Top/flop stammen

DeletedUser78787

Guest
Denk je echt dat ze het niet weten ? Je stam weet het wss wel en zoals ik net zeg zijn de meeste stamgenootjes van je dikke maatjes met Queen. Ik weet het niet zeker maar 1 + 1 = 2. :D
Hooguit 2 spelers.
 

DeletedUser79301

Guest
Natuurlijk niet. Daarom geef ik je mijn redenatie.


Zo'n groot gebied controleren op een classic blijf ik flauwekul vinden. Waar uit jij opmaakt dat ik beweer dat jullie geen skill hebben is dus totaal niet waar. Zeg nergens dat jullie slechte spelers zijn. Heb alleen mijn mening over het realisme waaruit ik dus mijn conclusies trek en waar ik anderen ook over probeer na te laten denken.

Tja, de een vindt het flauwekul de ander acht het wel voor mogelijk. Wij hebben deze classic mogen ervaren dat het wel mogelijk is.
En dat zal zeker niet voor elk account mogelijk zijn, en dan doel ik op de omgeving. Maar om het volledig uit te sluiten is ook een stap te ver imo. Eerlijk gezegd hadden we het in het begin zelf ook nooit verwacht dat we ons gebied zo goed konden domineren en zo breed onze targets uit konden kiezen. Het tegendeel bleek uiteindelijk.

Rekruteringsdrive (Brons - Level 2)
Rekruteer in totaal 5.000 eenheden!
Volgende level: Rekruteer in totaal 50.000 eenheden!
38.604 / 50.000
Heb je onze ODA niet gevolgd de gehele classic. Die is al vanaf begin af aan hoog door het spelers clearen. Of is die bij ons hoog door dom clearen volgens jullie. Geloof me wij weten wel hoe we er mee om moeten gaan. Ik heb wel mijn neef op het account zitten die voor het eerst speelt en voor de meest hilarische plays zorgt die wonder boven wonder allemaal goed uit pakken. (ik zal je misschien straks nog wel 1 doorsturen waarom jij je kapot gaat lachen dat weet ik zeker)

Dan zitten we zo ongeveer op het zelfde aantal aan rekruteringsdrive ;) Dus dat verklaart alvast waarom onze farmopbrengsten praktisch het zelfde zijn.
Daarnaast zijn we dagelijks op maximaal een halfuurtje-uurtje na 24 uur per dag online en aan het farmen. Noem het nolife :p, maar dat speelt wel degelijk mee met de voorsprong die we hebben weten op te bouwen natuurlijk.


Ik vind dit echt heel erg elkaar tegenspreken. Je schakelt ze vroeg uit en nu zijn het ineens top farms. Hier raak je mij toch even kwijt hoor. Onze radius is een stuk kleiner en realistischer omdat het nou eenmaal niet mogelijk is om zo'n hoge productie aan te houden dat je 20 velden ver nog spelers in toom kan houden. Vooral niet met de teams van een bepaald niveau dat je hier tegen gaat/kan komen.

Ik bedoel dat wij nét voor de edelfase en begin van de edelfase veel spelers hebben gecleard waar jullie ODA net iets later dan ons is gaan stijgen. In de fase waarin wij actief zijn beginnen clearen hebben we een hoop spelers uitgeschakeld en mooie farms van gemaakt.
In die periode hebben verschillende spelers al een decent gs lvl. Daarnaast durf ik te zeggen dat geen enkele speler in ons cluster écht een bedreiging voor ons zal vormen momenteel. Tuurlijk hebben we die voorheen wel gehad, en hebben we ook aanvallen binnen gekregen maar hebben we die zonder al te veel verliezen af kunnen handelen.

