Top/flop stammen

DeletedUser79301

Guest
Ieder mag zeker denken wat ze zelf willen :p Maar wij vinden het niet prettig als mensen zo een beeld over ons vormen.
Dus ik zal even wat opzoeken wat misschien enige onduidelijk omtrent het boosten op kan helderen.
 

DeletedUser77159

Guest
Ieder mag zeker denken wat ze zelf willen :p Maar wij vinden het niet prettig als mensen zo een beeld over ons vormen.
Dus ik zal even wat opzoeken wat misschien enige onduidelijk omtrent het boosten op kan helderen.

Dat wil natuurlijk alleen maar als je volledig open gaat zijn over alle dorpen die je gepakt hebt. En dan kunnen we precies zien wat het je gekost heeft om ze te pakken. Dat zegt natuurlijk niks over wat er verder omheen gebeurd is. En dat is nou juist wat mij zo verbaast. Jullie kunnen op enorme afstanden dorpen pakken zonder dat er omheen (volgens de stats) veel tegen gedaan worden. Compleet onrealistisch.
 

DeletedUser79301

Guest
Er bestaat zo iets als slim aanvallen, waarbij je voordat je aan gaat vallen goed nadenkt over welk target je nou het beste proberen te pakken.
En niet blindelings elk eerste beste dorpje dat er interessant uitziet aan pakken.
Vanaf begin af aan hebben we gezorgd dat we de buurt onder controle hebben. En dat niet aan de hand van slaafjes of boostdorpen.
Maar dat wordt mede mogelijk gemaakt door de tijd die we in het account stoppen.

We zijn inderdaad niet gebacktimed geweest. Maar we hebben ook zo aangevallen dat het onmogelijk of totaal onverstandig maakt om te backtimen. Er bestaat bijvoorbeeld zo iets als anti backtimes.
En we zullen vast en zeker ook geen pech hebben gehad met de buurt die we hebben/hadden. Desondanks hebben zich ook situaties voorgedaan die totaal niet positief uitpakten voor ons, maar hebben wij daar gewoon juist op gehandeld en dit goed opgelost.
Dat wij nu in een betere positie staan dan jij kan aan ons liggen, maar je kunt de vraag ook aan jou stellen. Wat had jij anders kunnen doen om in een gelijke positie te staan als ons? Of ben je simpelweg te incapabel of niet flexibel genoeg.
 

DeletedUser77159

Guest
Er bestaat zo iets als slim aanvallen, waarbij je voordat je aan gaat vallen goed nadenkt over welk target je nou het beste aan kunt pakken.
En niet blindelings elk eerste beste dorpje dat er interessant uitziet aan pakken.
Vanaf begin af aan hebben we gezorgd dat we de buurt onder controle hebben. En dat niet aan de hand van slaafjes of boostdorpen.

We zijn inderdaad niet gebacktimed geweest. Maar we hebben ook zo aangevallen dat het onmogelijk of totaal onverstandig maakt om te backtimen. Er bestaat zo iets als anti backtimes.
En we zullen vast en zeker ook geen pech hebben gehad met de buurt die we hebben/hadden. Desondanks hebben zich ook situaties voorgedaan die totaal niet positief uitpakten voor ons, maar hebben wij daar gewoon juist op gehandeld en dit goed opgelost.
Onmogelijk gemaakt? Er is niet eens 1 die het geprobeerd heeft. Wil jij iedereen anti-backtimes op elke looptijd geven terwijl je van de helft niet eens weet dat het aan elkaar gelinkt is. Je weet wel de miljoenen onderlinge diplomatieke betrekkingen die spelers met elkaar hebben in de regio. Op 6 uur edelen op een classic zijn natuurlijk wel heel veel mogelijkheden. Dus hou maar op met die flauwekul. De enige reden dat dit goed gaat is luck of boost.


Dat wij nu in een betere positie staan dan jij kan aan ons liggen, maar je kunt de vraag ook aan jou stellen. Wat had jij anders kunnen doen om in een gelijke positie te staan als ons? Of ben je simpelweg te incapabel of niet flexibel genoeg.
We staan praktisch gelijk aan elkaar ondanks dat wij door 3 spelers gekata'd zijn in het begin en een stab hebben gehad. Daarnaast hebben we al goede accounts weggespeeld met hun 10000 hulpjes. Dus begin vooral op deze manier want ik lach hier keihard om.

