niveau van .Hood niet haalden.
Het niveau van Hood niet haalden? Hahaha.
Oorlog komt te laat dus als de voorwaarden op 20% liggen, zeg ik net.
 

DeletedUser76748

Guest
Je hebt ten eerste mij niet weggespeeld. Ik speelde solo, niet serieus gestart,mobiel kon ik niet op tw wantja Android deed kut, en er werd 500 bijl van mij gedood. En dan nog nieteens door jou, dus wat zit je hier te claimen dan? Dat ik op delete ben gegaan is door de simpele reden dat er meer premades van jou op mijn 9x9 lagen dan ik zelf contacten heb op tw, en geen zin had om dorp verder uit te bouwen. Prachtprestatie man.

Dat je noobstiaan hebt weggespeeld, dat is ook maar hoe je het zelf vernoemt. Dat je gebrek aan kennis van spelers op het account hebt, oke. Maar volgens mij ben je al genoeg ingelicht dat dit een zelfomschreven noob is, en al helemaal geen classics serieus speelt. Wederom proficiat.



Aangezien wij niet premade zijn gestart hebben wij geen invloed gehad op onze startpositie, in tegenstelling tot jullie. Dat wij aan de andere kant liggen van de kaart, ja daar hebben wij geen invloed op. En dat jullie graag willen dat er later geen gevecht plaatsvindt, zelf met jullie kwantitatieve voorsprong (reken ik jullie MB stam nog niet mee), dat is wel al erg duidelijk geworden.

Hij zegt gewoon dat hij ze heeft weggespeeld? Het is niet omdat iemand noob is, dat die niet kan worden weggespeeld? Of omdat jij niet 'serieus' speelt wil niet zeggen dat je niet bent weggespeeld. Good luck next classic.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Als 1 kant oorlog wilt, en de andere niet, komt er alsnog oorlog? Dus wat is het probleem :D Wereld is netjes gespeeld, niet onze schuld dat jullie het niveau van .Hood niet haalden.
Zal vast en zeker wel je eerste wereld zijn als je denkt dat iedereen gelijke kansen en groeimogelijkheden heeft in de start. Het starten met immens veel accounts heeft daar al bv een invloed op. Zo zijn er nog tal van factoren, maar dat maakt in principe niet veel uit, zo lang er maar een leuke strijd komt, wat jullie al aangaven niet te willen doen.
Hij zegt gewoon dat hij ze heeft weggespeeld? Het is niet omdat iemand noob is, dat die niet kan worden weggespeeld? Of omdat jij niet 'serieus' speelt wil niet zeggen dat je niet bent weggespeeld. Good luck next classic.
Hij zet noobstiaan daar duidelijk om te pronken dat hij iemand van onze 'premade' heeft weggespeeld. Maar dit is verre van waar, dat mag ik gerust zeggen. Of denk je dat het de gewoonte is bij elk dorp dat je overneemt deze speler te vermelden op AF?

En dat zeg ik niet, je moet beter lezen. Cornelis heeft mij niet weggespeeld, dat is wat ik zeg. En de rest van argumentatie is om aan te tonen dat het al zeker geen prestatie waard is zoals hij beweerd.
 

DeletedUser79687

Guest
ach we hebben de fotos nog



Je hebt ten eerste mij niet weggespeeld. Ik speelde solo, niet serieus gestart,mobiel kon ik niet op tw wantja Android deed kut, en er werd 500 bijl van mij gedood. En dan nog nieteens door jou, dus wat zit je hier te claimen dan? Dat ik op delete ben gegaan is door de simpele reden dat er meer premades van jou op mijn 9x9 lagen dan ik zelf contacten heb op tw, en geen zin had om dorp verder uit te bouwen. Prachtprestatie man.

Dat je noobstiaan hebt weggespeeld, dat is ook maar hoe je het zelf vernoemt. Dat je gebrek aan kennis van spelers op het account hebt, oke. Maar volgens mij ben je al genoeg ingelicht dat dit een zelfomschreven noob is, en al helemaal geen classics serieus speelt. Wederom proficiat.



Aangezien wij niet premade zijn gestart hebben wij geen invloed gehad op onze startpositie, in tegenstelling tot jullie. Dat wij aan de andere kant liggen van de kaart, ja daar hebben wij geen invloed op. En dat jullie graag willen dat er later geen gevecht plaatsvindt, zelf met jullie kwantitatieve voorsprong (reken ik jullie MB stam nog niet mee), dat is wel al erg duidelijk geworden.


121482_thumb
op 08.11. om 15:56 uur
'Jullie' gaan een massa of kata-aanval op ze voorbereiden? Al achter op welke accounts ze spelen?

Niet gezegd dat ik echt mee zou doen tegen ze. Maar interesse is er zeker, via het algemeen forum maken ze nou niet bepaald een snuggere, sympathieke en goede indruk...
122043_thumb
S op 08.11. om 15:07 uur
Jij wou meedoen op war-dog, doctor brightside en trippey mouse heb ik gehoord?



op 08.11. om 19:45 uur
Haha maar ik zat bij Peter in stam vorige classic, ik weet dat hij me gewoon gaat combitreinen met 3 man, en ziet er naar uit zij eerst hun trein gaan hebben. Niets aan te doen zoiets, met premades heb je altijd zo een problemen
121482_thumb
op 08.11. om 19:44 uur
Iets wat nu lijkt op compleet vast liggen kan binnen een paar dagen zo veranderen he. Altijd optimistisch denken, heb zelf zo vaak voor mijn gevoel vastgelegen op een speed en er toch als winnaar uit gekomen omdat andere spelers zichzelf te rijk rekenen en/of fouten gaan maken.

