Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser16343

Guest
Die vraag kunnen we heel gemakkelijk terug stellen. Kunnen jullie niet op tegen wat weerstand? Alleen maar recruiten zeker? Dat was zelfs in mijn tijd al het laagste wat je kon doen zo ongeveer de helft van de wereld recruiten. Nou wat een skills heb je dan.
Voor de rest zijn je 'beschuldigingen' wederom onjuist. Maar leuk dat je ook hier eens een kijkje komt nemen Rico. Kon je in de skype chat niet meer genoeg aandacht opeisen?

stan stan stan toch weet je wel waar je overpraat ?
overal in de buurt van jullie luitjes vind je alleen maar barbaren stacks je hebt nooit het lef gehad om te zeggen waar je nu speelt en kom je hier ook nog proberen een grote mond op te voeren ! jammer genoeg als een klein kind dat je bent durf je niet zelf voor je op te komen in game 5x proberen solliciteren om 882 binnen te komen net als onze andere vriend back to reality om eerst via vertrouwen een account voor hem te zoeken en daarna met scorpion om even een kijkje binnen ons forum te komen hoe zwak kan je zijn ?
daarbij zijn de andere leden van jullie allemaal tegen bij accounts met edel pakketten dan hebben jullie er zelf 1 en dan gaat het bij iedereen het zelfde liedje ja ik was erop tegen maar alsnog zit hij erin XD hoe dom kan je zijn .
waarschijnlijk zal je stan wel op dat pakketten account komen want ja jij bent ook zoon mannetje die daar op zit te springen ! en idd wij hebben er ook enkele maar ja ons hoor je niet eerst zeiken van willen we niet en komt er bij ons niet in want wij spelen gewoon in op tribalwars zijn eigen fouten !
KET zal toch wel uit elkaar vliegen als muizen want er zitten er een hoop weglopers daar die net als ratten functioneren .
dan gaan we nog eens praten met elkaar en zal je er zelf wel achter komen in wat soort volk je terecht bent gekomen !
 

DeletedUser77892

Guest
Een hoop wegelopers zeg je? Wil je ze even opnoemen? Want durf er flink wat om te verwedden dat elk Ket lid 10 keer beter is dan jij. Enige waar jij echte skills in hebt, is het hebben van een grote mond en bullshit praten. Je verzint de raarste verhaaltjes over mij en mijn stam en probeert dat als waarheid te verkopen. Ik begin onderhand echt af te vragen wat er mis is in jouw bovenkamer.
 

DeletedUser58227

Guest
stan stan stan toch weet je wel waar je overpraat ?
Ja hoor. Mark had al gereageerd op je post en ik stel vervolgens alleen wat simpele vragen terug.
Simpele vragen waarop een antwoord van jou nog uit blijft.

overal in de buurt van jullie luitjes vind je alleen maar barbaren stacks
Waar is jullie buurt? Als je de buurt van Doctore Oenomaus bedoelt, daar liggen en lagen überhaupt geen bb's.

je hebt nooit het lef gehad om te zeggen waar je nu speelt en kom je hier ook nog proberen een grote mond op te voeren ! jammer genoeg als een klein kind dat je bent durf je niet zelf voor je op te komen
Ik heb al die tijd gewoon op Doctore gespeeld hoor. Dat jij dat niet wilt geloven kan ik niets aan veranderen. Wel grappig om te zien dat je mij nu probeert te blamen dat ik al die tijd niet heb willen vertellen waar ik speel terwijl juist jij degene bent die niet prijs wilt geven welk account je speelt.

Daarnaast durf ik prima voor me zelf op te komen. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik heel goed voor me zelf durf op te komen.
tongue.gif

Volgens mij heb je dat ook meerdere malen mogen ervaren in de casual 5 skype chat en werd je daar niet erg gelukkig van. Dus beetje vreemd dat je hier komt verkondigen dat ik degene ben die niet voor me zelf durft op te komen, maar wel een grote mond zou opvoeren. Want als ik mij de gesprekken in die skype groep herinner was juist jij de gene die het niet tegen me op kon nemen en meerdere malen als een klein kind begon te ragen met je scheld tirades, loze beschuldigingen en doodsverwensingen.
Als ik de gesprekken hier zou posten zou ik een ban riskeren. Ik denk dat dat genoeg zegt over je manier van praten en dat maakt wederom deze beschuldiging opnieuw alles behalve sterk.

