Top/Flop stammen

DeletedUser67437

Guest
het nieuwste lid van Wolf past er gelijk goed bij. wij hebben al enige tijd goed contact gehad met royboys, gezamelijk spelers aangepakt, edellijnen op elkaar afgestemd, toen kwam roy met het idee om samen wolf aan te pakken er werd een datum geprikt. royboys liet het net voor de datum afweten en ging zelf een paar dagen later aan de slag op wolf. dat mislukte en nu zijn ze wolf gejoined en krijgen wij scouts binnen van royboys lekker bezig daar bij wolf echt toppers zijn jullie
 
Reactiescore
1.918
het nieuwste lid van Wolf past er gelijk goed bij. wij hebben al enige tijd goed contact gehad met royboys, gezamelijk spelers aangepakt, edellijnen op elkaar afgestemd, toen kwam roy met het idee om samen wolf aan te pakken er werd een datum geprikt. royboys liet het net voor de datum afweten en ging zelf een paar dagen later aan de slag op wolf. dat mislukte en nu zijn ze wolf gejoined en krijgen wij scouts binnen van royboys lekker bezig daar bij wolf echt toppers zijn jullie

upload_2017-8-14_1-25-20.png

upload_2017-8-14_1-32-17.png
Je hebt die poging van 8 op 9 geland en wist dat Roy niet meer meeging in je planning? Klinkt als meer dan 5 dagen onofficiële NAP als je het mij vraagt?
 
Reactiescore
1.918
ben benieuwd naar je reactie op mijn post .

Hierbij klopt het bovenste gedeelte wel deels , Zeraniti is de dag van de massa gewoon gerunned niks van zich laten horen Ruben die er atm op speelde was op een werk vergadering en heeft destijds de vv niet gedropt hierbij onkracht ik dus dat Bunnymee niet wou helpen , dat Koning dorpen van Bunnymee wist te pakken complimenten ervoor , de eigenaar zelf was op vakantie en de co,s lieten het een beetje afweten heb destijds vv genomen en lopen deffen voor 2 dagen destijds met 0 dorpen verlies maar vergeet niet te melden voor de massa van jullie is rodi-can van Guide naar Wolf gegaan en heeft nog lopen aanvallen in een tijd bestek van 3 dagen, Hierbij had Bunny dus een front van bijna 360 graden dit is zeker als je solo nog bent en tegen een stam van bijna 3 mill + AU die Wolf hielp gwn een kwestie van w8ten tot Bunnymee zou vallen daarom dat ik zeg dat het meer kwantiteit dan kwaliteit want uit de massas die ik toen gedeffed had (of je het een massa noemt) was ik niet onder de indruk hierbij vraag ik me dus ook af het recruiten van Rodi-can voor de gezamelijke aanval wel zo netjes is .? Destijds had emilia clarke ook afspraken met Koning die zijn vervolgens zonder enig zeggen verbroken (hier heb ik jmmr genoeg geen bewijs meer van vanwege dat ik al een poosje geen w56 meer speel,



'Massa' begon op 18de zoals je bij ODD konijntje kan zien. Gek dat er een spook op Zeraniti diezelfde en de volgende dag nog aanvallen heeft verstuurd? De dagen erop niemand meer te bespeuren die os bood aan het OD te zien. Die Ruben moet kapot zijn van zijn 4 dagen lange werkvergadering... Als de situatie uitzichtloos wordt voor Bunny(ODD blijft stijgen) verlaten ze het schip bij Zeraniti ja. Vind je het gek dat Rodi hapt op een goed aanbod als 1 van de stamleden met een uitzichtloze situatie niet meer online kan komen en vv nodig heeft om dorpen te behouden en het ander 5 dagen niets van zich laat horen? Klinkt niet als een superstam bestaande uit 4 stamleden, toch?(Die vodka kerel was verwaarloosbaar)
Als de andere stamleden geen moeite meer lijken te doen, waarom rodi dan nog?

Verder nog ivm je 'kwaliteit-kwantiteit' gejank: Kwantiteit had de vijand in jouw geval zeker wel, dat heb je deels ook aan jezelf te wijten door vele vijandjes te maken. Die kwaliteit daar mag je al helemaal niet over knorren, die was er aan jullie zijde ook al niet. Dat kan je hier op heel het forum W56 nagaan en die 'run'/slechte communicatie bevestigt dat alleen maar.