Dit is wel gewoon erg zwart-wit gedacht. Je targets aanvallen, betekent niet enkel je clears en edels rondstrooien en ondertussen maar duimen voor een goede afloop. Een goede speler zal zijn doelwit op alle mogelijke manieren screenen en proberen te voorkomen dat er een tegenactie ondernomen wordt.
Dit is maar mogelijk tot op een bepaalde hoogte. Jij kan onmogelijk weten welke spelers aan elkaar gelinkt zijn. En ik snap niet dat spelers in de buurt daar die serieus spelen dit allemaal laten gebeuren. Compleet onrealistsch. Totaal niet zwart-wit
 

DeletedUser79301

Guest
Dan boosten we toch joh. Geloof vooral wat je geloven wilt, maar raak niet te gefrustreerd he mannetje.
 

DeletedUser77159

Guest
Dan boosten we toch joh. Geloof vooral wat je geloven wilt, maar raak niet te gefrustreerd he mannetje.
Ik lig er echt niet wakker van hoor, maar je wou toch argumenten van mij? Dit was toch waar je om vroeg? Dan geef ik het en dan denk je dat ik gefrustreerd ben. Grappige vent ben jij :D
 
Reactiescore
461
Al wat uitvluchten aan het zoeken voor als je deze classic niet zou winnen mark ?:eek:
 

DeletedUser79301

Guest
Ik lig er echt niet wakker van hoor, maar je wou toch argumenten van mij? Dit was toch waar je om vroeg? Dan geef ik het en dan denk je dat ik gefrustreerd ben. Grappige vent ben jij :D

Door simpelweg alles van de tafel te schuiven door te zeggen "onmogelijk", "onmogelijk" is geen argument nee.
We hebben beide tegenslagen gehad die we niet aan zagen komen. Volgens jullie hebben we die alleen maar opgelost duur puur geluk te hebben of flink hard te boosten, en bij jullie zou het wel allemaal door vaardigheden schoontjes opgelost zijn. Dan bekijk je het wel degelijk zwart-wit ja en is tevens enorm hypocriet.
Het enige verschil is dat wij niet gebacktimet zijn. En dat wij niet gebacktimed zijn kan komen doordat we bij al onze dorpjes geluk hebben gehad. :rolleyes2:Of dat het misschien ook nog zou kunnen komen doordat we juist hebben gehandeld in de start en zo het gebied constant hebben gecontroleerd en indien nodig de kans op backtimes zoveel mogelijk proberen te beperken.
Dat wij over een verder verspreid gebied dorpjes hebben weten te veroveren komt door het feit dat wij ons gebied beter domineerden dan jullie. Wij hebben vanaf begin af aan veel gefocust op troepen waar jullie dat wellicht minder hebben gedaan. Vandaar al vroeg onze hoge ODA en hoge farminkomsten.
En waardoor krijg je een hoge ODA? Juist, door spelers te clearen. We hebben "potentiële" dreigingen zoveel mogelijk en zo snel mogelijk uitgeschakeld. Dat leverde ons toen en nu al mooie farms op. Tevens zorgt dat er voor dat de radius waarin je te werk kunt gaan groter wordt.

Jij hebt meer spelers in je omgeving groot laten worden, dan is het logisch dat je in de edelfase ook meer weerstand gaat krijgen. De volgende keer misschien een andere aanpak gebruiken in de start als je zulke dingen wilt minimaliseren.

Dat je gefrustreerd (of jaloers?) bent merk je wel aan de manier waarop je je posts schrijft. Overigens totaal verschillend dan hoe je ingame tegens ons praat. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
@Purple Swag typisch dat je zo een discussie kan voeren op het AF maar je stamgenoot wel VV's draait binnen Queen. Queen zegt hier praktisch dat stressed nog wel ergens zal worden weg gespeeld en het geen classic waardige spelers zijn. Jij en Stressed out zijn hier duidelijk zwaar in paniek over maar ondertussen weet je niet wat er gaande is in je eigen stam want de helft zijn dikke maatjes met Queen.

370d4538418eee74a36f635eb878556f.png
 

DeletedUser79301

Guest
Knap als ze niet weten wie er überhaupt allemaal op Stressed Out speelt :p Of is dat ook gebaseerd op speculaties?
 

DeletedUser74552

Guest
Knap als ze niet weten wie er überhaupt allemaal op Stressed Out speelt :p Of is dat ook gebaseerd op speculaties?
Denk je echt dat ze het niet weten ? Je stam weet het wss wel en zoals ik net zeg zijn de meeste stamgenootjes van je dikke maatjes met Queen. Ik weet het niet zeker maar 1 + 1 = 2. :D
 

DeletedUser77159

Guest
Door simpelweg alles van de tafel te schuiven door te zeggen "onmogelijk", "onmogelijk" is geen argument nee.
Natuurlijk niet. Daarom geef ik je mijn redenatie.

