Top/Flop stammen

Reactiescore
1.367
hahaha jij kan beter je tw account deleten als je je dorpen toch zo snel kwijtraakt?

Tis niet alsof ik mijn account op delete heb gegooid :)

Maar ja, jij weet er niets van en kan dus ook niet oordelen!1!1!
 

DeletedUser77506

Guest
Oh oke, deleten is inderdaad wel wat anders, beter wegrennen van een gevecht dan een gevecht verliezen, ofniet?

Waarom post je dan uberhoud? Kun je beter je forum account weer deleten als je enkel zulke domme dingen wilt commenten

Valt trouwens wel iets mee hoe dom het is toch? Jullie weten er niet veel van af en gaan er dan heel leuk over praten en hun account zwart maken, daar zeg ik ff wat van
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Oh oke, deleten is inderdaad wel wat anders, beter wegrennen van een gevecht dan een gevecht verliezen, ofniet?

Mijn stam was dood. Ik had 80k punten die ik in 1 maand bij elkaar geedeld had en moest dan tegen 2 spelers die gezamelijk 600k hadden en in een stam van 4m(?) zaten. Aint gona waste my time on that one

Valt trouwens wel iets mee hoe dom het is toch? Jullie weten er niet veel van af en gaan er dan heel leuk over praten en hun account zwart maken, daar zeg ik ff wat van

Hoe dat zo? Wat er gezegd word is simpelweg de waarheid. Iemand stabben blijft gewoon stabben :)
 

DeletedUser77506

Guest
Dus als jij gestabbed word geef je het op en ga je niet proberen het nog te redden? In hun geval was het nog te redden door terug te stabben. Geen domme keuze van ze, en ook niet verkeerd
 
Reactiescore
1.367
Dus als jij gestabbed word geef je het op en ga je niet proberen het nog te redden? In hun geval was het nog te redden door terug te stabben. Geen domme keuze van ze, en ook niet verkeerd

Waarom zou rodi moeten stabben? Hij had simpelweg kunnen leaven naar wolf en dan weekje nap. Hij had geen giga front en zou ook niet ten onder gaan als guide de nap niet zou honoreren.
 

DeletedUser77506

Guest
Omdat rodi al meer dan 10 dorpen had afgestaan, dan ga je toch niet een week nap geven?
 
Reactiescore
1.367
Omdat rodi al meer dan 10 dorpen had afgestaan, dan ga je toch niet een week nap geven?
3 dorpen zijn er afgestaan. Dus je geeft gewoon toe dat rodi gestabbed heeft... Past die wel goed binnen wolf
40420defd749ce516ec38dff13362dbb.png
 

DeletedUser77506

Guest
Fijn dat je bewijs hebt dat het account Rodi zelf 3dorpen heeft afgestaan, en alle dorpen van de persoon waarmee hij toen aan het fuseren was ben je nog vergeten

En ik geef idd toe dat Rodi terug gestabbed heeft. Maar dat is toch logisch? actie reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Fijn dat je bewijs hebt dat het account Rodi zelf 3dorpen heeft afgestaan, en alle dorpen van de persoon waarmee hij toen aan het fuseren was ben je nog vergeten

Vooruit, nog eens 3 dorpen. zitten we nog altijd niet op 10 dorpen. Deze dorpen lagen trouwens wel in de clusters van je toekomstige stamgenoten.

0ab10270dfca7d63ba041a3fc6246142.png


En ik geef idd toe dat Rodi terug gestabbed heeft. Maar dat is toch logisch? actie reactie.

Vind niet dat guide rodi heeft gestabbed en al had guide dat gedaan rodi HOEFDE niet te stabben, ze hadden een makkelijk te houden situatie.

Voor de mensen die het nog niet doorhebben, deze gast is rodi


PS. er zit een bewerk knopje onder je post :)
 

DeletedUser74503

Guest
Klopt wat Rofl zegt. Rodi zou alleen joinen als Shadow Warrior ook kon komen. Hier heeft Guide ja op geantwoord. Hierna lieten ze anderhalve week niks van zich horen en kon het ineens niet meer. Het is geen vuil spel van Rodi zijn kant maar gewoon gemakzucht en hebzucht van Guide.
 
Reactiescore
1.367
Klopt wat Rofl zegt. Rodi zou alleen joinen als Shadow Warrior ook kon komen. Hier heeft Guide ja op geantwoord. Hierna lieten ze anderhalve week niks van zich horen en kon het ineens niet meer. Het is geen vuil spel van Rodi zijn kant maar gewoon gemakzucht en hebzucht van Guide.

