Top/Flop stammen

DeletedUser78699

Guest
In plaats van anderen zwart te maken is het misschien eens tijd om op W55 iets te bewijzen. Tot heden is dit doodsaaie wereld waar nog niemand boven uitspringt. Sterker zelfs, lijkt erop dat meesten hun IG niveau even hoog ligt als het niveau op dit AF
 
Reactiescore
3.584

Amaaj, zaten de woorden je zo diep dat je op iets terugkomt wat ik enkele weken geleden vertelde? Parr blijft een kansloze noobstam daar veranderd het wegspelen van dit account dat er praktisch alleen voorstond niets aan. En ik was ofc al ruim op voorhand verwittigt dat het account ten onder ging gaan dus mij hierin vermelden was in zijn zachts gezegd nutteloos.
 

DeletedUser75946

Guest
Nee ik wilde je gwn een beetje opfokken. :)

@LittleNaeve
Is er een account dat Par niet weggespeeld heeft gekregen? En omgekeerd, een account van Par die ooit al is weggespeeld?
Altijd praatjes maken, maar in game het waarmaken dat doen ze niet, classic AMB style :)
 

DeletedUser78699

Guest
Nee ik wilde je gwn een beetje opfokken. :)

@LittleNaeve
Is er een account dat Par niet weggespeeld heeft gekregen? En omgekeerd, een account van Par die ooit al is weggespeeld?
Altijd praatjes maken, maar in game het waarmaken dat doen ze niet, classic AMB style :)
En daar begint het natuurlijk het ego van ongenaakbaarheid bij Par. spelers terwijl deze nog niks bewezen hebben buiten dat ze eenzaten op de wereld kunnen pakken en een losgeslagen stam zoals AMB. Kijk uit naar het moment dat de wereld openbarst en de Par spelers eindelijk een mildere toon van arrogantie opzetten.
 

DeletedUser75946

Guest
En daar begint het natuurlijk het ego van ongenaakbaarheid bij Par. spelers terwijl deze nog niks bewezen hebben buiten dat ze eenzaten op de wereld kunnen pakken en een losgeslagen stam zoals AMB. Kijk uit naar het moment dat de wereld openbarst en de Par spelers eindelijk een mildere toon van arrogantie opzetten.

We hebben toch alvast bewezen dat we bij de eerste incommings niet gaan lopen :) Par haalt wereldwinst, mark my words!
 
Reactiescore
967
Nee ik wilde je gwn een beetje opfokken. :)

@LittleNaeve
Is er een account dat Par niet weggespeeld heeft gekregen? En omgekeerd, een account van Par die ooit al is weggespeeld?
Altijd praatjes maken, maar in game het waarmaken dat doen ze niet, classic AMB style :)

Portjeee ging anders redelijk bergafwaarts, maarja toen kwam de koning der intern weer ff langs om de stats te bekritiseren:rolleyes:

En daar begint het natuurlijk het ego van ongenaakbaarheid bij Par. spelers terwijl deze nog niks bewezen hebben buiten dat ze eenzaten op de wereld kunnen pakken en een losgeslagen stam zoals AMB. Kijk uit naar het moment dat de wereld openbarst en de Par spelers eindelijk een mildere toon van arrogantie opzetten.

Zet je bril maar even op, dan zie je in dat die er niet meer gaat komen!
 
Reactiescore
1.167
Par wereldwinst? Denk dat ik maar weer moet gaan spelen.. Spreek mij maar aan.
 

DeletedUser78434

Guest
Portjeee ging anders redelijk bergafwaarts, maarja toen kwam de koning der intern weer ff langs om de stats te bekritiseren:rolleyes:

Jij bent zo vervelend hypocriet, account met meer dan 60% intern dat beweert dat een acc met max 10-15% intern een internkoning is. Get a life toetsenbord held:D
 
Reactiescore
767
Portjeee ging anders redelijk bergafwaarts, maarja toen kwam de koning der intern weer ff langs om de stats te bekritiseren:rolleyes:

Gelukkig kon Par dat wel fatsoenlijke intern oplossen , kan je niet zeggen van AMB :rolleyes:
 
Reactiescore
967
Jij bent zo vervelend hypocriet, account met meer dan 60% intern dat beweert dat een acc met max 10-15% intern een internkoning is. Get a life toetsenbord held:D

Geen idee hoe je aan die statistieken komt, maar ik heb even even op tw stats gekeken en opgeteld hoeveel interns we daadwerkelijk hebben:

