Top/flop stammen

Reactiescore
21
Oude vriend, deze keer de delete knop niet gebruiken aub..

Gaan jullie dan nu wel proberen eerlijk te verliezen?
Of kunnen we hier (net als cas1) ook vanuit gaan dat jullie gaan stabben, botten, meerdere accounts gaan bespelen midddels verbinding delen en bans aansmeren?

Ik heb inderdaad met opgeheven hoofd op de delete knop gedrukt en kan mij nog steeds recht in de spiegel aankijken. De beste beslissing ooit op TW en geen moment spijt van gehad.
 

DeletedUser80233

Guest
Grapje

Love naar jullie allemaal xoxo

Flex we moeten nog eens bijpraten bro :eek:o

kenneth….
 

DeletedUser16343

Guest
Lekker uitgestorven dit forum het wordt tijd dat er meer serieuze spelers bij de top komen anders kan dit wereldje ook weer snel dicht ! angels staat met 6 leden MINDER 100k gemiddeld voor op IR maar daar in tegen als je Fierce. eruit zou pakken daalt dat gemiddelde ook met een vaart na beneden . als je het aan de andere kant zou gaan bekijken nemen ze er 6 bij komen ze ervoor alsnog niet in de buurt van het gemiddelde van IR ! de andere stammen hebben veel leden met weinig prestatie s op het moment dus waar gaat het heen !
 
Reactiescore
1.019
Lekker uitgestorven dit forum het wordt tijd dat er meer serieuze spelers bij de top komen anders kan dit wereldje ook weer snel dicht ! angels staat met 6 leden MINDER 100k gemiddeld voor op IR maar daar in tegen als je Fierce. eruit zou pakken daalt dat gemiddelde ook met een vaart na beneden . als je het aan de andere kant zou gaan bekijken nemen ze er 6 bij komen ze ervoor alsnog niet in de buurt van het gemiddelde van IR ! de andere stammen hebben veel leden met weinig prestatie s op het moment dus waar gaat het heen !
Tis bij elke stam zo hoor dat als je diegene met de meeste punten eruit haalt dat het gemiddelde naar beneden gaat.

Waar speel je btw?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
362
Lekker uitgestorven dit forum het wordt tijd dat er meer serieuze spelers bij de top komen anders kan dit wereldje ook weer snel dicht ! angels staat met 6 leden MINDER 100k gemiddeld voor op IR maar daar in tegen als je Fierce. eruit zou pakken daalt dat gemiddelde ook met een vaart na beneden . als je het aan de andere kant zou gaan bekijken nemen ze er 6 bij komen ze ervoor alsnog niet in de buurt van het gemiddelde van IR ! de andere stammen hebben veel leden met weinig prestatie s op het moment dus waar gaat het heen !

We missen overduidelijk intellectuelen zoals jij.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik kan deze reactie ook niet helemaal plaatsen.

Blauwtje gelopen?
 

DeletedUser16343

Guest
Terug na de bar bedoel je ! Denken jullie nu echt dat een casual serieus genomen wordt ? Lekker onzin uitkramen op een stuk dood forum is altijd fijn nu komen er tenminste reactie’s op . En voor Mr clickert ik speel op jann0 als dat je vraag was ! Met wat edels in mijn zak net zoals op casual 2 casual 3 casual 5 ze zijn er allemaal aan kapot gemaakt gelukkig ook maar laat wat zien op een normale wereld net als vroeger alleen dat kan het gross hier niet !
 

DeletedUser80232

Guest
Met wat edels in mijn zak net zoals op casual 2 casual 3 casual 5 ze zijn er allemaal aan kapot gemaakt gelukkig ook maar laat wat zien op een normale wereld net als vroeger alleen dat kan het gross hier niet !
Ik hoor een echte 'pro' praten, maar zet je het op je cv man dat jij ieder geval dit spelletje wel goed beheerst.
 

DeletedUser16343

Guest
Haha waar heb jij voor moeten solliciteren met je CV ? Jij hebt wss een w50+ wereld gewonnen met je prem punten
 

DeletedUser78605

Guest
Terug na de bar bedoel je ! Denken jullie nu echt dat een casual serieus genomen wordt ? Lekker onzin uitkramen op een stuk dood forum is altijd fijn nu komen er tenminste reactie’s op . En voor Mr clickert ik speel op jann0 als dat je vraag was ! Met wat edels in mijn zak net zoals op casual 2 casual 3 casual 5 ze zijn er allemaal aan kapot gemaakt gelukkig ook maar laat wat zien op een normale wereld net als vroeger alleen dat kan het gross hier niet !

Ohja, casual 5 was een groot succes.. Buiten je edels op bb dorpen gooien heb je daar ook echt niets laten zien smh
 

DeletedUser16343

Guest
Daar heb je Alex hoor de leiding die me eerst op hangende pootjes kwam vragen toppertjes te redden en daarna dat alles was gedaan me vies buitenschopt een beetje vies maar wel mooi in het begin 15 miljoen op bb zetten oe wat heerlijk dit

Hier durft hij wel te reageren maar ingame of op Skype zegt die niks hoor stoere jongen
 

DeletedUser78605

Guest
Oeh, iemand kent de feiten niet zo goed..
Ik ben nooit naar jou toegekomen om dat account te redden of iets, ik gaf er vrij weinig om. Geloof zelfs dat toen toppertjes gered moest worden, ik bij de vijand speelde ;)

Wel moest ik jou helpen te overleven in de stam, nadat je de fusie bijna grandioos had verpest, dat klopt zeker. Want leiden is niet iets waar je in uit blinkt. + was jij niet de gene die in de skype groep een grapje niet kon hebben? Dat toen we wisten dat je naar jann0 was gegaan ik zei een massa te doen op jou en jij kwam smeken om het niet te doen?

En hoe moet ik ingame reageren als ik nergens meer speel? Dus kom maar gewoon hier op het AF :)
 

DeletedUser80232

Guest
Haha waar heb jij voor moeten solliciteren met je CV ? Jij hebt wss een w50+ wereld gewonnen met je prem punten
Ik hoef nergens te solliciteren alles wordt mij toegeworpen.
En verder heb ik nog geen W50+ wereld gewonnen ook geen enkel belang bij ben daar veel te pro voor.
Weet ondertussen dat ik het wel te doen opgehypte noob die ooit eens heeft gehoord van zijn medespelers dat hij een pro is.
 
Bovenaan