Top/Flop stammen

DeletedUser56551

Guest
Je zelfspot is wel onpoint! je bent echt een sjonnie, assumption is the mother of all fuck up! misschien eens minder snel je mening rond strooien xxx

Ah vertel anders waarom je leaved, en daarna terugkeert met een hele horde?
 

DeletedUser78040

Guest
De stam naam van raad gaat ook naar second chance veranderen, alles wat wordt geweigerd kan daar namelijk joinen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Haha jullie zijn er in elk geval al op vooruit gegaan tov w39

Wel logisch hé, verder achteruit konden ze in ieder geval niet.:biggrin:

@nick master Wil je je posts wat onderbouwen? Bijvoorbeeld bewijs van het aanvallen en de bedreigingen van Stress of bewijs van de beschuldigingen richting Magic.

Overigens top om weer een w39 speler te zien van XB, de stam die ik toen der tijd onkruid noemde. Hoeveel klappen jullie ook kregen jullie bleven maar terugkomen.
 

DeletedUser73358

Guest
Overigens top om weer een w39 speler te zien van XB, de stam die ik toen der tijd onkruid noemde. Hoeveel klappen jullie ook kregen jullie bleven maar terugkomen.

Je moet onkruid wel op de juiste manier verwijderen, he.

pulling-weeds.gif
 

DeletedUser13822

Guest
Inderdaad, zonder komen ze niet ver neem ik aan..

Teleurstellend als dat de top van de wereld moet voorstellen. Neemt alle tactische planningen, risico's, inschattingen en het nut van scouts volledig uit het spel. Slecht voorbeeld en alles behalve sportief.

Het is gewoon laag als je er gebruik van maakt en ik denk dat veel spelers dezelfde mening met mij zullen delen.

Maarja Hide de "top" he zoals ze zeggen..

Los vh feit of er al dan niet spionnen gebruikt worden, leg je er nu eens bij neer dat dit deel vh spel is.
Dit is wereld 4233 waar er gezegd wordt dat spionnen gebruiken vals spelen is, dat het niet kan, dat.....zever! Stopt me bleiten en speel het spel in al zijn aspecten.

Als je de moraalridder wilt uithangen moet je andere spelletjes spelen, simpel.
 
Bovenaan