Mijn manier van een discussie voeren op het AF is altijd al anders geweest dan ingame of op een ander platform waar ik spreek met spelers van tw. Op het AF spreek ik richting een account op de rest richting de persoon waar ik natuurlijk geen enkele reden voor heb om onvriendelijk te zijn of wat dan ook. Ik ben dan ook een ontzettend aardig en vriendelijk persoon :)

Dat is ook zo. Zo heb je (hopelijk) gemerkt dat wij ingame toch ook gewoon vriendelijk en gezellig kunnen zijn. :p

Ik ga nooit kunnen bewijzen dat jullie boosten tenzij jullie zelf er voor uit komen. Maar haal alsjeblieft de veer uit de poeperd en geef gewoon toe dat jullie ontzettend lucky zijn geweest als het geen boost is. En ik vind dat je best wel een beetje jaloers mag zijn op anderen als zij het voor elkaar kunnen krijgen om op deze manier succesvol te spelen, maar daar komt vele malen meer bij kijken dan skill alleen.

Om dan er toch maar voor te zorgen dat dit kansloze heen en weer eindigt van ik zeg "je bent lucky of je boost" en jullie zeggen simpelweg het is voornamelijk skill want wij hebben dit afgedwongen (Wat ik dus onrealistisch vind, maar meningen verschillen) Wil ik jullie toch maar even feliciteren met een mooie start en moge jullie keuze voor deze stam jullie veel plezier meegeven. Al denk ik dat het een dikke flop stam wordt. Of je moet al zin hebben om meerdere accounts te gaan draaien op het moment dat ze het moeilijk krijgen. Want dat kan je 100% zeker verwachten met spelers als Lukas.
We zullen nooit ontkennen dat er ook geluk bij komt kijken. Maar eerder stelde je dat het boosten of luck was. Terwijl je bij je eigen account boosten uitsloot en zei dat het kwam door jullie kundige werk. De vaardigheden wilde ik enkel als nuance aanbrengen zoals je zelf eigenlijk aangaf dat jullie die ook hebben gebruikt.
Jullie hebben vaardigheden defensief moeten gebruiken door bijvoorbeeld een stab, en wij hebben bepaalde vaardigheden misschien meer offensief in kunnen zetten
Moet er overigens bij zeggen dat wij ook al gestabt zijn en er ook al katapulten in het spel zijn geweest helaas.

Nogmaals, ik zal niet ontkennen dat we geen geluk hebben gehad. We hebben zeker geluk gehad met de buurt die druk met elkaar bezig was. Zoals de stam Memo die is geflopt waarna wij relatief makkelijk met de dorpen ervan door konden gaan. Waarmee al een van de grootste dreigingen uit ons gebied weg was. Het is een combinatie van beide. ;)

Ik wilde eerst rapportjes opzoeken van de dorpen die we gecleard hebben. Maar gezien de validiteit daarvan wordt betwijfeld zou ik nog screens kunnen posten van gesprekken waarin we boosten duidelijk verafschuwen. Mocht dat je nog overtuigen wil ik die ook gerust opzoeken.
 
Reactiescore
460
@Purple Swag typisch dat je zo een discussie kan voeren op het AF maar je stamgenoot wel VV's draait binnen Queen. Queen zegt hier praktisch dat stressed nog wel ergens zal worden weg gespeeld en het geen classic waardige spelers zijn. Jij en Stressed out zijn hier duidelijk zwaar in paniek over maar ondertussen weet je niet wat er gaande is in je eigen stam want de helft zijn dikke maatjes met Queen.

370d4538418eee74a36f635eb878556f.png
Nu al VV's nodig in Queen, sjonge sjonge... En dan nog wel uit een stam waar Lukas zit en ik citeer:
Al denk ik dat het een dikke flop stam wordt. Of je moet al zin hebben om meerdere accounts te gaan draaien op het moment dat ze het moeilijk krijgen. Want dat kan je 100% zeker verwachten met spelers als Lukas.
Dat dat maar goed komt!
 

DeletedUser69389

Guest
Allereerst wat een naabstam, die nieuwe stam. Echter Koets kan er ook wat van. Nu al aan het maximum aantal leden zitten. Dan is Nice nog wel een aanwinst, maar Murus....
 
Reactiescore
420
Cillian zijn noobs geen idee wie er spelen maar wat ik hoorde is niet goed
 
Bovenaan