Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78605

Guest
Genoeg gehoord over stabs van Rens, zo overal terug te lezen op forums ja :)
Om ket nu gelijk R2w te noemen, vind ik beetje te. Ja hun laatste 2 zijn ver onder het niveau van Roel, maarja ze moeten iets
 

DeletedUser58227

Guest
Flapdrol, niet te serieus he. Niemand neemt je serieus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75970

Guest
Genoeg gehoord over stabs van Rens, zo overal terug te lezen op forums ja :)
Om ket nu gelijk R2w te noemen, vind ik beetje te. Ja hun laatste 2 zijn ver onder het niveau van Roel, maarja ze moeten iets

Een beetje te? Het zijn 2 recruits :biggrin: hebben nu 6 spelers in de stam. Dat is wel dikke R2W idd.
Verder waren wij wel genoodzaakt om ons groepje van 4 uit te breiden, 4 tegen 25 is namelijk slecht te doen.
 

DeletedUser78605

Guest
Ik denk dat tears een beetje sarcastisch was jongens :)

Wel top die activiteit ! Nu nog meedoen met de geplande contest van Jo han :D
Die sensation die snapt het toch allemaal nog niet zo goed :p
Die heeft er nog steeds moeite mee dat hij onze stam n iet kapot heeft gekregen
 

DeletedUser78605

Guest
Ket, mooie aanwinst!
Weet nog een oud gesprek met iemand van het oorspronkelijke Ket team, wat jullie gedachte was over de gehele stam |S|
Hoop wel dat deze rekruut beter en eerlijker is dan Jorrit :)

En succes aan Seawarrior1
 

DeletedUser75970

Guest
In het begin van de wereld bevatte de stam |S| dan ook andere spelers.
Verder kunnen meningen veranderen, al kan ik me niet bedenken wie dit gezegd zou hebben.
Maar ik begrijp wel dat je baalt hoor, je had ze natuurlijk liever 882 zien joinen. :rolleyes2:
 

DeletedUser78605

Guest
Naja, jullie waren met 4 account's toen nog. Ga ze maar af.
En na het halen van Jorrit naar jullie stam toe, zijn jullie ook aardig gedaald, qua hoe serieus we jullie moeten nemen.

En ja, maak er maar iets sarcastisch van.
 

DeletedUser78605

Guest
Ajoh, ze moeten toch wat.. ze kunnen niet voor altijd met 5 blijven toch :oops:

Toen ze met 4 waren, had ik echt wel een hoge pet van ze op. En dan zouden ze zeer wss wel ten onder gaan aan de massa van 882. Maar nu zetten ze 2 noobs op Scorpion, waarvan er 1 die zelfde dag nog probeerde te stabben, rekruten ze van een stam waar eerst over is gezegd dat het slechts een stel noobs zijn. Dan gaat je geloofwaardigheid toch aardig naar beneden ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Komt inderdaad door 882 hun simpele spel dat andere stammen genoodzaakt zijn zich ook te gaan versterken. Doen ze dat niet hebben ze simpelweg geen kans meer.
Wel grappig om te zien dat 882 nu over geloofwaardigheid komt praten terwijl Ket/|S| nog lang niet het level van 882 heeft bereikt. 882 heeft het R2W beleid de wereld ingeholpen, dan weet je dat andere stammen ook meer gaan (moeten) recruiten. Vrij hypocriet dan ook dat de grootste R2W stam hier commentaar op gaat leveren. Als 882 dit spel normaal en leuk had gespeeld had dit waarschijnlijk niet plaatsgevonden.
 

DeletedUser77260

Guest
Alsof de wereld al jaren oud is en al praten over winst, beetje voorbaring jongens..
 
Bovenaan