Top/flop stammen

Reactiescore
2.386
Kata's doe je toch enkel op verzamelplaats of op muur mensen, hoe moeilijk kan het zijn?
 

DeletedUser78605

Guest
Nee hoor, anders zou de optie om katra's op de leemgroeve geen optie zijn geweest. Is iets dat door de jaren heen steeds meer onder "fairplay" is gekomen. Maar officiele regels kun je het niet noemen. Als je als stam zijnde zeker bent van je zaak en je weet dat je eigen spelers niet gaan runnen als ze inc's met kata's krijgen, dan kun je die oorlog wel aan gaan.

Dus succes IR :)
 
Reactiescore
2.386
Sure, maar ik zie het niet-naleven van deze sociale gedragsregels binnen de TW-cummunity als politieke zelfmoord. Maar ze doen wat ze willen natuurlijk.
 
Reactiescore
6
Angels heeft geen enkel dorp verloren onder invloed van katapulten op gebouwen , de dorpen die ze zijn kwijt geraakt is nooit een schade geweest op boerderij of adelshoeve . Dus om ons af te schrijven als sneu en triestig vind ik beetje laag van Angels hun kant , er zijn achteraf wel een paar aanvallen geweest met katapulten op zwarte tovenaar die meestal gericht was op adelshoeve en heel paar op boerderij maar heeft zwarte tovenaar niets van verlies geleden met dorpen dus zie ik niet echt in waarom er zo druk over gemaakt word . Pas nadien is er de vraag gekomen over katapulten afspraak .

Alle dorpen die zijn overgenomen van Angels door IR was zonder een adelshoeve of boerderij te raken dus heel triestig dat jullie ons 'sneu en triestig' vinden .
 

DeletedUser70435

Guest
Zou dan ook heel dom zijn om dorpen te veroveren die je eerst kapot schiet. Wat een schijt argument is dit dan haha
 

DeletedUser16343

Guest
*IR* wil graag met kata's spelen, zonde.

pG3byN4.png

Wat leuk ..
Jullie schamen je ook echt nergens voor de stamleiding van jullie durfde ons op het eerste moment niet aan te spreken dat hebben jullie aan andere overgelaten. Na enige tijd dat die leden niet serieus genomen werden moest je Sven en jens wel aanspreken want heb anders nog wel wat smeek gebeden en huil whatsapps die vanuit angels kwamen a kata alsjeblieft mijn stamgenoot zijn boerderij niet o bro wil je me vriend niet katapulteren . Wees een vent en kom met wat sappig nieuws behalve met een stukje uit een bericht wat na het gehuil is gekomen !!
 

DeletedUser70435

Guest
Jullie schamen je ook echt nergens voor de stamleiding van jullie durfde ons op het eerste moment niet aan te spreken dat hebben jullie aan andere overgelaten
Waar haal je het vandaan dat ik het niet durfde? Als ik het niet durfde had ik nu ook niet een conversatie van 50+ berichten met jullie leiding. Het was jullie leiding zelf die perse mij wilde spreken. Ik gaf mijn leden toestemming om het gesprek te openen: wij zijn van mening dat niet alleen de leider initiatief moet tonen :)

wSL3E1M.png
 

DeletedUser16343

Guest
Een afspraak tussen stammen is altijd via een diplomaat of een stamleider en zoals jullie aangeven is fierce. Het aanspreek punt dus heeft the fear walking dead ook het grootste recht om te vragen na jou of je co ! Dat er dan een andere knakker aankomt met een slappe Pm over een kata nap terwijl er al 2 a 3 spelers uit rangen zijn ge-edelt komt niet heel overtuigend over bij ons ! Daar bij zoals de stats het zeggen zou je beter kunnen dealen wat je nog aangeboden krijgt . Na een hoop gehuil en gezever .
 

DeletedUser70435

Guest
Volgens mij zijn jullie degenen die uiteindelijk toegegeven hebben en overstag zijn gegaan. Wij accepteerden jullie tegenbod niet, en jullie uiteindelijk wel ons eerste aanbod :)
 

DeletedUser16343

Guest
Moet je nou dan niet blij zijn ?
We hebben nooit het oog gehad om echt kata’s te gaan gebruiken .

Het valt me alleen heel zwaar tegen van jullie dat het niet op het Algemeen forum komt of via Skype of via Whatsapp z’n praat van maken en gaan lopen zeveren . Ga in plaats daar van een leuke oorlog voeren die we nog niet gezien hebben . Want je bent echt een kerel laat even de stats zien van je stam de afgelopen tijd zonder je barbarendorpen ! Dan ben je een stoere jongen .
 
Reactiescore
2.386
Moet je nou dan niet blij zijn ?
We hebben nooit het oog gehad om echt kata’s te gaan gebruiken .

Het valt me alleen heel zwaar tegen van jullie dat het niet op het Algemeen forum komt of via Skype of via Whatsapp z’n praat van maken en gaan lopen zeveren . Ga in plaats daar van een leuke oorlog voeren die we nog niet gezien hebben . Want je bent echt een kerel laat even de stats zien van je stam de afgelopen tijd zonder je barbarendorpen ! Dan ben je een stoere jongen .

Meen je dit echt? Hoezo kun je je zo opwinden over een casual? De wereld zal nooit kunnen losbarsten totdat alle aanvalsrestricties weg zijn, dus waar houd jij je mee bezig?
In het begin is casual nu eenmaal BB's edelen om een cluster te vormen, voor de rest valt er gewoon nog niet veel te doen. Zo moeilijk te snappen kan dat toch niet zijn?
 

