Top/flop stammen

Reactiescore
7.931
In tegenstelling tot Andries zijn posts schrijf ik nog iets neer dat ergens op gegrond is. Andries daarentegen gooit alleen maar modder en heb ik nog niets degelijks aan zien leveren.
Tot die tijd is er dus ook nog niets over Stressed Out bewezen. Mooi dat we het daar in ieder geval over eens zijn.

Wat je schrijft op basis van je 'bewijsmateriaal' is niet gegrond gezien het bewijs niet voldoende is. Dus nee.
 

DeletedUser58227

Guest
Prima, dan zijn we het er iig over eens dat Andries zijn posts ook niets voorstellen. :) Kunnen we er nu over ophouden heeft toch geen zin. Wordt toch wel ontkent, iedereen gelooft maar wat ie zelf wil.
 
Reactiescore
127
Prima, dan zijn we het er iig over eens dat Andries zijn posts ook niets voorstellen. :) Kunnen we er nu over ophouden heeft toch geen zin. Wordt toch wel ontkent, iedereen gelooft maar wat ie zelf wil.

Jij start hier een discussie over, komt met helemaal niks en nu moeten we ermee stoppen?
Begin er in het vervolg dan gewoon niet meer over.
 
Reactiescore
420
Stressed out is een 1 april grap en dat op 2 april
 
Reactiescore
420
Ongeveer 1 dag. Op 1 april was ik ermee begonnen.
 

DeletedUser75558

Guest
Is er iemand anders die vindt dat @.Sensation zijn handtekening echt super storend is? Het is hier toch geen mocro forum of is de integratie hier ook al totaal mislukt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Is er iemand anders die vindt dat @.Sensation zijn handtekening echt super storrend is? Het is hier toch geen mocro forum of is de integratie hier ook al totaal mislukt?
Lol die is al oud :p Is al 5 jaar oud ofzo toen was dat nog "stoer"
Daarnaast was het gewoon goed Nederlands. Dus snap je frustratie niet echt. De campagnetijd is al voorbij he Thierry. Anyway, goed dat je het zegt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Is er iemand anders die vindt dat @.Sensation zijn handtekening echt super storrend is? Het is hier toch geen mocro forum of is de integratie hier ook al totaal mislukt?
Ik stoor me aan die twee "RR'en" in storend. Kom op, Paul. Je stemt FvD. Een beetje meer Ubermensch, bitte!
 

DeletedUser75558

Guest
Ik stoor me aan die twee "RR'en" in storend. Kom op, Paul. Je stemt FvD. Een beetje meer Ubermensch, bitte!
De nederlandse taal is niet mijn sterkste punt. Misschien stem ik enkel op de fvd, omdat we moeten stoppen op een politiek correcte wijze te praten?
 
Bovenaan