Top/flop stammen

Reactiescore
2.507
Hoelang gaat Love de eerste plaats vasthouden?
 

DeletedUser74552

Guest
Als ze allemaal interns hebben groter dan het laagste lid van de stam (Growing stronger 30k) intern dan blijven ze wel op 1 ja.
 

DeletedUser58227

Guest
Hoe zit het met Cillian Murphy hun interns en slaafjes? :rolleyes2:
Als we alle spelers bij elkaar op tellen die jullie hebben gebruikt of nog steeds gebruiken komen we nog wel iets hoger uit dan 30k.
 

DeletedUser77159

Guest
Alsof het bij stressed out ophoudt bij 30k. Het is alleen dat ze niet om deze heen kunnen. Denk dat er nog zat van ze ligt achter de schermen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Hoe zit het met Cillian Murphy hun interns en slaafjes? :rolleyes2:
Als we alle spelers bij elkaar op tellen die jullie hebben gebruikt of nog steeds gebruiken komen we nog wel iets hoger uit dan 30k.

Gooi de wiskundige berekeningen op tafel :)
 

DeletedUser58227

Guest
Alsof het bij stressed out ophoudt bij 30k. Het is alleen dat ze niet om deze heen kunnen. Denk dat er nog zat van ze ligt achter de schermen.
Blijkbaar ben je er nog steeds van overtuigd dat we boosten :p Laat ik het opvatten als een compliment. Buiten Growing hebben we alles zelf gedaan.

Gooi de wiskundige berekeningen op tafel :)
Zijn geen wiskundige berekeningen voor nodig. Jullie hebben verschillende spelers aangepakt in samenwerking met andere spelers of slaafjes om zelf geen of minder risico te lopen. Valt ook terug te zien in jullie ODA die immens laag is.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Blijkbaar ben je er nog steeds van overtuigd dat we boosten :p Laat ik het opvatten als een compliment. Buiten Growing hebben we alles zelf gedaan.


Zijn geen wiskundige berekeningen voor nodig. Jullie hebben verschillende spelers aangepakt in samenwerking met andere spelers of slaafjes om zelf geen of minder risico te lopen. Valt ook terug te zien in jullie ODA die immens laag is.

Geen berekeningen? Laat ik het opvatten als een compliment.
 

DeletedUser77159

Guest
Blijkbaar ben je er nog steeds van overtuigd dat we boosten :p Laat ik het opvatten als een compliment. Buiten Growing hebben we alles zelf gedaan.
Ik had gezegd wat ik dacht en dat denk ik nog steeds. Wellicht waren jullie growing strong ook al regelmatig aan het farmen sinds de start. Wie weet :)
 

DeletedUser58227

Guest
Geen berekeningen? Laat ik het opvatten als een compliment.

Ontken je spelers gebruikt te hebben dan?

Ik had gezegd wat ik dacht en dat denk ik nog steeds. Wellicht waren jullie growing strong ook al regelmatig aan het farmen sinds de start. Wie weet :)

Het eerste contact ontstond door Growing Strong die ons 's avonds op 18 maart benaderde voor een mogelijke samenwerking.
Een samenwerking waar wij in eerste instantie niet in mee zijn gegaan en pas later op terug zijn gekomen omdat we beide last hadden van een zelfde stabber.
 
Reactiescore
2.303
Dus als je nu 1 mens vermoord in vergelijking met iemand die er 2 vermoord, dan ben je plots geen moordenaar meer o_O
 

DeletedUser74552

Guest
Ontken je spelers gebruikt te hebben dan?.
Ja, dat ontkennen we volledig. En als je er enige reden voor hebt dat te beweren dan zie ik graag net als pim die wiskundige berekeningen. Nogmaals een 30k intern, dat ten tijde van de intern bijna 50% van je acc is, is veel te veel. Dat samen met waarschijnlijk nog veel meer boost accounts die nog niet aan het licht zijn gekomen bewijst maar weer dat het team Micky Waus niks is veranderd ten opzichte van de voorgaande classic. Toen waren er zelf 2 stammen waarvan er 1 volledig opgericht was om voor interns te zorgen, uiteindelijk was het niet nodig omdat platy met kata's ging gooien maar anders weet ik zeker dat ook die bron van interns was aangesproken om Logic en Leaf voor te blijven.
 

DeletedUser58227

Guest
Mickey Waus heeft niets maar dan ook niets te maken met de bespelers van Stressed Out.
Sowieso ben ik enige bespeler ben van Mickey Waus, dus kunnen de andere spelers van Stressed Out daar niet mee in verband gebracht worden.
Daarnaast maken jullie wel degelijk gebruik van slaafjes wat meerdere keren wordt erkent door jullie buurtgenoten en tevens blijkt uit jullie aanval op ons.
Geen idee waar je het lef vandaan haalt dat zo hard te ontkennen, maar hoe kan het anders dat jullie nooit of nauwelijks alleen een speler aanvallen en je buurt benaderd om een handje mee te helpen? Sterker nog, van ze eist dat ze mee helpen, omdat je ze anders weg zult edelen.
Daarnaast is 30k van 140k geen 50%. Rare berekening.
De rest van je post is ook pure kul. Ga ik dan ook niet verder op in. Theoriën puur uit de duim gezogen ga ik geen aandacht aan besteden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
99
Ben zeer benieuwd waar je het vandaan haalt dat we een account dwingen en anders ze opedelen? Mag je gerust met een screen tonen.

En slaafjes die ons helpen moet je wel durven zeggen als dit gewoon spelers zijn die al wel wat langer als jou dit spel spelen.

En dan nog wenen dat we niet alleen aanvallen. We zullen het zo meteen weten of je os hebt gekregen.
Wat dan ook onder slaafjes gebruiken valt gelijk je zelf formuleert.
 
Reactiescore
2.303
Mickey Waus heeft niets maar dan ook niets te maken met de bespelers van Stressed Out.
Sowieso ben ik enige bespeler ben van Mickey Waus,

Dan hebben ze er toch wat mee te maken he stan? :p
 
Bovenaan