Top/Flop Stammen

DeletedUser76269

Guest
Hey ik ben misschien wel een mb maar hij is mijn slaafje he :eek:
 

DeletedUser71723

Guest
Hey ik ben misschien wel een mb maar hij is mijn slaafje he :eek:

Vraag me nog steeds af wat mb's drijven, is toch niet leuk om iemand anders zen klusjes op te vegen en zelf klein te moeten blijven?
 

DeletedUser72508

Guest
Stam ET.

Grote flop stam met stabbende noobs zoals Luuky
Speler stabt eerst, dan confronteer ik hem, vraagt ie aan mij wat een Stab is, leg ik het uit, en dan lacht ie me uit en geeft er geen fuck om
Man man man
 

DeletedUser76269

Guest
Vraag me nog steeds af wat mb's drijven, is toch niet leuk om iemand anders zen klusjes op te vegen en zelf klein te moeten blijven?

Ben zelf MB deze wereld omdat ik pp farm voor 62, zo kan ik zo lang mogelijk blijven pp farmen onder bescherming, en daarna de moraalheer terugbetalen met een clear. Simpel toch?

Dit dus, daarnaast speel ik met alle focus wereld 60 dus heb simpel weg geen tijd genoeg om hier serieus te gaan spelen. Misschien later nog wel maar voor nu vind ik het heerlijk om gewoon te clearen en pp te pakken :)
 

DeletedUser79332

Guest
Stam ET.

Grote flop stam met stabbende noobs zoals Luuky
Speler stabt eerst, dan confronteer ik hem, vraagt ie aan mij wat een Stab is, leg ik het uit, en dan lacht ie me uit en geeft er geen fuck om
Man man man

Screens.
Niet in het luchtledige beschuldiging. ;)

Buiten dat kan dit af ook wel een leuk nieuw topic gebruiken :):p
 

DeletedUser71723

Guest
Spuit wie?

0cbca025fa2aabf5ad2857db2d787e61.png
 

DeletedUser79644

Guest
Idd, heb ik van me vrienden geleerd dit spelletje. Is heel erg leuk. Nu ik eindelijk de 1 miljoen punten heb is het nog leuker. Ik vind het ook leuk om zoveel dorpjes te bouwen.

Alles in het belachelijke trekken maar stiekem wel weten dat ik gelijk heb :eek:.
 

DeletedUser73657

Guest
Je hebt volkomen gelijk. Die magic is echt een noep!
 
Bovenaan