Top/Flop stammen

DeletedUser78217

Guest
Wees eerlijk, wat stond al langer op de planning. Goed bezig trouwens!
 

DeletedUser78217

Guest
Inkoppertje, gewoon top en zal zeker meespelen om wereldwinst.
 

DeletedUser78434

Guest

DeletedUser73162

Guest
Beetje leven terug proberen te blazen in dit topic: Appie top of flop? http://nl.twstats.com/nl55/index.ph...source=nl&utm_medium=tribe&utm_campaign=dsref

Om nu al Appie als top te bestempelen vind ik iets te vroeg. We hebben allemaal bij SPAM en AMB gezien dat je niet zomaar een topstam bent, en ik duft met zekerheid te zeggen dat Appie nog niet stammen van formaat is tegengekomen, zoals het hopelijk in de toekomst wel tegen zal komen. Daarentegen heeft Appie wel degelijk de potentie om een topstam te zijn. Momenteel beschouw ik Appie als de stam met het meeste potentieel, en ik weet bijna zeker dat het qua individuele kwaliteit ook wel goed zit bij Appie. Nu zegt dit natuurlijk niet alles, maar met een topleiding kan het bijna niet anders dat deze stam over enkele maanden nog steeds bovenaan de lijstjes zal staan.

Nu is het aan Appie om dit te bewijzen ;)
 

DeletedUser77710

Guest
Waarom is SPAM dan wel geen topstam geweest? Het is niet dat de stam is gevallen dat het geen topstam was he? SPAM had veel pottenties, maar door de leave van myst1 is het vallen op gang gezet en is de rest gevolgd. Zonder dat ging SPAM nog altijd goed draaien en ging hij nog altijd top zijn.

Rare redenatie van jou
 

DeletedUser73162

Guest
Waarom is SPAM dan wel geen topstam geweest? Het is niet dat de stam is gevallen dat het geen topstam was he? SPAM had veel pottenties, maar door de leave van myst1 is het vallen op gang gezet en is de rest gevolgd. Zonder dat ging SPAM nog altijd goed draaien en ging hij nog altijd top zijn.

Rare redenatie van jou

Ik beschouw een topstam als een stam die voor lange tijd als stabiele en sterke stam kan draaien, en hier viel SPAM niet in. Kan een rare redenatie zijn, kan ook gewoon een verschil van definitie zijn ;)
 
Reactiescore
767
Par top/flop?
 

DeletedUser77130

Guest
Waarom is SPAM dan wel geen topstam geweest? Het is niet dat de stam is gevallen dat het geen topstam was he? SPAM had veel pottenties, maar door de leave van myst1 is het vallen op gang gezet en is de rest gevolgd. Zonder dat ging SPAM nog altijd goed draaien en ging hij nog altijd top zijn.

Rare redenatie van jou

LionHeart, TMIIM, Naxion etc kwamen in opstand tegen een mogelijk normaal draaiende stam toen de leiding vorm begon te krijgen (die leiding was inclusief Roy en met als back up Dzjengh). Sindsdien kwam SPAM in verval. Appie ligt er redelijk goed bij, maar heeft nog geen gesloten fronten. Dus imo nog werk aan de winkel.

SPAM was een topstam, die is mede door Appie van de kaart. De tijdsduur dat weerstand geboden word is hierin niet medebepalend voor de mate van succes, gezien de eerste dag door Dzjengh werd gedeft, actief een poging gedaan te counteren## en Esca in eerste instantie 7 dagen niet aangevallen mocht worden. In tweede instantie werd er een lijntje uitgegooid naar Esca en zijn we tot een overeenkomst gekomen, maar de situatie had er geheel anders uit kunnen zien (ook qua ODA en ODD stats).
WAT was een top 5 stam en heeft een flinke deuk opgelopen door Appie.
DR en Par hebben op AMB zitten beuken, gefeliciteerd voor de gedane dorpsovernames onderling, maar de wereld moet nog op gang komen imo.
##Ganja stond die dag zelfs on top verdediger van de dag, terwijl Jugg die dag de #1 ODA van de dag haalde. Ik heb first hand kunnen zien hoe de boel muteerde.
 