DeletedUser16343

Guest
Ik hou het toch liever bij om mijn cluster uit te breiden in plaats van 3 verschillende plekken te gaan liggen . Iedereen zijn eigen dingen he ;)
 
Reactiescore
7.931
Sure, maar ik zie het niet-naleven van deze sociale gedragsregels binnen de TW-cummunity als politieke zelfmoord. Maar ze doen wat ze willen natuurlijk.

Vroeger had je dat inderdaad. In de huidige community kun je stabben wat je wilt en boeit het nog niet. Kortom, politieke zelfmoord is iets van het verleden.
 
Reactiescore
142
Angels heeft geen enkel dorp verloren onder invloed van katapulten op gebouwen , de dorpen die ze zijn kwijt geraakt is nooit een schade geweest op boerderij of adelshoeve . Dus om ons af te schrijven als sneu en triestig vind ik beetje laag van Angels hun kant , er zijn achteraf wel een paar aanvallen geweest met katapulten op zwarte tovenaar die meestal gericht was op adelshoeve en heel paar op boerderij maar heeft zwarte tovenaar niets van verlies geleden met dorpen dus zie ik niet echt in waarom er zo druk over gemaakt word . Pas nadien is er de vraag gekomen over katapulten afspraak .

Alle dorpen die zijn overgenomen van Angels door IR was zonder een adelshoeve of boerderij te raken dus heel triestig dat jullie ons 'sneu en triestig' vinden .

Ja duh je ga je dorpen die je over wilt nemen toch niet in elkaar gooien? Lijkt mij vrij logisch. Plus het kata gebruik goedpraten doordat tovenaar geen dorpen is verloren, dat is niet aan jullie te wijten. Is puur het feit dat tovenaar goed genoeg gedefft heeft om jullie geen dorpen te laten overnemen.

Betere argumenten of redenen aandragen graag :)
 

DeletedUser79767

Guest
Dammnn. IR, een stam waar cas4 en cas5 spelers in zitten. Die op die beide werelden het hardste schreeuwde dat kata gebruikers zielig zijn, die op die werelden, mij en mijn stamgenoten niet alleen uitgescholden hebben maar in sommige gevallen zelfs bedreigd hebben omdat wij kata's' gebruiken.
Om vervolgens zelf hier lekker kata's te gaan gebruiken en het ineens helemaal niet zielig te vinden.

Rico is helemaal hypocriet, grootste bek had ie op cas5 over kata's. Liep het hardste te janken van iedereen, en hier dood leuk het ineens niet zo zielig meer vinden. Echt dit had ik niet verwacht.
Vooral omdat IR aan het begin nog zo liep te dreigen en stoer te doen tegen mijn stam, en dat we geen katas' zouden moeten gebruiken omdat anders de hele wereld wel ff bij ons langs zou komen. Diep triest gewoon
 

DeletedUser16343

Guest
Rico is helemaal hypocriet, grootste bek had ie op cas5 over kata's. Liep het hardste te janken van iedereen, en hier dood leuk het ineens niet zo zielig meer vinden. Echt dit had ik niet verwacht.
Vooral omdat IR aan het begin nog zo liep te dreigen en stoer te doen tegen mijn stam, en dat we geen katas' zouden moeten gebruiken omdat anders de hele wereld wel ff bij ons langs zou komen. Diep triest gewoon


Lieve mark , waar heb je mij ooit op cas5 horen schreeuwen over kata’s ? Ik heb altijd mijn eigen spel gespeeld daar ! Maar ik kan casual 2 nog wel herinneren dat jij ging lopen om wat kata’s en edelmannen dus ga maar weer terug in je mand


Weet je eigenlijk wel waar ik op cas5 heb gespeeld ?
 

DeletedUser79767

Guest
Jij was de eerste die erover begon toen ik 1 keer kata's ghost-warrior gooide xD
hij begon er zelf niet eens over, nee jij was het die als eerste mijn inbox kwam vervuilen.

Misschien moet je is ophouden over cas2, want je blijft maar bullshit lullen. Heb daar nooit geklaagd over kata's. Die edels inderdaad wel. Nadat ik maanden met randy samen via teveel vv's duizenden edels heb zitten deffen was ik toen mijn eigen account aan de beurt was er inderdaad wel klaar mee. Weer 8000 edels binnen krijgen op een account met 1000 dorpen gaat uiteindelijk toch wel wat doen met je spel plezier. Zeker als je meeste vrienden er al mee gestopt zijn. Ik blijf trots over mijn tijd op cas2 en hoevaak jij het ook blijft herhalen blijf ik achter mijn beslissing om me account te verlaten.
 

DeletedUser16343

Guest
Waarom mag jij Cas 5 wel bij betrekken ?
Volgens mij ben ik daar jou boos doener niet.
Casual 2 is ook niet lang geleden hoor !

Maar ik doe alles voor mijn schatjes zullen we nu dan maar weer Tw gaan spelen zonder sportschoenen aan ?
 
Reactiescore
2.386
Ik denk echt dat ik in het 5 leerjaar al beter kon schrijven dan Edwart op dit moment. Ook nog nooit de naam Edward met een t gezien, misschien was dat al een voorteken bij de geboorte :s
 
Bovenaan