_thumbp 08.11. om 19:40 uur
Net zoals mij, ik lig nu ook compleet vast door een te ervaren actieve premade, ik ga later ook gewoon vrolijk naar een ander account overstappen en alsnog tegen ze spelen of bij ze in de stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Snap ik geen fuck van wat hier relevant aan is. Wat is je punt precies?
 

DeletedUser79687

Guest
Snap ik geen fuck van wat hier relevant aan is. Wat is je punt precies?

je koos er zelf voor om aan de andere kant van de wereld te liggen, omdat je early door een premade ben weggespeelt. (door ons)

voor de rest kondig ik een af stop aan, want die discussies met jullie leiden nergens toe, enkel na gedraai.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
je koos er zelf voor om aan de andere kant van de wereld te liggen, omdat je early door een premade ben weggespeelt. (door ons)
Ik kies nog steeds niet waar een account ligt hoor. Dat een account waar ik welkom op ben en wil spelen aan de andere kant vd wereld ligt, tja
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kies nog steeds niet waar een account ligt hoor. Dat een account waar ik welkom op ben en wil spelen aan de andere kant vd wereld ligt, tja
Cornelis a.k.a. Benja heeft aparte hersenkronkels. Die moet je niet serieus nemen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
je koos er zelf voor om aan de andere kant van de wereld te liggen, omdat je early door een premade ben weggespeelt. (door ons)

voor de rest kondig ik een af stop aan, want die discussies met jullie leiden nergens toe, enkel na gedraai.
Ik kan me dus echt met geen mogelijkheid voorstellen dat je nog steeds je eigen posts helemaal gelooft en helemaal geen waarheid in de onze ziet. Zal meer uit armoede een af stop zijn, maar ik juich het in ieder geval toe.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Leuke meme ha ha! Komende van iemand die vorige classic op delete ging
 

DeletedUser69389

Guest
Leuke meme ha ha! Komende van iemand die vorige classic op delete ging
Nadat die daarvoor aanvallend geen deuk in een pakje boter kon slaan. Dat tegen een acc waar ik zelf ook speelde.
 

DeletedUser5310

Guest
voor de rest kondig ik een af stop aan, want die discussies met jullie leiden nergens toe, enkel na gedraai en gelieg.

Of omdat je wordt aangesproken dat wat je zegt niet klopt en dat je niet meer weet wat je moet zeggen? Ik vind je forum posts eigenlijk wel leuk, prima leedvermaak om iemand zo af te zien gaan post na post
 

DeletedUser80088

Guest
Of omdat je wordt aangesproken dat wat je zegt niet klopt en dat je niet meer weet wat je moet zeggen? Ik vind je forum posts eigenlijk wel leuk, prima leedvermaak om iemand zo af te zien gaan post na post

Ik kan me hier wel in vinden :)
 

DeletedUser80088

Guest
ach we hebben de fotos nog






121482_thumb
op 08.11. om 15:56 uur
'Jullie' gaan een massa of kata-aanval op ze voorbereiden? Al achter op welke accounts ze spelen?

Niet gezegd dat ik echt mee zou doen tegen ze. Maar interesse is er zeker, via het algemeen forum maken ze nou niet bepaald een snuggere, sympathieke en goede indruk...
122043_thumb
S op 08.11. om 15:07 uur
Jij wou meedoen op war-dog, doctor brightside en trippey mouse heb ik gehoord?



op 08.11. om 19:45 uur
Haha maar ik zat bij Peter in stam vorige classic, ik weet dat hij me gewoon gaat combitreinen met 3 man, en ziet er naar uit zij eerst hun trein gaan hebben. Niets aan te doen zoiets, met premades heb je altijd zo een problemen
121482_thumb
op 08.11. om 19:44 uur
Iets wat nu lijkt op compleet vast liggen kan binnen een paar dagen zo veranderen he. Altijd optimistisch denken, heb zelf zo vaak voor mijn gevoel vastgelegen op een speed en er toch als winnaar uit gekomen omdat andere spelers zichzelf te rijk rekenen en/of fouten gaan maken.

_thumbp 08.11. om 19:40 uur
Net zoals mij, ik lig nu ook compleet vast door een te ervaren actieve premade, ik ga later ook gewoon vrolijk naar een ander account overstappen en alsnog tegen ze spelen of bij ze in de stam.

Ik moet zeggen dat ik dit een hele mooie foto van een PM vind. Kan ik zeker van genieten! Mooi verhaaltje!
Waar ik ook van kan genieten is dat jij overal foto's en screens van maakt alsof je weet dat je je moet bewijzen tegenover andere mensen!
Pas je wel op dat de harde schijf van je pc niet vol gaat zitten? Straks crasht je pc en kan je geen TW meer spelen dat is wel vervelend voor je, want meer doe je namelijk niet...
 

DeletedUser77627

Guest
Ik moet zeggen dat ik dit een hele mooie foto van een PM vind. Kan ik zeker van genieten! Mooi verhaaltje!
Waar ik ook van kan genieten is dat jij overal foto's en screens van maakt alsof je weet dat je je moet bewijzen tegenover andere mensen!
Pas je wel op dat de harde schijf van je pc niet vol gaat zitten? Straks crasht je pc en kan je geen TW meer spelen dat is wel vervelend voor je, want meer doe je namelijk niet...

Ja ook deze is zeker weer komisch, onze Cornelis mag dan wel een clown zijn op het AF, maar jouw clownspraktijken ingame zijn toch ook wel vrij lachwekkend :)
 
Bovenaan