Beste Blackhawks, zorg ervoor dat diezelfde leden in je stam op w57 niet weer gaan 'runnen' als ze wat incs verwachten en in ieder geval wat beter communiceren. Dan kom jij niet in de geknelde schoenen van Rodi te staan ;)


upload_2017-8-14_1-38-56.png
upload_2017-8-14_1-38-2.png
 

Bijlagen

  • upload_2017-8-14_1-35-43.png
    upload_2017-8-14_1-35-43.png
    63 KB · Weergaven: 1
  • upload_2017-8-14_1-36-55.png
    upload_2017-8-14_1-36-55.png
    51,2 KB · Weergaven: 1
Reactiescore
767
'Massa' begon op 18de zoals je bij ODD konijntje kan zien. Gek dat er een spook op Zeraniti diezelfde en de volgende dag nog aanvallen heeft verstuurd? De dagen erop niemand meer te bespeuren die os bood aan het OD te zien. Die Ruben moet kapot zijn van zijn 4 dagen lange werkvergadering... Als de situatie uitzichtloos wordt voor Bunny(ODD blijft stijgen) verlaten ze het schip bij Zeraniti ja. Vind je het gek dat Rodi hapt op een goed aanbod als 1 van de stamleden met een uitzichtloze situatie niet meer online kan komen en vv nodig heeft om dorpen te behouden en het ander 5 dagen niets van zich laat horen? Klinkt niet als een superstam bestaande uit 4 stamleden, toch?(Die vodka kerel was verwaarloosbaar)
Als de andere stamleden geen moeite meer lijken te doen, waarom rodi dan nog?



Beste Blackhawks, zorg ervoor dat diezelfde leden in je stam op w57 niet weer gaan 'runnen' als ze wat incs verwachten en in ieder geval wat beter communiceren. Dan kom jij niet in de geknelde schoenen van Rodi te staan ;)

soms snap ik niet wat mensen zo moeilijk vinden aan begrijpend lezen , Rodi can is voor de massa en voor de run van zeraniti geleaved en jullie gejoined dus je argument geld al niet meer.


Verder nog ivm je 'kwaliteit-kwantiteit' gejank: Kwantiteit had de vijand in jouw geval zeker wel, dat heb je deels ook aan jezelf te wijten door vele vijandjes te maken. Die kwaliteit daar mag je al helemaal niet over knorren, die was er aan jullie zijde ook al niet. Dat kan je hier op heel het forum W56 nagaan en die 'run'/slechte communicatie bevestigt dat alleen maar.

hier ga je dus echt de mist in de communicatie was gewoon goedlopend niks op aantemerken , dat jij het verschil niet kan zien tussen kwantiteit en kwaliteit is mijn probleem niet maar als jij 5m tegen 500k kwaliteit uitgespeeld vind wens ik je veel succes;)

ps: reageer eens op het andere gedeelte?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
soms snap ik niet wat mensen zo moeilijk vinden aan begrijpend lezen , Rodi can is voor de massa en voor de run van zeraniti geleaved en jullie gejoined dus je argument geld al niet meer.




hier ga je dus echt de mist in de communicatie was gewoon goedlopend niks op aantemerken , dat jij het verschil niet kan zien tussen kwantiteit en kwaliteit is mijn probleem niet maar als jij 5m tegen 500k kwaliteit uitgespeeld vind wens ik je veel succes;)

ps: reageer eens op het andere gedeelte?


Beter volg jij eens een cursus begrijpend lezen.

In mijn antwoord toon ik aan dat Rodi niet voor, maar tijdens de massa leaved omdat de situatie uizichtloos is, lees het allemaal nog eens na.

Ook het volgende punt dat je aanhaalt is ronduit belachelijk, je spreekt jezelf vierkant tegen mijn beste man. Het is superleuk dat wanneer iemand 'niks van zich laat horen' er alsnog een 'goede communicatie' is.

