Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser77892

Guest
tuurlijk praten we over winst. Je gaat toch niet pas na de rust denken aan scoren?
 

DeletedUser78744

Guest
Naja, jullie waren met 4 account's toen nog. Ga ze maar af.
En na het halen van Jorrit naar jullie stam toe, zijn jullie ook aardig gedaald, qua hoe serieus we jullie moeten nemen.

En ja, maak er maar iets sarcastisch van.

Wat zijn we weer lief :engel:
 

DeletedUser58227

Guest
Houd je mond nou eens over stabben. Is al de derde keer dat ik je daar zielig over hoor doen en jij staat totaal niet in de positie om te janken om stabs. Hypocriet.
 

DeletedUser78605

Guest
Houd je mond nou eens over stabben. Is al de derde keer dat ik je daar zielig over hoor doen en jij staat totaal niet in de positie om te janken om stabs. Hypocriet.
Dit gaat een uitzondering worden dat ik op jou reageer. Heel dit gebeuren draait niet om jou, maar om wat Jorrit wou aanrichten in 882. Daar heb jij geen weet van, dus bemoei jij je eens met je eigen account en stam. Die hebben die aandacht wel nodig ;)
 

DeletedUser77892

Guest
Oei, de nummer 2 stam kwam iets te dichtbij, laten we onze slaaf stam nu maar snel wat extra spelers rekruteren. Verder zijn we echt niet bang voor ket ofzo, zijn gewoon noobs, maar beste zorgen we wel dat we straks 100 spelers aan onze kant hebben. je weet maar nooit :redface:

Beetje als stress eten. Elke keer als er zich concurentie aabied schiet 882 & co weer vol in het rekruteren :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76198

Guest
Oei, de nummer 2 stam kwam iets te dichtbij, laten we onze slaaf stam nu maar snel wat extra spelers rekruteren. Verder zijn we echt niet bang voor ket ofzo, zijn gewoon noobs, maar beste zorgen we wel dat we straks 100 spelers aan onze kant hebben. je weet maar nooit :redface:

Beetje als stress eten. Elke keer als er zich concurentie aabied schiet 882 & co weer vol in het rekruteren :D

Slaafjes stam wil zich misschien gewoon onafhankelijk maken. door de rekruit tactiek af te kijken bij hun baasjes hopen zij ooit zelf nr 1 te worden.
 

DeletedUser77892

Guest
zou een leuke plot twist zijn :D
Maar mijn ervaring leert dat zulke slaafjes zich nooit bevrijden
 

DeletedUser75970

Guest
Wel grappig dit, zeker nadat er zo gehaat werd op een paar recruits die Ket heeft gedaan.
Maar ja, ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, R2W op zijn best dit!
 

DeletedUser77892

Guest
Het nieuwe kanonvoer wordt wel meteen goed ingezet. Ze mogen peerke vol proppen met deff, schrik zit er bij hem goed in zo te zien.
 

DeletedUser16343

Guest
Het blijft toch altijd leuk om te lezen hoe de noobs altijd gaan zitten zeiken waar een andere stam zich mee bezig houd .
net alsof hun de regels gaan bepalen wat de vijand moet gaan doen , kunnen jullie niet op tegen wat weerstand ? alleen maar barbarendorpen stacken zeker ? dat is zelfs in mijn tijd al het laagste wat je kon doen beetje in ander mans clusters barbarendorpen stacken en zelf 80% deff gaan spelen nou wat een skills heb je dan dus stop lekker met je gezeik en ga tw spelen eerst gaan jullie lopen huilen over de pakketjes dan over de recruits wat is het volgende ?
wel leuk dat we zelf weten dat heer wiratio de eerste was met de inventaris voordelen die gekomen is ten 2e jullie zelf de halve wereld een nap/BG hebben aangevraagd ten 3e ook een stam als fusie hebben aangegaan .
dus blijf zelf mooi je spel spelen en ga niet lopen zeiken wat andere doen of zijn jullie daar te laf voor ?
 

DeletedUser77892

Guest
Barbaren dorpen stacken, 80% deff spelen, zeiken over pakketjes? ik weet 1 ding zeker, en dat zijn dingen die IK niet gedaan heb.
Blijft leuk dat iedereen altijd precies denkt te weten hoe ik speel en hoe mijn account eruit ziet zonder dat ze ooit een kijkje hebben mogen nemen :p

Ik heb misschien wel is gezegd dat die inventaris niet leuk is, en wellicht niet eerlijk. Maar ik kan me ook herinneren dat ik heb gezegd dat je ook zonder inventaris gewoon groot kan worden (het account waar ik speel had namelijk een lege inventaris toen het deze wereld in kwam en heeft door veel farmen alsnog genoeg edels voor de top 20). Dat andere het wel met inventaris doen, het zij zo. Ik persoonlijk ben allang blij dat je niet meer 10.000 edels mee kan nemen :)

Verder, ja ik ben een laffe runner die bij 1 inc al huilend zn account verlaat, tenminste, als ik andere mag geloven
 

DeletedUser58227

Guest
Het blijft toch altijd leuk om te lezen hoe de noobs altijd gaan zitten zeiken waar een andere stam zich mee bezig houd .
net alsof hun de regels gaan bepalen wat de vijand moet gaan doen , kunnen jullie niet op tegen wat weerstand ? alleen maar barbarendorpen stacken zeker ? dat is zelfs in mijn tijd al het laagste wat je kon doen beetje in ander mans clusters barbarendorpen stacken en zelf 80% deff gaan spelen nou wat een skills heb je dan dus stop lekker met je gezeik en ga tw spelen eerst gaan jullie lopen huilen over de pakketjes dan over de recruits wat is het volgende ?
wel leuk dat we zelf weten dat heer wiratio de eerste was met de inventaris voordelen die gekomen is ten 2e jullie zelf de halve wereld een nap/BG hebben aangevraagd ten 3e ook een stam als fusie hebben aangegaan .
dus blijf zelf mooi je spel spelen en ga niet lopen zeiken wat andere doen of zijn jullie daar te laf voor ?

Die vraag kunnen we heel gemakkelijk terug stellen. Kunnen jullie niet op tegen wat weerstand? Alleen maar recruiten zeker? Dat was zelfs in mijn tijd al het laagste wat je kon doen zo ongeveer de helft van de wereld recruiten. Nou wat een skills heb je dan.
Voor de rest zijn je 'beschuldigingen' wederom onjuist. Maar leuk dat je ook hier eens een kijkje komt nemen Rico. Kon je in de skype chat niet meer genoeg aandacht opeisen?
 
Bovenaan