Top/flop stammen

DeletedUser77159

Guest
Ik snap de commotie ook niet helemaal. Dat we Eya recruiten oke, maar dat we ons zouden moeten schamen als we nog verliezen? Waar slaat dat op?

Ik vind het nogal merkwaardig wat hier allemaal wordt gezegd door irritant debieltje en al die zooi.
Vraag het normaal en ik reageer er wellicht serieus op.
 
Reactiescore
420
Beste IM,

Kunt u ons aub even toelichten wat wij dan nog hebben gedaan wat volgens jou tegen onze normen en waarden is?

Mvg,

De man
 

DeletedUser77159

Guest
Beste IM,

Kunt u ons aub even toelichten wat wij dan nog hebben gedaan wat volgens jou tegen onze normen en waarden is?

Mvg,

De man
Is een compleet andere vraag dan hierboven gesteld werd door @dragonshield3
Als je op je eigen vraag nog antwoord wilt stel ik je voor het af beter te lezen. Lijkt me niet nodig hier nog weer opnieuw over te beginnen. Heeft niemand zin in.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
En die accounts vorige cl die door Leaf gebruikt werden zoals Royboyz, TheWall etc.
Niet zo huilen Pim.

Ten eerste heb ik de volgende link voor je: klik

Iedereen met enig vermogen van logisch nadenken snapt direct dat beide situaties totaal niet vergelijkbaar zijn. Als ik me niet vergis zat jij zelf nog op royboyz right? De reden dat wij op CL15 ervoor gekozen hebben een account buiten de stam te gebruiken was omdat letterlijk elke stam dit al had gedaan voor wij hiervoor kozen. Logic had sinds de rekruut van Pony, Eyjaf al als 5e account erbij liggen. Die andere stam die 5 namen heeft gehad hadden van af het begin al vrij snel 4 accounts erbij waardoor je met 8 voorwaardelijke accounts speelde.

Als je dat vergelijkt me de situatie waarin jullie nu ervoor gekozen hebben een 7e account te gebruiken. Je hebt 1 vijandige stam met dreigen op de wereld, die met 5 (!) voorwaardelijke accounts spelen, wat zelfs nog 1 onder het ledenlimiet ligt. Op dat moment kies je ervoor bij het maken van een stam om met 7 accounts vs 5 accounts te gaan spelen.

De 2 situaties zijn totaal niet vergelijkbaar met elkaar en het is dan ook prima logisch dat ik daar even een verwijt over maak richting jullie.

PS. @finalowner3 je geeft zelf aan enkel nog op het forum te zitten om te stoken bij alles en iedereen, daar ga ik niet op reageren.
 

DeletedUser75892

Guest
Irritant Mannetje. was één van die dudes die bleef internen toen CL13 was afgelopen toch?
 
Reactiescore
1.094
Geen idee, is iig niet blijven hangen bij mij. Waarschijnlijk omdat hij geen indruk heeft gemaakt.
 

DeletedUser77159

Guest
Er word me nu van alles in de schoenen geschoven.
Cl14 The Cheap Dealer
Cl15 Enrico Dandolo (start)
Cl16 The Nights Watch
Voor de verduidelijking
 
Reactiescore
2.303
Aight chill. Deze classic wordt dan ook easy!
Als tnw als enrico gaat kan ik nie klagen.
 

DeletedUser77159

Guest
Aight chill. Deze classic wordt dan ook easy!
Als tnw als enrico gaat kan ik nie klagen.
Ik vind de ligging van tnw een stuk beter dan die van Enrico destijds. Al was ik er na 2-3 week al niet meer bij op Enrico. Vandaar dat ik er "start" bij had gezegd
 
Reactiescore
2.303
Ik vind de ligging van tnw een stuk beter dan die van Enrico destijds. Al was ik er na 2-3 week al niet meer bij op Enrico. Vandaar dat ik er "start" bij had gezegd

Zou ik er ook bij zeggen nadat het account gerekt werd ! Misschien nu weer inhoudelijk om onze vragen ingaan ?
 

DeletedUser77159

Guest
Zou ik er ook bij zeggen nadat het account gerekt werd ! Misschien nu weer inhoudelijk om onze vragen ingaan ?
Natuurlijk zeg ik dat er bij. Het is ook gewoon waar en dat kunnen genoeg mensen bevestigen. Als ik er wel was geweest waren we waarschijnlijk alsnog gerekt. Zal ik niet gaan ontkennen. Had jij het wel gered denk je?
 
Reactiescore
2.303
Natuurlijk zeg ik dat er bij. Het is ook gewoon waar en dat kunnen genoeg mensen bevestigen. Als ik er wel was geweest waren we waarschijnlijk alsnog gerekt. Zal ik niet gaan ontkennen. Had jij het wel gered denk je?

Makkelijk.
 
Reactiescore
2.303
Met kata's zoals jullie stam deed in de voorgaande classic?



Mensen nooit willen geloven blijft een raar trekje van mensen die op systematische wijze liegen en bedriegen. Basis GGZ zou je goed doen;)

Ronduit lachwekkend. Ik ga hier verder niet op in als jij denkt dat wij kataden :p
 

DeletedUser3435

Guest
Iets met edelclusters niet doorgeven ^^

Maargoed, ik ben alweer stil :p
Dat lijkt me ook beter ja, wat een walgelijk stammetje waren jullie. Ook geniaal dat jullie zo noob waren dat jullie effectief dachten een kans te maken. :D
 
Bovenaan