Top/flop stammen

DeletedUser80088

Guest
Ja ook deze is zeker weer komisch, onze Cornelis mag dan wel een clown zijn op het AF, maar jouw clownspraktijken ingame zijn toch ook wel vrij lachwekkend :)

Welke clownspraktijken? Refereren mag best...! We hebben namelijk nog niet zoveel uitgevoerd op deze wereld dus een clownsact heeft er nog niet ingezeten, waar ik wel van baal! Ik houd er wel van om spelertjes als jullie lekker triggered te maken!
 
Reactiescore
1.168
Reactiescore
89
Hood claimt bij 18% dominantie al dat ze de wereld hebben gewonnen, interessant. De tegenstand zal ongetwijfeld extra geprikkeld worden om front vv's te pakken nu ^^
 

DeletedUser80024

Guest
wat een diep trieste mensen die jongetjes uit kruiden. Zichzelf de absolute top bevinden en anderen neerhalen omdat ze beter gepresteerd hebben dan zijzelf. Ga niet janken als je de early game helemaal verkloot hebt, niet komen met "we speelden niet serieus". Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
 

DeletedUser69389

Guest
wat een diep trieste mensen die jongetjes uit kruiden. Zichzelf de absolute top bevinden en anderen neerhalen omdat ze beter gepresteerd hebben dan zijzelf. Ga niet janken als je de early game helemaal verkloot hebt, niet komen met "we speelden niet serieus". Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Met deze post maak je jezelf alleen maar belachelijk.
 

DeletedUser79389

Guest
Het niveau van Hood niet haalden? Hahaha.
Oorlog komt te laat dus als de voorwaarden op 20% liggen, zeg ik net.

Een oorlog met rammen is er al een tijdje, dus dat is eigenlijk onzin wat je zegt. Helemaal zonder fight gaat het deze classic echt niet hoor. Ik ben het met je eens dat de tegenstand gering is geweest, maar we krijgen het heus niet cadeau.

Nu snap ik wel dat jullie als Romeinse kruiden de fight nog willen joinen, maar daar heb je straks een hele maand voor. Dat we geen deftig front met jullie hebben is niet onze fout, wij liggen nu bijna centraal. Jullie zijn daar nog in geen velden of wegen te bekennen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
wat een diep trieste mensen die jongetjes uit kruiden. Zichzelf de absolute top bevinden en anderen neerhalen omdat ze beter gepresteerd hebben dan zijzelf. Ga niet janken als je de early game helemaal verkloot hebt, niet komen met "we speelden niet serieus". Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

Als je het over Rob hebt, ik kan screentjes laten zien dat hij niet serieus ging spelen en later wel een account zou joinen ruim voor de wereld ging beginnen (instellingen waren nog niet eens aangekondigd).

En onszelf de absolute top vinden? Ik ben lui, heb absoluut geen aanvalsinzicht, kan een beetje deffen en doe gezellig, meer heb je ook niet aan me. Als je dat al als absolute top ziet is het dramatisch gesteld met tw.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Maarten als jij lui bent, dan ben ik al jaren dood
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Maarten als jij lui bent, dan ben ik al jaren dood

Anderen laten geloven dat je niet lui bent en daadwerkelijk wat doet is ook een kunst:eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
wat een diep trieste mensen die jongetjes uit kruiden..
Mensen triest noemen, dat is idd het verre tegenovergestelde van triest zijn.
Zichzelf de absolute top bevinden en anderen neerhalen omdat ze beter gepresteerd hebben dan zijzelf.
Waar zie jij dat? Of zijn dat slechts rumoeren die je opvangt? Want buiten mijn uitstekende vorm van sarcasme ga je mij niet horen zeggen dat ik top ben, verre van zelf. En ik denk dat ik tal van mensen uit de stam zichzelf nog niet heb horen benoemen met top
Ga niet janken als je de early game helemaal verkloot hebt, niet komen met "we speelden niet serieus". Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Maak ik me belachelijk door eerlijk te zeggen dat ik niet serieus gestart ben? Aparte reactie dan van de mensen die me belachelijk vinden. Als ik daar plezier in schep om effe wat rond te dolen op een solo account terwijl ik eigenlijk niet overloop van tijd, wie ben jij dan om te oordelen?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Een oorlog met rammen is er al een tijdje, dus dat is eigenlijk onzin wat je zegt. Helemaal zonder fight gaat het deze classic echt niet hoor. Ik ben het met je eens dat de tegenstand gering is geweest, maar we krijgen het heus niet cadeau.