Rodi zegt net zelf dat hij gestabbed heeft, zeker dus vuil spel :)
 

DeletedUser77506

Guest
Die sc beast was ik vergeten ja, die kwamen er ook nog bij, maar ik bedoelde een andere speler.

Maar jij vind het normaal om te zeggen dat iemand mag joinen, 10dorpen van hem afpakken en vervolgens zeggen dat hij toch niet mag joinen?
 
Reactiescore
1.367
Actie reactie. Ik zie het niet als vuil spel. In plaats van dat wij en Shadow zoude joinen kregen we juist incomings van Guide.


Die sc beast was ik vergeten ja, die kwamen er ook nog bij, maar ik bedoelde een andere speler.

Maar jij vind het normaal om te zeggen dat iemand mag joinen, 10dorpen van hem afpakken en vervolgens zeggen dat hij toch niet mag joinen?

Geen idee welke andere speler dan. Shadow niet laten joinen was zeker niet netjes maar nog altijd netter dan stabben, wat rodi deed en daar ging het nou juist helemaal over :D
 

DeletedUser74503

Guest
Achja, al een tijdje geleden gebeurd dit. Van beide kanten niet netjes gegaan, maar de manier hoe Guide gehandelt heeft tegenover ons vind absoluut niet netjes. Kwamen nogal arrogant over.

Even iets anders. Speel je nog op 56 Rise?
 

DeletedUser77506

Guest
Hahaha objectiviteit heb je niet echt :p
10+ dorpen pakken en vervolgens zeggen dat het toch niet doorgaat(zonder reden) is niet stabben
 
Reactiescore
1.367
Achja, al een tijdje geleden gebeurd dit. Van beide kanten niet netjes gegaan, maar de manier hoe Guide gehandelt heeft tegenover ons vind absoluut niet netjes. Kwamen nogal arrogant over.

Even iets anders. Speel je nog op 56 Rise?

Zeker, maar arrogantie is geen stab. Ik speel geen w56 nee, zou in dit geval ook niet heel veel uitmaken.

Hahaha objectiviteit heb je niet echt :p
10+ dorpen pakken en vervolgens zeggen dat het toch niet doorgaat(zonder reden) is niet stabben

Ze pakten "10" van "jou" dorpen die in hun clusters laggen en jij joinde de stam. Vervolgens ga jij spioneren, stamgenoten tegenwerken, massa's afzeggen terwijl de rest al loopt en vervolgens leave je de stam en edel jij diezelfde stam.

Het fijne weet ik niet van het shadow/bunnymee debacle af, maar een stab kan ik het niet noemen.

En waarom zou ik "objectief" zijn? Jij komt met domme opmerkingen lopen verkondigen dat wat over jou account word gezegd niet niet "helemaal" waar is. Iets waar je nu in een 10tal posts al op terug bent gekomen en bekent hebt dat wat er over jou account werd vertelt wel degelijk de waarheid is. Wel leuke poging om de focus op iets anders te verleggen :)
 
Reactiescore
767
@ROFL? wel grappig dat jij zoveel beweert maar uit alle reacties comfirm je alleen maar dat jullie stabben goedkeuren ? , en als excuus gebruiken dat Rodi zogenaamd zijn dorpen moest afstaan? kom eens met bewijs van het dwingen van bunnymee voor de dorpen zover ik weet heeft rodi die dorpen aangeboden , rodi heeft vervolgens niks meer laten horen en heeft simpel weg de stam gwn gestabbed maarja zit heel wolf niet vol stabbers? Koning kon er ook wat van dacht ik .
 
Reactiescore
489
Vooruit, nog eens 3 dorpen. zitten we nog altijd niet op 10 dorpen. Deze dorpen lagen trouwens wel in de clusters van je toekomstige stamgenoten.

0ab10270dfca7d63ba041a3fc6246142.png




Vind niet dat guide rodi heeft gestabbed en al had guide dat gedaan rodi HOEFDE niet te stabben, ze hadden een makkelijk te houden situatie.

Voor de mensen die het nog niet doorhebben, deze gast is rodi


PS. er zit een bewerk knopje onder je post :)

Lol, als iemand jou stabt, ga je toch nog fair spelen tegen die speler? Ga je mij niet wijsmaken :D
 
Bovenaan