Top/Flop Stammen

DeletedUser73162

Guest
Alles in het belachelijke trekken maar stiekem wel weten dat ik gelijk heb :eek:.

Ja ik zoek nog een goede speler die mij het spelletje kan uitleggen voor als ik naar de 2 miljoen punten wil. Jij lijkt me daar wel een geschikte persoon voor!!!
 

DeletedUser79644

Guest
Ja ik zoek nog een goede speler die mij het spelletje kan uitleggen voor als ik naar de 2 miljoen punten wil. Jij lijkt me daar wel een geschikte persoon voor!!!

Als ik nog een mede-speler zoek die de humor van een 12-jarige heeft, I'll let you know.
 

DeletedUser73657

Guest
Ja ik zoek nog een goede speler die mij het spelletje kan uitleggen voor als ik naar de 2 miljoen punten wil. Jij lijkt me daar wel een geschikte persoon voor!!!

Kan ik samen met jou komen spelen dan? Ik wil ook eens 2 miljoen halen!
 

DeletedUser73657

Guest
Alle stammen zijn dikke flop hier en er gaat nog wel wat veranderen. Logisch ook want de meeste deftige spelers ontwijken een kerk/uitkijktoren speed 1 wereld.

Mega trage noob wereld incoming!

Mss interessant voor jou om hier te spelen dan? :)
 

DeletedUser73657

Guest
Rene is gewoon een echte topspelert waar wij nog veel van kunnen leren !!
 

DeletedUser79218

Guest
Spuit wie?

0cbca025fa2aabf5ad2857db2d787e61.png

En jou aandeel hierin was?
 

DeletedUser79644

Guest
Ja en dan ga ik zoals ons zatte Renée effe uitpakken over mijn niveau en Hidde is idd noob.

Ha! Nee hoor, zei gewoon dat ik 10 jaar ervaring heb, niet meer niet minder. Vind het zelf ook een ongelofelijke trage wereld. Was gewoon al een tijdje gestopt en het begon weer te kriebelen dus ben dan maar op de meest recente wereld begonnen, ongeacht de instellingen. Neem me maar niet te serieus. Vind het gewoon raar dat het W63 Forum meer bezoekers van W61 heeft dan W63 zelf...?
 

DeletedUser73162

Guest
Ha! Nee hoor, zei gewoon dat ik 10 jaar ervaring heb, niet meer niet minder. Vind het zelf ook een ongelofelijke trage wereld. Was gewoon al een tijdje gestopt en het begon weer te kriebelen dus ben dan maar op de meest recente wereld begonnen, ongeacht de instellingen. Neem me maar niet te serieus. Vind het gewoon raar dat het W63 Forum meer bezoekers van W61 heeft dan W63 zelf...?

Op W61 spelen ook enkel noeps
 

DeletedUser79644

Guest
Een topspeler zoals jou hoort natuurlijk wel in de opleidingsstam van een recruit to win noobstam. Daarbovenop ben je ook nog eens leider van die stam!

Schattig dat je mij gelijk gaat opzoeken ingame. De wereld bestaat net iets langer dan 2 weken, jij zat natuurlijk al gelijk in de winnende stam als je begon op W61. Jij bent dan ook een ekte preau.
 
Bovenaan