Whale: 54 intern (door fusie) 54/194*100 = 27,8%
Luffy: 65 interns, 33 bb's(en dan heb ik het vroegere stadium niet eens meegerekend omdat ik daar geen weet van heb) 98/167*100 = 58,7%

Dat we interns hebben gehad ontken ik niet, me hypocriet noemen omdat ik iemand anders bespot voor interns, kan ik me ook nog in vinden. Maar de ballen hebben om ons internkoning te noemen, terwijl je zelf 58.7%, oftewel het dubbele aan interns hebt, maakt je zelf ook niet echt geloofwaardig. Vooral omdat je blijkbaar een beetje loopt te gooien met getallen die niet kloppen.

Dat is pas hypocriet in mijn ogen..
 
Reactiescore
767
Misschien doelt roy erop dat jij hier zelf constance loopt te roepen over intern en shit dat noem je dus hypocriet:rolleyes:
 
Reactiescore
767
Denk dat iedereen dat wil maar ja of dat nog mogelijk is laatste werelden je hebt zelf w52 gespeeld.
 

DeletedUser78434

Guest
Geen idee hoe je aan die statistieken komt, maar ik heb even even op tw stats gekeken en opgeteld hoeveel interns we daadwerkelijk hebben:

Whale: 54 intern (door fusie) 54/194*100 = 27,8%
Luffy: 65 interns, 33 bb's(en dan heb ik het vroegere stadium niet eens meegerekend omdat ik daar geen weet van heb) 98/167*100 = 58,7%

Dat we interns hebben gehad ontken ik niet, me hypocriet noemen omdat ik iemand anders bespot voor interns, kan ik me ook nog in vinden. Maar de ballen hebben om ons internkoning te noemen, terwijl je zelf 58.7%, oftewel het dubbele aan interns hebt, maakt je zelf ook niet echt geloofwaardig. Vooral omdat je blijkbaar een beetje loopt te gooien met getallen die niet kloppen.

Dat is pas hypocriet in mijn ogen..


Littleme, Ironside, W.W.W.W, Chickenhawk, Blues Traveler, The Notoriousone overige don't en argc leden.
Samen: z'n 105 stuks. Wees dan ook eerlijk met je, maar 54 interns:) Daarnaast tel je bij mij 33 bb's mee wat is dat voor onzin;)
Oftewel je bent sowieso al procentueel een grotere internen dat dat ik ben.

Daarnaast doelde ik op de hele internactie van Appie op AMB, ons internkoningen noemen en dan als je terugkijkt is ong 50% appie puur intern
 
Reactiescore
967
Littleme, Ironside, W.W.W.W, Chickenhawk, Blues Traveler, The Notoriousone overige don't en argc leden.
Samen: z'n 105 stuks. Wees dan ook eerlijk met je, maar 54 interns:) Daarnaast tel je bij mij 33 bb's mee wat is dat voor onzin;)
Oftewel je bent sowieso al procentueel een grotere internen dat dat ik ben.

Daarnaast doelde ik op de hele internactie van Appie op AMB, ons internkoningen noemen en dan als je terugkijkt is ong 50% appie puur intern

En hoe had je dat gezien wanneer de fusie tussen Par. & DR tot stand kwam dan? Dat is toch niet anders?
 

DeletedUser78434

Guest
En hoe had je dat gezien wanneer de fusie tussen Par. & DR tot stand kwam dan? Dat is toch niet anders?

Dan hadden het ook interns geweest, alleen wat het plan was zou voor Par maar amper interns betekenen,

Zeg niet dat het goed of slecht is, enkel je aantallen kloppen niet.
 
Reactiescore
1.454
@Luffy, what the fuck is this!
Ik snap wel dat interne de enige manier is om voor jullie de top 10 te halen (stook, stook, stook :p), maar kom op zeg dit is wel heel erg hoor...

Ik kan begrijpen dat een acc geinternd moet worden, ik kan niet begrijpen dat het acc door jullie geinternd moet worden...
In plaats van door te blijven internen terwijl de dorpen beter liggen voor iemand anders, kan je ook proberen (stel maar wat voor hoor) om een keer een goed offensief op te zetten tegen de spelers waarmee je front? Misschien een ideetje?
 

DeletedUser75946

Guest
Misschien een ideetje om je niet steeds te moeien op werelden waar je bent gequit.
 
Bovenaan