We hebben beide tegenslagen gehad die we niet aan zagen komen. Volgens jullie hebben we die alleen maar opgelost duur puur geluk te hebben of flink hard te boosten, en bij jullie zou het wel allemaal door vaardigheden schoontjes opgelost zijn. Dan bekijk je het wel degelijk zwart-wit ja en is tevens enorm hypocriet.
Het enige verschil is dat wij niet gebacktimet zijn. En dat wij niet gebacktimed zijn kan komen doordat we bij al onze dorpjes geluk hebben gehad. :rolleyes2:Of dat het misschien ook nog zou kunnen komen doordat we juist hebben gehandeld in de start en zo het gebied constant hebben gecontroleerd en indien nodig de kans op backtimes zoveel mogelijk proberen te beperken.
Zo'n groot gebied controleren op een classic blijf ik flauwekul vinden. Waar uit jij opmaakt dat ik beweer dat jullie geen skill hebben is dus totaal niet waar. Zeg nergens dat jullie slechte spelers zijn. Heb alleen mijn mening over het realisme waaruit ik dus mijn conclusies trek en waar ik anderen ook over probeer na te laten denken.

Dat wij over een verder verspreid gebied dorpjes hebben weten te veroveren komt door het feit dat wij ons gebied beter domineerden dan jullie. Wij hebben vanaf begin af aan veel gefocust op troepen waar jullie dat wellicht minder hebben gedaan. Vandaar al vroeg onze hoge ODA en hoge farminkomsten.
Rekruteringsdrive (Brons - Level 2)
Rekruteer in totaal 5.000 eenheden!
Volgende level: Rekruteer in totaal 50.000 eenheden!
38.604 / 50.000
Heb je onze ODA niet gevolgd de gehele classic. Die is al vanaf begin af aan hoog door het spelers clearen. Of is die bij ons hoog door dom clearen volgens jullie. Geloof me wij weten wel hoe we er mee om moeten gaan. Ik heb wel mijn neef op het account zitten die voor het eerst speelt en voor de meest hilarische plays zorgt die wonder boven wonder allemaal goed uit pakken. (ik zal je misschien straks nog wel 1 doorsturen waarom jij je kapot gaat lachen dat weet ik zeker)

En waardoor krijg je een hoge ODA? Juist, door spelers te clearen. We hebben "potentiële" dreigingen zoveel mogelijk en zo snel mogelijk uit te schakelen. Dat leverde ons toen en nu al mooie farms op. Tevens zorgt dat er voor dat de radius waarin je te werk kunt gaan groter wordt.

Jij hebt meer spelers in je omgeving groot laten worden, dan is het logisch dat je in de edelfase ook meer weerstand gaat krijgen. De volgende keer misschien een andere aanpak gebruiken in de start als je zulke dingen wilt minimaliseren.
Ik vind dit echt heel erg elkaar tegenspreken. Je schakelt ze vroeg uit en nu zijn het ineens top farms. Hier raak je mij toch even kwijt hoor. Onze radius is een stuk kleiner en realistischer omdat het nou eenmaal niet mogelijk is om zo'n hoge productie aan te houden dat je 20 velden ver nog spelers in toom kan houden. Vooral niet met de teams van een bepaald niveau dat je hier tegen gaat/kan komen.

Dat je gefrustreerd (of jaloers?) bent merk je wel aan de manier waarop je je posts schrijft. Overigens totaal verschillend dan hoe je ingame tegens ons praat. :p
Mijn manier van een discussie voeren op het AF is altijd al anders geweest dan ingame of op een ander platform waar ik spreek met spelers van tw. Op het AF spreek ik richting een account op de rest richting de persoon waar ik natuurlijk geen enkele reden voor heb om onvriendelijk te zijn of wat dan ook. Ik ben dan ook een ontzettend aardig en vriendelijk persoon :)

Ik ga nooit kunnen bewijzen dat jullie boosten tenzij jullie zelf er voor uit komen. Maar haal alsjeblieft de veer uit de poeperd en geef gewoon toe dat jullie ontzettend lucky zijn geweest als het geen boost is. En ik vind dat je best wel een beetje jaloers mag zijn op anderen als zij het voor elkaar kunnen krijgen om op deze manier succesvol te spelen, maar daar komt vele malen meer bij kijken dan skill alleen.

Om dan er toch maar voor te zorgen dat dit kansloze heen en weer eindigt van ik zeg "je bent lucky of je boost" en jullie zeggen simpelweg het is voornamelijk skill want wij hebben dit afgedwongen (Wat ik dus onrealistisch vind, maar meningen verschillen) Wil ik jullie toch maar even feliciteren met een mooie start en moge jullie keuze voor deze stam jullie veel plezier meegeven. Al denk ik dat het een dikke flop stam wordt. Of je moet al zin hebben om meerdere accounts te gaan draaien op het moment dat ze het moeilijk krijgen. Want dat kan je 100% zeker verwachten met spelers als Lukas.
 
Bovenaan