in game 5x proberen solliciteren om 882 binnen te komen net als onze andere vriend back to reality om eerst via vertrouwen een account voor hem te zoeken en daarna met scorpion om even een kijkje binnen ons forum te komen hoe zwak kan je zijn ?
Leuk verhaal, lekker kort, doen we niets mee. Geen idee waarom je dit er bij haalt, maar hier heb ik helemaal niets mee te maken dus is het totaal irrelevant om dit in verband te brengen met mij.

daarbij zijn de andere leden van jullie allemaal tegen bij accounts met edel pakketten dan hebben jullie er zelf 1 en dan gaat het bij iedereen het zelfde liedje ja ik was erop tegen maar alsnog zit hij erin XD hoe dom kan je zijn .
waarschijnlijk zal je stan wel op dat pakketten account komen want ja jij bent ook zoon mannetje die daar op zit te springen ! en idd wij hebben er ook enkele maar ja ons hoor je niet eerst zeiken van willen we niet en komt er bij ons niet in want wij spelen gewoon in op tribalwars zijn eigen fouten !
Ik heb nog nooit over pakketten geklaagd. Sterker nog, ik heb nooit gespeeld op een account met pakketten of duizenden edels en sta daar ook totaal niet op de te springen. Zoals jij wederom wel voor lange tijd (of nog steeds?) hebt gedaan. :rolleyes2:

KET zal toch wel uit elkaar vliegen als muizen want er zitten er een hoop weglopers daar die net als ratten functioneren .
dan gaan we nog eens praten met elkaar en zal je er zelf wel achter komen in wat soort volk je terecht bent gekomen !
Sinds wanneer speel ik in Ket Rico?
En weglopers? Ik meen gehoord te hebben dat jij alleen op deze wereld al 4 keer bent gerund.
Mocht ik daadwerkelijk in Ket spelen weet ik voor de volle 100% zeker dat ik daar meer kwaliteit aan zal treffen dan in 882. Helaas pindakaas voor jou en daar is ook niets mis mee, maar dat is gewoon de waarheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16343

Guest
Je weet waar ik speel kom het ingame waar maken met je grote mond ;)
 

DeletedUser78605

Guest
Ket, even tijd om wakker te worden! Uitslapen hebben jullie al genoeg gedaan :p
 

DeletedUser78605

Guest
Zijde 1:
Stammen: 882, T-B
Zijde 2:
Stammen: Ket
Spelers: Scorpion441

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 332
Kant 2: 58
Verschil: 274

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,170,019
Kant 2: 551,121
Verschil: 2,618,898

chart

BD, hoop dat jullie meer weerstand bieden, anders is het al gedaan voor de range weg is :p
 
Reactiescore
205
De range is nog niet eens weggevallen of er is al iemand op delete van Ket. Wat is de bedoeling? Gaan we al stoppen voordat de echte strijd gaat beginnen?
 
Reactiescore
91
882 ging duidelijk voor de easy win, ze krijgen dus ook een easy win ;) Men oogst wat men zaait.
 

DeletedUser

Guest
882 ging duidelijk voor de easy win, ze krijgen dus ook een easy win ;) Men oogst wat men zaait.

Dikke onzin, ik heb hier ook Ket spelers gezien die er in geloofden.
En nu kan het opeens allemaal niet meer je moet niet zo leiden door deze situatie. Zolang je er voor gaat, dan is het geen enkel probleem.
 
Reactiescore
91
Ken er het fijne niet van, maar als er 42 spelers (23 + 19) in dit stadium van een Casual al zitten samenhokken dan kan ik best begrijpen dat mensen er nu al geen zin meer in hebben, ookal hebben ze zelf een goede uitgangspositie.
 

DeletedUser78605

Guest
Ken er het fijne niet van, maar als er 42 spelers (23 + 19) in dit stadium van een Casual al zitten samenhokken dan kan ik best begrijpen dat mensen er nu al geen zin meer in hebben, ookal hebben ze zelf een goede uitgangspositie.
Precies zoals je zegt, je kent er het fijne niet van ;)
 
Bovenaan