Hierbij klopt het bovenste gedeelte wel deels , Zeraniti is de dag van de massa gewoon gerunned niks van zich laten horen Ruben die er atm op speelde was op een werk vergadering en heeft destijds de vv niet gedropt hierbij onkracht ik dus dat Bunnymee niet wou helpen , dat Koning dorpen van Bunnymee wist te pakken complimenten ervoor , de eigenaar zelf was op vakantie en de co,s lieten het een beetje afweten heb destijds vv genomen en lopen deffen voor 2 dagen destijds met 0 dorpen verlies maar vergeet niet te melden voor de massa van jullie is rodi-can van Guide naar Wolf gegaan en heeft nog lopen aanvallen in een tijd bestek van 3 dagen, Hierbij had Bunny dus een front van bijna 360 graden dit is zeker als je solo nog bent en tegen een stam van bijna 3 mill + AU die Wolf hielp gwn een kwestie van w8ten tot Bunnymee zou vallen daarom dat ik zeg dat het meer kwantiteit dan kwaliteit want uit de massas die ik toen gedeffed had (of je het een massa noemt) was ik niet onder de indruk hierbij vraag ik me dus ook af het recruiten van Rodi-can voor de gezamelijke aanval wel zo netjes is .? Destijds had emilia clarke ook afspraken met Koning die zijn vervolgens zonder enig zeggen verbroken (hier heb ik jmmr genoeg geen bewijs meer van vanwege dat ik al een poosje geen w56 meer speel,[/QOUTE]

Over je assumptie betreffende mijn onwetendheid op vlak van het betekenisverschil Kwantiteit-Kwaliteit: Volg best echt zelf eens die cursus begrijpend lezen of lees jij mijn antwoorden helemaal niet? Ik zal het dus nog maar eens, iets eenvoudiger weliswaar, proberen uitleggen: KWANTITEIT was er bij je vijand inderdaad meer omdat ze 1. Met meer waren en 2. opgeteld meer punten hadden. Guide heeft zichzelf echter de das omgedaan door zowel AUT als WOLF tegen zich te keren en daartegenover geen andere vriendjes te maken, eigen schuld -> dikke bult. Als je nu het forum w56 eens naleest kan je vaak genoeg vinden dat de ervaren/befaamde spelers ontkennen dat er ooit kwaliteit was in Guide, dit zeiden ze zelfs voor hun val in de afgrond. Dat er geen goede communicatie was(zeraniti) en iedereen plots verdwenen was bij Bunnymee(jij moest 2 dagen vv draaien) zet die ontkenning alleen maar kracht bij. Als er wel een goede communicatie was, is je post van eerder gewoon larie en apekool en moet je maar eens met een nieuw verhaaltje afkomen.


Speciaal voor jou wat opzoekwerk gedaan: Cursus Begrijpend lezen

Ik ben verder niet van plan nog veel woorden aan de jouwe vuil te maken, blijkbaar lees jij mijn antwoorden toch niet goed. Misschien na 18 september wel, dan is er namelijk die cursus.



Fijne dag nog
 
Reactiescore
2.506
Hierbij klopt het bovenste gedeelte wel deels , Zeraniti is de dag van de massa gewoon gerunned niks van zich laten horen Ruben die er atm op speelde was op een werk vergadering en heeft destijds de vv niet gedropt hierbij onkracht ik dus dat Bunnymee niet wou helpen , dat Koning dorpen van Bunnymee wist te pakken complimenten ervoor , de eigenaar zelf was op vakantie en de co,s lieten het een beetje afweten heb destijds vv genomen en lopen deffen voor 2 dagen destijds met 0 dorpen verlies maar vergeet niet te melden voor de massa van jullie is rodi-can van Guide naar Wolf gegaan en heeft nog lopen aanvallen in een tijd bestek van 3 dagen, Hierbij had Bunny dus een front van bijna 360 graden dit is zeker als je solo nog bent en tegen een stam van bijna 3 mill + AU die Wolf hielp gwn een kwestie van w8ten tot Bunnymee zou vallen daarom dat ik zeg dat het meer kwantiteit dan kwaliteit want uit de massas die ik toen gedeffed had (of je het een massa noemt) was ik niet onder de indruk hierbij vraag ik me dus ook af het recruiten van Rodi-can voor de gezamelijke aanval wel zo netjes is .? Destijds had emilia clarke ook afspraken met Koning die zijn vervolgens zonder enig zeggen verbroken (hier heb ik jmmr genoeg geen bewijs meer van vanwege dat ik al een poosje geen w56 meer speel,

hier jullie antwoord nog over een stab :

df81d120ed098cccf50e06d32c3ba242.png

Maak het nummer van die arme wouter ff onzichtbaar.
 

