Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78605

Guest
En ? Was het wat ?
Ik bood aan vv te doen, maar dat vond de mb niet nodig. Is wel 1 dorp verloren gegaan aan torek
Als je met 3 man aanvalt, mag je er wel vanuit gaan dat je op meer aast dan 1 dorp right?
 
Reactiescore
592
Ik bood aan vv te doen, maar dat vond de mb niet nodig. Is wel 1 dorp verloren gegaan aan torek
Als je met 3 man aanvalt, mag je er wel vanuit gaan dat je op meer aast dan 1 dorp right?

Dat is meestal wel het geval haha :p

Of er is goed gedefd van je mb ? Veel os ? Daarbij is deffen met een uitkijktoren toch ook nog wat makkelijker ? , of had hij die niet :p
 
Reactiescore
592
Oh oke :oops:

Nou, ja No-A is volgens mij een groepje afstotelingen van droid, die toen niet mee mochten met 882 ? Met daarbij nog wat anderen.
Kwa clustervorming is het een slechte zaak, benieuwd of ze er een mooi cluster van kunnen maken door te rekruteren / edelen.

Zit volgens mij meer ervaring in dan het gemiddelde, maar was misschien net niet genoeg om bij 882 te horen ? Denk ik hoor, ik kan niks bevestigen:p
 

DeletedUser78605

Guest
Oh oke :oops:

Nou, ja No-A is volgens mij een groepje afstotelingen van droid, die toen niet mee mochten met 882 ? Met daarbij nog wat anderen.
Kwa clustervorming is het een slechte zaak, benieuwd of ze er een mooi cluster van kunnen maken door te rekruteren / edelen.

Zit volgens mij meer ervaring in dan het gemiddelde, maar was misschien net niet genoeg om bij 882 te horen ? Denk ik hoor, ik kan niks bevestigen:p

De meeste zijn wel naar 882 gekomen, alleen was er iets in de communicatie van de leiding naar alle leden toe. En zij konden dit niet hebben en zich er niet overheen zetten en hebben uit hun zelf de stam verlaten. Waarschijnlijk zal .Sensation nog wel verder hierop in gaan :)
 

DeletedUser58227

Guest
Ik heb niet per se de goesting dat nog eens helemaal uit te leggen.
Voor de geïnteresseerden heb ik het HIER voor een deel uitgelegd.
 

DeletedUser75970

Guest
Hebben een leuk stamcluster voor casual begrippen, ken de spelers verder niet dus kan niks over de kwaliteit zeggen.

Geen originele stamnaam tho! :confused2:
 

DeletedUser78605

Guest
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik verrast ben Ket, maar helaas
 

DeletedUser78605

Guest
Waar ben je verrast over? Die 37 stamveranderingen van 882 binnen 3maanden of al die rekruits en pogingen tot een stam maken die er al aan vooraf zijn gegaan :eek:
Nee, dat zou te doorzichtig zijn :p Scorpion, goede aanwinst.
Ik snap dat jullie perse wilden fronten met Snuggles, maar een account rekruteren dat 1 cluster 100% deff was, bravo :p
 
Bovenaan