Top/flop stammen

DeletedUser16343

Guest
Oeh, iemand kent de feiten niet zo goed..
Ik ben nooit naar jou toegekomen om dat account te redden of iets, ik gaf er vrij weinig om. Geloof zelfs dat toen toppertjes gered moest worden, ik bij de vijand speelde ;)

Wel moest ik jou helpen te overleven in de stam, nadat je de fusie bijna grandioos had verpest, dat klopt zeker. Want leiden is niet iets waar je in uit blinkt. + was jij niet de gene die in de skype groep een grapje niet kon hebben? Dat toen we wisten dat je naar jann0 was gegaan ik zei een massa te doen op jou en jij kwam smeken om het niet te doen?

En hoe moet ik ingame reageren als ik nergens meer speel? Dus kom maar gewoon hier op het AF :)

Jij kent de feiten over jann0 casual5 helaas ook niet goed ! En ik heb degelijk wel berichten van 882 leiding waar ze me smeken om terug te komen !

Dat ik de inloggevens heb van cas5 en toen jan er niks meer mee deed heb ik gewoon voor vlaggen verder gespeelt en doe ik nog steeds daar want alles is mooi meegenomen en zeker als je dat op een afgelopen wereld kan doen ! Dat ik jou persoonlijk heb aangeschreven mij geen massa te geven klopt geen reet van hebben stam genoten jou gedaan omdat ik 882 tenminste nog wel geholpen heb met sommige dingen tussen door . Verder zou ik nog willen zeggen drink er een lekkere borrel op en kraam nog wat uit . Ik hoop je in cas 7 nog tegen me te hebben ! Dan kunnen we elkaar lekker alle frustratie uiten en kijken wie beter is van de 2 ! Speel nu toch solo op jann0 dus hoef je ook geen smoesjes op te hangen van blabla
 

DeletedUser78605

Guest
Ja, je hebt berichten van de leiding, op dat moment was ik geen leiding hoor, zat enkel nog in die chat en dat kunnen ze daar allemaal beamen. In die periode speelde ik op .Ethereal geloof ik en ik was toch al geen fan van je, 3 account's om zeep geholpen in 882 right?

Zei ik ergens dat je mij persoonlijk erop aansprak om geen massa te doen? Nah, je zei het in de groep-chat, waar o.a. isaac ook bij zat en wat snap je niet aan het feit dat ik zeg dat ik hier niet speel? En ik vrees dat ik toch iets meer voor 882 heb gedaan dan jij, maar bon
 

DeletedUser16343

Guest
Second Sons , ja tuurlijk weer een leuk gevecht van maken net zoals op casual 2 ?


Of ga je nu ook lopen schat ?
 

DeletedUser79767

Guest
Second Sons , ja tuurlijk weer een leuk gevecht van maken net zoals op casual 2 ?


Of ga je nu ook lopen schat ?
Beste wat je kon verzinnen? Ondertussen wel oud nieuws. Cas2 is allang niet meer relevant
 

DeletedUser80232

Guest
Jongens laat die clown even zijn gang gaan.
Wat een gehyped noobje is het zeg..
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser16343

Guest
Mocht ze van ome Willem en de stamleiding omstebeurt draaiende houden omdat hun actieve leden zo actief waren dat ze met bosjes uit de lucht vluchten dan ben je na enige tijd er klaar mee en jaag je ze zelf op bb
 

DeletedUser16343

Guest
Zeker z’n snotbel van angels oo want dat ging de eindstrijd zijn blabla dit blabla dat we zullen het wel zien
 

DeletedUser79332

Guest
Zullen we het AF gewoon gezellig houden? Dit heeft niet zoveel meerwaarde denk ik.
 

DeletedUser16343

Guest
Tis geen angels speler nee, die zijn niet zo arrogant

Had ik ook niet verwacht ben het niet van die spelers gewend om zo te reageren als iemand met 1/3 van mijn studie in zijn naam heeft pils haha maar voor dat we verder gaan ruzië maken bas kom lekker in me rangen dan vechten we het samen uit !
 

DeletedUser70435

Guest
*IR* wil graag met kata's spelen, zonde.

pG3byN4.png
 
Reactiescore
1.019
mocht IR dit willen, heel veel sterkte moet ik zeggen.

voor de neutrale lezer, wij van angels probeerde een kata nap te regelen, maar IR had een tegenvoorstel, waar er ook op de boer mocht worden gekatat. Dit is gewoon erg sneu en zielig. als je niet kan winnen ga je maar katas gebruiken, zo simpel is dat. dit hebben wij natuurlijk niet geaccepteerd.

ir is een bende droeftoeters bij elkaar, als je katas gaat gebruiken ben je echt zielig. schande voor het spel
 
Reactiescore
6
Beetje flauw om dit nu zo te zeggen want aan je zin klopt dan ook iets niet.
als je niet kan winnen ga je maar katas gebruiken

wij waren niet aan het verliezen, was jullie kant die aan verliezen was. Jullie zijn op die moment geen enkel dorpje verloren door katapulten op Boerderij of Adelshoeve
 

DeletedUser70435

Guest
Neemt niks weg van het feit dat het natuurlijk enorm sneu is om zo te willen spelen :)
 
Bovenaan