Top/Flop Stammen

Reactiescore
489
Nog netjes bezig ;)

Wat is netjes bezig zijn? De top gebruikt veel pp en wie lager staat gebruikt geen/weinig pp. Best moeilijk om nu al een verschil te maken enkel op basis van stats. Aux D vind ik ook nog niet top omwille van dat ze in mijn ogen nog niets hebben laten zien, net als alle andere staemmen ;)
 

Deleted User - 487957951

Guest
Wat is netjes bezig zijn? De top gebruikt veel pp en wie lager staat gebruikt geen/weinig pp. Best moeilijk om nu al een verschil te maken enkel op basis van stats. Aux D vind ik ook nog niet top omwille van dat ze in mijn ogen nog niets hebben laten zien, net als alle andere staemmen ;)

Niet zo serieus, deze wereld is ook niet serieus te nemen imo...
 

Deleted User - 487920325

Guest
Het is ook lachwekkend om te zien hoe inefficient sommige in de top hebben geboost en met hun pp zijn omgegaan
 
Reactiescore
310
Wat is netjes bezig zijn? De top gebruikt veel pp en wie lager staat gebruikt geen/weinig pp. Best moeilijk om nu al een verschil te maken enkel op basis van stats. Aux D vind ik ook nog niet top omwille van dat ze in mijn ogen nog niets hebben laten zien, net als alle andere staemmen ;)

veel pp? valt allemaal wel weer mee
 

DeletedUser71723

Guest
Wat is netjes bezig zijn? De top gebruikt veel pp en wie lager staat gebruikt geen/weinig pp. Best moeilijk om nu al een verschil te maken enkel op basis van stats. Aux D vind ik ook nog niet top omwille van dat ze in mijn ogen nog niets hebben laten zien, net als alle andere staemmen ;)

Is idd moeilijk te zeggen momenteel, maar respect voor de efficiente pp abusers he :confused:
Gohja TW heeft de game nu zo gemaakt, we moeten er het beste van maken, ze zouden beter wat meer classics releasen maarja, brengt niet op he ;P
 

DeletedUser79644

Guest
veel pp? valt allemaal wel weer mee

Je hebt 19K punten terwijl het maximum aantal punten van een non-abuser nu ongeveer op 4K zou zitten. 5-6K als je een AH rush deed en al een extra dorpje zou hebben. Dus jij hebt 3 tot 4x zoveel punten en het is nog maar week 2. Ja zal inderdaad allemaal wel nog meevallen :rolleyes:.
 
Reactiescore
524
Je hebt 19K punten terwijl het maximum aantal punten van een non-abuser nu ongeveer op 4K zou zitten. 5-6K als je een AH rush deed en al een extra dorpje zou hebben. Dus jij hebt 3 tot 4x zoveel punten en het is nog maar week 2. Ja zal inderdaad allemaal wel nog meevallen :rolleyes:.

Ik heb andere getallen, dus ben benieuwd hoe je rekent
 

Deleted User - 487957951

Guest
Hoeveel PP zou nu zo'n gemiddelde PP abuser er tegen aan smijten?
 

Deleted User - 487920325

Guest
500 euro? Hoe heeft diegene nog geen 100k punten? Die doen echt wat fout hoor
 
Bovenaan