Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.278
Onix top/flop?
 

DeletedUser79218

Guest
Ik heb de aanvallen gepland. xoxo

Daarmee hebben jullie dus welgeteld 1 dorpje gewonnen.
1 treintje is een c-snipe op gedaan waardoor de ts op 16 is blijven steken en er verder geen actie is ondernomen.
En dan vandaag weer een mb van jullie die zijn off verliest en een speler uit jullie stam die zijn clear en edels verliest.

Dus je kan hier wel wat posten over voormalig spuit11 leden,maar vind het niet zo best hoor wat jullie bij aux.D laten zien.
Zeker niet als je het ook nog gepland hebt.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Gooi eens wat rapportjes, kan de rest ook meegenieten.
 

DeletedUser71723

Guest
Daarmee hebben jullie dus welgeteld 1 dorpje gewonnen.
1 treintje is een c-snipe op gedaan waardoor de ts op 16 is blijven steken en er verder geen actie is ondernomen.
En dan vandaag weer een mb van jullie die zijn off verliest en een speler uit jullie stam die zijn clear en edels verliest.

Dus je kan hier wel wat posten over voormalig spuit11 leden,maar vind het niet zo best hoor wat jullie bij aux.D laten zien.
Zeker niet als je het ook nog gepland hebt.

Je kan nogal veel doen he tegen csnipen :confused:
Hmm ik dacht nochtans dat het de bedoeling was dat mb's hun troepen gebruikten ipv in hun dorpje te laten staan?
Oorlog is pas verklaard na 3 dorpen winst en ondertussen al meer (ex)S11 winst hoor ;)
Trouwens, je bent bezig over edel verlies? Waarom doen jullie het zelf dan zo graag ;) Als ik vlug even tel zijn jullie toch aan het winnen op vlak van dode edels, maar kan fout zijn he :rolleyes::oops:
Opzich is voormalig spuit11 nog opkuiswerk. Maarja we zullen wel zien he


Oui :engel:

We bestaan dan ook maar net en er ligt geen enkele dreiging in onze buurt, what did you expect? :rolleyes:

Sorry schat, kzal niet meer zeggen, heb geen zin om ruzie te zoeken met iemand uit dendermonde :mad::p
 
Reactiescore
1.367
Renée heeft al 10 jaar ervaring en dat maakt hem automatisch de beste speler op deze kut wereld.
mijn af acc is oudste van de posters hier ;)
 

DeletedUser79644

Guest
Renée heeft al 10 jaar ervaring en dat maakt hem automatisch de beste speler op deze kut wereld.

Zeg meneer de dictator, mensen mogen echt wel even melden hoelang ze al actief zijn op dit spelletje zonder dat ze dan gelijk bedoelen de beste te zijn hoor. Toen ik jaren geleden op dit forum zat en ze zeiden dat het niveau met de jaren daalt, logen ze er niet om.
 
Bovenaan