Top/flop stammen

Reactiescore
2.508
En kunnen we al wat zeggen over de premades? Welke maken een goede start door en welke boosten?
 

DeletedUser73681

Guest
Sws Ministerie van Pilszaken door het drinken van PILS!
 

DeletedUser10303

Guest
Nou het lijkt me vrij duidelijk wie de topstam is... pax.! Die kunnen zonder dorpen al 2e staan, laat staan wanneer ze wel dorpen zouden hebben!


Rang Stamnaam Puntentotaal Leden Punten per speler Dorpen Punten per dorp
1 .Dwerg 4.333 6 722 6 722
2 Pax. 4.007 6 668 0 0
 

Deleted User - 697374

Guest
Je bent zelf flop
rens wil niet stoken maar je pik je dit?:mad:

Nu effe serieus. Er is idd een account in roots dat nogal ver weg ligt. Maar ze kunnen ook nog recruiten wat het gat kan verkleinen . Daarnaast liggen ze op dit moment rim wat zeker mooi is wat ze in een later stadium een mooie safe kan geven. Ik geef deze stam een top kijkend naar de bekende namen tad en chicks.
 
Reactiescore
1.049
rens wil niet stoken maar je pik je dit?:mad:

Nu effe serieus. Er is idd een account in roots dat nogal ver weg ligt. Maar ze kunnen ook nog recruiten wat het gat kan verkleinen . Daarnaast liggen ze op dit moment rim wat zeker mooi is wat ze in een later stadium een mooie safe kan geven. Ik geef deze stam een top kijkend naar de bekende namen tad en chicks.
I agreed.
En Ze zullen die condor echt nog moeten maken om heel stuk rim te krijgen, Dus ik vraag het me nog af :)
 
Reactiescore
1.049
Maar dan is de stam dwerg ook een flop kijkend naar jouw redenatie want er ligt 1 account ver weg?
Voor mij is elke stam nog een flop tenzij goed stamcluster (Qua ligging tot elkaar) + liggend in de rim, Dan heb je heerlijke potentie! De rest zal zich nog mogen bewijzen toch!
 

Deleted User - 697374

Guest
Voor mij is elke stam nog een flop tenzij goed stamcluster (Qua ligging tot elkaar) + liggend in de rim, Dan heb je heerlijke potentie! De rest zal zich nog mogen bewijzen toch!
Hoezo is een stam met een goed stamcluster dan ook geen flop? Ze hebben zich zeker nog niet bewezen.
 

DeletedUser79054

Guest
Best dat iemand, een account of een groep zich nu al kan bewezen hebben :rolleyes2:
 
Reactiescore
1.167
Voor mij is elke stam nog een flop tenzij goed stamcluster (Qua ligging tot elkaar) + liggend in de rim, Dan heb je heerlijke potentie! De rest zal zich nog mogen bewijzen toch!

Dan heb je inderdaad potentie, maar dat is geen 'stamcluster'.
 

DeletedUser74552

Guest
Het is nog veel te vroeg om ook maar iets te zeggen over welke stam flop of top is. Tenzij je weet wie er spelen en nagenoeg alle ''bekende'' spelers zijn anoniem begonnen dus dan houd het al snel op. Imo.
 
Bovenaan