Nu snap ik wel dat jullie als Romeinse kruiden de fight nog willen joinen, maar daar heb je straks een hele maand voor. Dat we geen deftig front met jullie hebben is niet onze fout, wij liggen nu bijna centraal. Jullie zijn daar nog in geen velden of wegen te bekennen.
Jullie proberen Met elke mogelijkheid niet naar voren te moeten, als de rim op is zal je een beetje naar t midden moeten ja. Wij hebben vanaf het begin altijd geprobeerd zo weinig mogelijk bg's te hebben, we hadden geen bg stammen, 2 serieuze accs (nu nog 1) tegenover Hood en Rammen die beide alles om zich heen hebben gerekruut. Iedereen had dezelfde insteek, anders is de classic ook niks aan. Dat jullie nu nog steeds een gevecht willen ontwijken terwijl wij bijna de helft van het aantal punten van jullie zijn is echt schrijnend.
 

DeletedUser79389

Guest
Jullie proberen Met elke mogelijkheid niet naar voren te moeten, als de rim op is zal je een beetje naar t midden moeten ja. Wij hebben vanaf het begin altijd geprobeerd zo weinig mogelijk bg's te hebben, we hadden geen bg stammen, 2 serieuze accs (nu nog 1) tegenover Hood en Rammen die beide alles om zich heen hebben gerekruut. Iedereen had dezelfde insteek, anders is de classic ook niks aan. Dat jullie nu nog steeds een gevecht willen ontwijken terwijl wij bijna de helft van het aantal punten van jullie zijn is echt schrijnend.

Hoe kom je er bij dat wij een fight uit de weg willen gaan? Ik zou graag de wereld afsluiten met een oorlog tegen kruiden. Mijn edellijn is anders recht op rammen af geweest, rim heb ik zelfs niet dicht geedeld. Daar heb ik toch niks aan met deze snelheid.

Je hebt nog een maand de tijd om ons uit te dagen, naar ons toe te groeien, (wij groeien ook naar jullie) en de strijd aan te gaan. Maar om nu de overwinning voor waarde aan te passen omdat er een stam van half onze grootte ons nog wil uitdagen vind ik persoonlijk een beetje voorbarig. Misschien over een maand als er nog spanning in zit, dan is het het overwegen waard.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hoe kom je er bij dat wij een fight uit de weg willen gaan? Ik zou graag de wereld afsluiten met een oorlog tegen kruiden. Mijn edellijn is anders recht op rammen af geweest, rim heb ik zelfs niet dicht geedeld. Daar heb ik toch niks aan met deze snelheid.

Je hebt nog een maand de tijd om ons uit te dagen, naar ons toe te groeien, (wij groeien ook naar jullie) en de strijd aan te gaan. Maar om nu de overwinning voor waarde aan te passen omdat er een stam van half onze grootte ons nog wil uitdagen vind ik persoonlijk een beetje voorbarig. Misschien over een maand als er nog spanning in zit, dan is het het overwegen waard.
Is ook het enige wat wij willen lol, je hoeft nu niks aan te passen, als je m maar niet dicht gooit als wereldwinst nog alle kanten op kan.
 
Reactiescore
2.303
Pittige discussies hier op het AF zeg.
De gelukzaligen die op W23 al bewees dat internen the way to go is doet dit 40 werelden later opnieuw, suprise!
The unsullied army die 2 classics geleden nog weggespeeld werd door Ejaf en mezelf :/

Wordt weer een makkelijke wereldwinst zodra we front hebben :(
 
Reactiescore
1.168
Pittige discussies hier op het AF zeg.
De gelukzaligen die op W23 al bewees dat internen the way to go is doet dit 40 werelden later opnieuw, suprise!
The unsullied army die 2 classics geleden nog weggespeeld werd door Ejaf en mezelf :/

Wordt weer een makkelijke wereldwinst zodra we front hebben :(

Ey klootzak bist weer begonnn met speeln? Zoja woar speelst jong klootzak
 
Reactiescore
93
niet ontweken maar thorsten en de rest wilde zelf niet meer in het noorden spelen . volgens mij heeft u co nog de dorpen gegeven aan khan toen. (de engiste speler die niet werd weggespeeld)

noob rob zijn wegge edelt early lol. nowhere ook^^

osu was lars^^ nowhere is daardoor weg edelt.

Wat is het moeilijk man, je gaat met 4 man op nowhere in de begin van de game, kon ie dus niets tegen doen, wel een gekke manier van wegspelen, vind het eerder zielig dan pro ofzo
 

DeletedUser77627

Guest
Wat is het moeilijk man, je gaat met 4 man op nowhere in de begin van de game, kon ie dus niets tegen doen, wel een gekke manier van wegspelen, vind het eerder zielig dan pro ofzo

Wat ben je toch een raar mannetje. Tuurlijk doe je in de early game als stam acties om de concurrentie in de omgeving weg te spelen. Dat je dat niet begrijpt geeft jouw droevige niveau wel aan.
 
Bovenaan