DeletedUser68252

Guest
hier ga je dus echt de mist in de communicatie was gewoon goedlopend niks op aantemerken , dat jij het verschil niet kan zien tussen kwantiteit en kwaliteit is mijn probleem niet maar als jij 5m tegen 500k kwaliteit uitgespeeld vind wens ik je veel succes;)

ps: reageer eens op het andere gedeelte?

Commentaar leveren op een andere speler met betrekking tot kwantiteit, maar ondertussen op W52 de stam Zooi joinen welke kwantiteit verheerlijkt; bg R2w - Zooi enkele maanden geleden.
 
Reactiescore
1.918
Commentaar leveren op een andere speler met betrekking tot kwantiteit, maar ondertussen op W52 de stam Zooi joinen welke kwantiteit verheerlijkt; bg R2w - Zooi enkele maanden geleden.

Nog maar eens een gevalletje hypocritie, het zit er hier vol van op het AF :\

@.Sun Tzu. Doet dat er toe? Ga je mijn 'facts'/argumenten hoger achten als ik op een goed account speel en vice versa? Een oprechte bedenking dit.
 

DeletedUser74503

Guest
In Guide werd er niet met Rodi gecommuniceerd. Hij wist alleen van onze aanvallen via ons. Bunny en Zera hadden namelijk een skype groep waar ze alles in besproken. Rodi hoorde nooit echt bij 'Guide' in dat opzicht. Is alleen niet meteen geleaved omdat ie dan waarschijnlijk meteen Bunny op z'n dak kreeg. Geef hem eens ongelijk.

Verder heeft hij nooit enige info doorgespeeld over Guide naar ons, voor zover hij uberhaupt iets wist.
 

DeletedUser74650

Guest
Nog maar eens een gevalletje hypocritie, het zit er hier vol van op het AF :\

@.Sun Tzu. Doet dat er toe? Ga je mijn 'facts'/argumenten hoger achten als ik op een goed account speel en vice versa? Een oprechte bedenking dit.

Nee maar vraag me af wie er zo naïef is om alles als een persoonlijk aanval te zien. Bijvoorbeeld hier boven, een deel van je statements zouden misschien verduidelijking opbrengen als je weet waar die of gene speelt.

Dus nogmaals, mag ik vragen waar je speelt?
 

DeletedUser75579

Guest
Vind die geheimzinnigheid ook nergens voor nodig hoor. Als je bij Wolf. speelt, zeg je wie je bent he, er is zo al genoeg te doen over de stam, dat we tenminste even kunnen vertellen wie we zijn. Ik hou zelf ook niet van anonieme roepers.

En om eerlijk te zijn weet ik ook totaal niet wie je bent, Vleesje :p
 
Reactiescore
767
Commentaar leveren op een andere speler met betrekking tot kwantiteit, maar ondertussen op W52 de stam Zooi joinen welke kwantiteit verheerlijkt; bg R2w - Zooi enkele maanden geleden.

en jij speelt op w52?
 
Reactiescore
1.918
Nee maar vraag me af wie er zo naïef is om alles als een persoonlijk aanval te zien. Bijvoorbeeld hier boven, een deel van je statements zouden misschien verduidelijking opbrengen als je weet waar die of gene speelt.

Dus nogmaals, mag ik vragen waar je speelt?

Ik zou graag die bal terugkaatsen en zeggen dat jij naïef bent om te geloven dat ik alles als een persoonlijke aanval zie? Ik speel hier slechts moraalridder(zelfrelativering) die de hypocrieten/realiteitsvervormers op hun plaats zet. Toen ik die minder doordachte post over je acc(Grutte) deed was de moraalriddermodus nog niet actief, excuses daarvoor.
Je mag het dus zeker vragen, maar niet weten.

Ik tracht ook Wolf niet als de heilige stam af te schilderen, ik zou het gewoon appreciëren mochten al diegene die zelf vieze streken uithalen geen modder gooien à la 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'. Dat hoort gewoon niet, toch?
 
Bovenaan