Top/Flop stammen

Reactiescore
489
Dus omdat jij jezelf niet bekend wil maken neemt niemand jou serieus. Jij probeert moraalridder te spelen maar zolang wij niet weten op welk acc je speelt, kunnen/mogen wij ervan uitgaan dat jij misschien zelf niet zo'n zuivere praktijken doet, juist omdat we niet weten wie je bent ;)
 

DeletedUser78641

Guest
Ik zou graag die bal terugkaatsen en zeggen dat jij naïef bent om te geloven dat ik alles als een persoonlijke aanval zie? Ik speel hier slechts moraalridder(zelfrelativering) die de hypocrieten/realiteitsvervormers op hun plaats zet. Toen ik die minder doordachte post over je acc(Grutte) deed was de moraalriddermodus nog niet actief, excuses daarvoor.
Je mag het dus zeker vragen, maar niet weten.

Ik tracht ook Wolf niet als de heilige stam af te schilderen, ik zou het gewoon appreciëren mochten al diegene die zelf vieze streken uithalen geen modder gooien à la 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'. Dat hoort gewoon niet, toch?

Zelf de moraalridder spelen en anderen betichten van hypocrisie is wel makkelijk als je niet zegt waar je speelt ja.
 
Reactiescore
1.918
Zelf de moraalridder spelen en anderen betichten van hypocrisie is wel makkelijk als je niet zegt waar je speelt ja.


Het is allesbehalve relevant? Ik heb ook nog niemand een goed weerwoord zien bieden tegen de betichtingen? Neen, in plaats van daarvan is het belangrijk dat jullie weten op welk account ik speel? Ik sluit me aan bij Conabonita.

@Megustaa Niemand neemt me serieus, maar toch wil iedereen weten waar ik speel en dus hoe ik aan de correcte informatie zou komen? Smells like bullshit?
 

DeletedUser78641

Guest
Het is allesbehalve relevant? Ik heb ook nog niemand een goed weerwoord zien bieden tegen de betichtingen? Neen, in plaats van daarvan is het belangrijk dat jullie weten op welk account ik speel? Ik sluit me aan bij Conabonita.

Nee, je komt met het soort reacties als onderstaande:

Weer een beetje de heilige komen uithangen Team Savior?

Nog maar eens een gevalletje hypocritie, het zit er hier vol van op het AF :\

Je bestrijdt hier beschuldingen met argumenten van het type 'dit doen jullie zelf ook, dus...'.
Ondertussen weiger je je eigen account te vermelden. Rara waarom zou je dat doen:rolleyes:

Het spijt me zeer maar je komt nu net zo hypocriet over als degenen die je zegt te bestrijden.
 

DeletedUser75579

Guest
Je geeft je over aan cirkelredeneringen en foutieve aannames hier hé Vleesje. Mensen willen gewoon weten tegen wie ze praten. Ik ook, vind het allesbehalve redelijk om te verwachten dat er met je wordt gepraat, terwijl jij je liever in anonimiteit blijft wentelen. Natuurlijk is het relevant waar je speelt en wie je bent, wat dat maakt deels duidelijk waar je allianties liggen en met andere woorden vanuit welke richting jij naar deze wereld kijkt. Hoe objectief iemand ook is, en voor alle duidelijkheid ben jij dat helemaal niet, toch is er altijd een element van partijdigheid aanwezig, voortvloeiend uit waar je speelt en wie je medestanders zijn.

Niemand gaat nog op je reageren, wanneer je dit doorzet. Ik begin er nu al genoeg van te krijgen. De discussies die hier worden gevoerd, gaan over een strategisch spel met een grote sociale factor. Daar is met andere woorden heel weinig ruimte voor iemand die pretendeert de wereld te kennen en de correcte info te bezitten, maar zichzelf niet bekend wil maken. Dan moet je maar op één of ander anoniem sociaal platform gaan discussiëren, samen met een hoop andere mensen zonder naam en gezicht.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Het is allesbehalve relevant? Ik heb ook nog niemand een goed weerwoord zien bieden tegen de betichtingen? Neen, in plaats van daarvan is het belangrijk dat jullie weten op welk account ik speel? Ik sluit me aan bij Conabonita.

@Megustaa Niemand neemt me serieus, maar toch wil iedereen weten waar ik speel en dus hoe ik aan de correcte informatie zou komen? Smells like bullshit?

Mam, ga van mijn laptop af
 

DeletedUser77506

Guest
Verbaasd mij dat niemand nog de actie van Rodi Can heeft besproken ?

Deze stamgenoot van Guide lekte info, vertikte het om deff te leveren toen de stam onder vuur lag en stapte plotseling uit de stam zonder 1 bericht :p
Hij Joinde de vijand en binnen 45 uur edelde hij de eerste dorpen van zijn ex stamgenoten??

Kan mij voorstellen dat dit een nekslag was voor de laatste spelers binnen Guide die nog een beetje hoop hadden :)

Verbaasd mij dat niemand het raar vind dat jij niks weet maar wel gaat stoken?
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77506

Guest
Ja het is wel waar, maar op een half verhaal kan je niet oordelen toch?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ja het is wel waar, maar op een half verhaal kan je niet oordelen toch?

Hoe wil je het uitleggen dan? Heeft z'n moeder zijn wachtwoord aan de buurjongen gegeven, omdat hij zijn boord niet leeg gegeten heeft waarna deze hem gestabt heeft?
 

DeletedUser77506

Guest
als je buurjongen in umur veranderd komt het al in de buurt
 
Reactiescore
1.367
Ah een Guide speler:)

Die weet het überhaupt beter uit te leggen dan mij!

Wat valt eruit te leggen?
Rodi zijn vriend zou joinen, ging niet door oid (voor mijn tijd) en toen heeft hij met hem lopen samen spannen. Hij joined de stam van de vriend. Edelt guide. The end
 

DeletedUser77506

Guest
Komt in de buurt, maar je vergeet dat rodi heeft gezegd dat hij ALLEEN wilde joinen als zijn vriend ook mee mocht. Toen ze hem vertelde dat dat goed was, heeft rodi meer dan 10dorpen afgestaan. Waarna zijn vriend toch niet mocht joinen, zonder reden

Het IQ van sommige speler in guide zal ook niet heel hoog geweest zijn aangezien ze van rodi verwachte dat ze paar dagen later wel mee zouden doen met een massa op zijn vriend
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Komt in de buurt, maar je vergeet dat rodi heeft gezegd dat hij ALLEEN wilde joinen als zijn vriend ook mee mocht. Toen ze hem vertelde dat dat goed was, heeft rodi meer dan 10dorpen afgestaan. Waarna zijn vriend toch niet mocht joinen, zonder reden

3 dorpen waren er afgestaan, zo ver ik kan zien en die lagen in voor zover ik me het herinner midden in bunnymee's cluster
 

DeletedUser77506

Guest
Blijkbaar weet jij er ook niet heel veel van, maar dat is ook logisch want meer mensen van guide wisten er weinig vanaf

Maar kga ook niet hele discussie voor hun houden, ik wilde alleen laten weten dat je niet kan oordelen als je er niks van weet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Maar kga ook niet hele discussie voor hun houden, ik wilde alleen laten weten dat je niet kan oordelen als je er niks van weet

Waarom post je dan uberhoud? Kun je beter je forum account weer deleten als je enkel zulke domme dingen wilt commenten
 

DeletedUser77506

Guest
hahaha jij kan beter je tw account deleten als je je dorpen toch zo snel kwijtraakt?
 
Bovenaan