Top/flop stammen

DeletedUser73681

Guest
Eerst ons blamen van DU's. Nu zelf gebruik maken van DU's en 'slaafjes' (jullie eigen woorden). Eerst ons een dikke week aan het lijntje houden met jullie 'eventuele join' om zo jullie cluster wat in orde te zetten want jullie hadden een voorgevoel dat stressed op jullie
zouden gaan omdat ze al een paar dagen niet geeëdeld hadden (ook jullie eigen woorden). En ontkennen dat DOGE jullie helpt, nja zal wel toevallig zijn dat die op dezelfde dag als jullie hun treintje sturen, zullen het hierbij dan ook laten want jullie hebben op alles wel een excuus. Wat ik hier allemaal lees is dikke bullshit om jullie faalacties goed te praten naar de rest van de wereld. Hypocriete kutnoobs xD

Is dat zo? Wie van DOGE heeft edels gestuurd? Jij ziet spoken hoor...
 

DeletedUser69389

Guest
Wat veel hypocriete moraalridders zonder bewijs weer hier. Treurig dat het ooit zo gerenommeerde en gerespecteerde fenomeen classic is afgedaald tot een dergelijk abominabel niveau van stabs, boosters, kata'ers en hypocriete zonder bewijs postende spelers....
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als Mickey Waus niet weggaat, zullen wij met zijn allen dan maar gewoon beter afspreken er niet op te reageren?
 
Reactiescore
127
Wauw dit is het beste bewijs dat ik ooit gezien heb.
Een Pm naar jezelf sturen en vervolgens alles maar doorkrassen om anoniem te blijven:D
Cillian bewezen boosters!

01d9ff9ba715eb86301f1afc61b9a174.png
 

DeletedUser58227

Guest
Ik draag tenminste nog bewijsmateriaal aan. Heb ik van de tegenpartij niet gezien.
Dus je punt is?
 

DeletedUser58227

Guest
In tegenstelling tot Andries zijn posts schrijf ik nog iets neer dat ergens op gegrond is. Andries daarentegen gooit alleen maar modder en heb ik nog niets degelijks aan zien leveren.
Tot die tijd is er dus ook nog niets over Stressed Out bewezen. Mooi dat we het daar in ieder geval over eens zijn.
 
Reactiescore
2.303
T'is van beiden een slappe discussie...
 
Bovenaan