Top/Flop stammen

DeletedUser75778

Guest
Goh, wat hebben we toch een geweldig hoogstaand niveau van discussiëren omarmd met zijn allen. Er is geen greintje respect of klasse meer te bekennen in de wijde omtrek.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Goh, wat hebben we toch een geweldig hoogstaand niveau van discussiëren omarmd met zijn allen. Er is geen greintje respect of klasse meer te bekennen in de wijde omtrek.

Bedankt David, jij doet ook niets anders dan zeuren om niveau terwijl je zelf 0 niveau inbrengt. Groetjes
 

DeletedUser75778

Guest
Bedankt David, jij doet ook niets anders dan zeuren om niveau terwijl je zelf 0 niveau inbrengt. Groetjes

Kleine moeite, de beste stuurlui staan altijd aan wal. Of moet ik nu boos reageren omdat je een persoonlijke aanval doet? Grow up Pimmeke :tongue:
 

DeletedUser61134

Guest
David brengt wel zeker niveau!
Hij is de enige die mij ooit stil gekregen heeft.

Is in 23 jaar nog niemand anders gelukt :eek:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Idc of je boos wordt, beter stop je wel met zeuren terwijl je zelf niets inbrengt.

Het is niet zo dat wanneer je een keer wat meer PP spendeert dan de rest je ook gelijk de baas op het AF bent hè.
 

DeletedUser75778

Guest
Idc of je boos wordt, beter stop je wel met zeuren terwijl je zelf niets inbrengt.

Volgens mij heb ik altijd mijn best gedaan iets toe te voegen aan het AF, in plaats van mee te gaan in de ondergang van het forum en de sleur waarin de meeste posters verkeren mezelf eigen te maken. Ik snap daarom ook niet waar je vijandigheid op gebaseerd is, maar ik zal dan wel te weinig voorstellen om me op jouw niveau te kunnen begeven.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Ik heb altijd nog meer likes dan jullie allemaal bij elkaar dus beter houden jullie stil
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Heb je nou nog niet door dat ik helemaal niet serieus ben en t sarcasme is. Stommen rund
 

DeletedUser75778

Guest
Dat vond ik inderdaad moeilijk op te maken uit je posts. Afijn, alles goed en wel: you got me
 

DeletedUser74503

Guest
O ja onze stam is 1 grote grap man
Wij internen inderdaad onze eigen stam leden op om zo een nieuw 1miljoen lid te rekuteren puur om eerste te staan
Man wees niet zo op je teentjes getrapt he
Alsof het zo gegaan is. Als er accounts onbemand achter worden gelaten in het geval van TBL, wat moeten we dan doen volgens jou? Wachten tot ie op barbaar springt zodat het geen intern meer is? en ja MNIM heeft verder 1 intern gedaan. Verder hebben de accounts van Wolf niet noemenswaardige interns gehad. Alsof we dat gedaan zouden hebben om Royboyz te rekruteren, wat een onzin.

En btw, heeft Jelleveld nooit een intern gedaan dan? Of is dat zo lang geleden dat dat niet meer telt?
 

DeletedUser61134

Guest

Dat is een goede levenskeuze.
Huidige samenleving kan je als homoseksueel extra voordelen krijgen tegenover hetero mensen.

Bijvoorbeeld de mogelijkheid alles op een "hate crime" neer te zetten.
Bij ruzie met je buren kan je zelfs eerder je gelijke halen als je het op de "gay" kaart speelt.
 
Bovenaan