Top/flop stammen

Reactiescore
461
En stressed out is een booster waarom ? Omdat hij beter bezig is dan jullie ?
 

DeletedUser78787

Guest
Dat geloof ik best ja, ff extra hard boosten zodat dat niet gebeurd dus.
 

DeletedUser79301

Guest
Een account onder leiding van Rens. En Stressed Out uiteraard, maar goed we zullen zien of in ongelijk heb :)

Ten eerste is Rens, of het account van Rens is geen leiding. Dus geen flauw idee waar je dat vandaan haalt?

Daarnaast is het wel grappig om te zien dat je een negatieve uitspraak over ons account maakt. En vervolgens draai je het om door te zeggen door te zeggen "zien wel of ik ongelijk heb". Kom anders eens met bewijzen wat je uitspraak over ons kracht bij zet? Sta ik met een antwoord klaar voor je.
 

DeletedUser77159

Guest
Ten eerste is Rens, of het account van Rens is geen leiding. Dus geen flauw idee waar je dat vandaan haalt?
Tijd om te leren lezen. Heb het zelfs nog een 2e x verduidelijkt.

Daarnaast is het wel grappig om te zien dat je een negatieve uitspraak over ons account maakt. En vervolgens draai je het om door te zeggen door te zeggen "zien wel of ik ongelijk heb". Kom anders eens met bewijzen wat je uitspraak over ons kracht bij zet? Sta ik met een antwoord klaar voor je.
De tijd zal het leren, maar de stam gaat floppen.
 
Reactiescore
326
giphy.gif
 

DeletedUser79000

Guest
Argumenten voor de prullenbak zijn er genoeg. Hier, net zo één: ´´De rover lagt, daarom gaan we steeds 50k omhoog´´
 

DeletedUser79301

Guest
Dat is inderdaad geen argument.
Het is echter wel zo dat wanneer The Nights Watch de rover heeft het ons ook opvalt dat de rover telkens ff stil staat en dan omhoog springt.
Geloof het of niet. Maar in dat geval zou The Nights Watch ook automatisch boosten?
Geef maar een dorpje aan waarmee we zouden boosten. Ga ik in het archief een rapportje zoeken van de clear.
Waarmee verklaar je anders onze ODA? We hebben geen enkel dorpje gratis gekregen.
 

DeletedUser79000

Guest
Dat is inderdaad geen argument.
Het is echter wel zo dat wanneer The Nights Watch de rover heeft het ons ook opvalt dat de rover telkens ff stil staat en dan omhoog springt.
Geloof het of niet. Maar in dat geval zou The Nights Watch ook automatisch boosten?
Geef maar een dorpje aan waarmee we zouden boosten. Ga ik in het archief een rapportje zoeken van de clear.
Waarmee verklaar je anders onze ODA? We hebben geen enkel dorpje gratis gekregen.


Dit vind ik toch heel bijzonder, want ik zie de rover continu updaten, maar als de voorsprong te groot is komt er sporadisch weer 50k bij. Uiteraard was het eerst een clear, vervolgens farm en uiteindelijk lagte de rover. Voor als je het vergeten was, dit zijn jullie woorden;)
 

DeletedUser79301

Guest
Dit vind ik toch heel bijzonder, want ik zie de rover continu updaten, maar als de voorsprong te groot is komt er sporadisch weer 50k bij. Uiteraard was het eerst een clear, vervolgens farm en uiteindelijk lagte de rover. Voor als je het vergeten was, dit zijn jullie woorden;)

Oh jij bent The Nights Watch haha.
Je mag zelf weten welke uitleg je er aan geeft. Ik heb nog steeds geen bewijzen gezien dat we nu daadwerkelijk boosten?
Dat de rover met 50K omhoog schiet soms kan zeker kloppen. Gebeurt bij jullie net zo goed.
Beide zullen we geregeld een mooie buit halen uit een gecleard dorp. Met jullie ODA moeten jullie net zo weten dat je soms dikke buiten tegen komt.
Beetje hypocriet om dan te stellen dat wij zouden boosten en dat daar bij jullie absoluut geen sprake van is. Wat is er bij jullie anders dat jullie geen boosters maak?

gek, ik zag je posten een of 2 dagen terug, maar die is verweiderd. zal wel aan mij liggen dan :p

Ik speel geen w58 en heb ook nooit w58 gespeeld. Verder geen idee wat betreft posts op andere werelden. Zijn wel meer mensen die eens op andere werelden posten, niet?
 

DeletedUser77159

Guest
Dat is inderdaad geen argument.
Het is echter wel zo dat wanneer The Nights Watch de rover heeft het ons ook opvalt dat de rover telkens ff stil staat en dan omhoog springt.
Geloof het of niet. Maar in dat geval zou The Nights Watch ook automatisch boosten?
Geef maar een dorpje aan waarmee we zouden boosten. Ga ik in het archief een rapportje zoeken van de clear.
Waarmee verklaar je anders onze ODA? We hebben geen enkel dorpje gratis gekregen.

Ik wil helemaal niet te veel over die rover zeiken want dat boeit mij totaal geen flikker. Ik farm heerlijk dus 0,0% problemen mee dat jullie aan de andere kant dat ook doen. Wat mij wel verbaasd is hoe jullie van hot naar her over de kaart kunnen edelen op enorme afstand en niet lopen op een dikke coalitie van spelers die def starten en jullie blocken. Geen recaps krijgen van hun stamgenoten alleen 1x van een speler zelf. Niet 1x een counter krijgen van een groepje spelers als jij mijlenver weg komt met edels. Geen enkele backtime.

En er word altijd gezegd dat de classic er is voor de betere spelers. Ik denk niet dat iedereen bij jullie in de buurt zo slecht is dat ze jullie lekker je gang laten gaan dus dan blijft voor mij daar de obvious optie over dat je het op een presenteer blaadje krijgt.
 
Bovenaan