DeletedUser42600

Guest
Denk eerder een speler van DR werkt samen met marter want ik heb nog niet eens keer een gesprek met hem gehad weet dus ook van niets
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Denk eerder een speler van DR werkt samen met marter want ik heb nog niet eens keer een gesprek met hem gehad weet dus ook van niets

Kan ook.

Imo is voor samenwerken met een speler die bewezen heeft dat hij niet normaal een verbond kan sluiten (zoals een Jelle van TheCrowner ook een type is), geen ruimte. Of het dan een speler namens een stam of een stamgenoot die samenwerkt met zo'n figuur is, is mij om het even. Door het wegsturen van troepen op Insomnia en het met medeweten toeslaan met edels etc heeft Marter niet zomaar een lichte overtreding gemaakt, maar morele grenzen overtreden. Par heeft toen goed haar best gedaan met deffen, Appie heeft stacks geplaatst toen, zodat de schade door Marter tegenviel.
 

DeletedUser77130

Guest
Slechtste leider: Leo van TheHappyGanjaMan. Ik baseer me hier enkel op het gebeuren in W55, weet daarom niet hoe zijn beleid in vorige werelden is (geweest). Afspraken worden er gemaakt wanneer de twee partijen daar akkoord mee zijn. Niet wanneer jij denkt dat er een afspraak gemaakt is, en wij die dan moeten nakomen. Als je die dorpen in C44 echt wilt, dan mag je ze persoonlijk komen halen.

Soms kom je debielen tegen. Soms kom je kanslozen tegen. Maar soms kom je een gevalletje Jelle tegen die denkt dat een afspraak vanuit zijn kant beleid wordt. Welnu als je mij belachelijk wilt maken kun je het krijgen ook.

Jelle, cq 'de kaartenpoetser' van -DR- zat in de chat met mijn co (Ganja van W45) en de rest van de medeleiding van Appie voor, tijdens en na de val van SPAM en herrijzing van Appie. Appie is ontstaan uit een kern van spelers die het zat waren vriendjespolitiek te bedrijven, stabben te sponsoren en ook puur omdat we kwalitatief een leuk spelletje willen spelen. Met -DR- werd afgesproken dat -DR- op C54 zou blijven groeien en SPAM (later Appie) op C44 zou groeien om een west-oostconflict te kunnen generen. Die afspraak was hard gemaakt, onderling was er overeenstemming en ook meneer de kaartenpoetser was akkoord.

Tot het moment dat Par en -DR- hun BG dieper gingen maken, AMB versloegen en -DR- in de persoon van Jelle de volgende kaart op tafel legde:
25zhwyq.jpg


Dan moet je toch wel kippenstront in de ogen hebben wil je niet zien dat Jelle ten koste van Appie en ten gunste van Par de wereld wilde doen kantelen. Par moest meedoen ten gunste van -DR- en -DR- wilde boven de evenaar (C44/C54 grens) komen edelen, terwijl spelers de moeite niet wilden nemen richtingen AMB of Par front te springen. Ceno werd destijds gehonoreert omdat die hielp om WAT een kopje kleiner te maken, maar Jelle wilde per sé een stap verder gaan en de mondelinge BG met spelers waar ik niet zo maar een band mee heb, maar ten koste van die band de BG op de helling te gooien.

Als Jelle roekeloos een band die al zo diep is vanaf het begin van W45 op de helling te willen gooien voor zijn machtspelletjes trap ik daar niet in. Vervolgens de volgende kaart voorgesteld en Jelle gaf aan "daar over na te moeten denken". Hij was vergeten al 5 weken gerekt te hebben en geen ene vinger uit te hebben gestoken om er ook maar wat van te willen maken:

2mjptl.png


Om even te laten zien hoe meneer zich op Skype gedraagt heb ik hier een phrase. Let wel, dit is een phrase van de echte scherpe kantjes, over het algemeen is hij wel in staat op een normale toon te praten, maar de uitschieters vallen imo te veel op:

[12-7-2017 20:02:11] Jelle || TheCrowner: Dat is niet zo. Ook al meermaals uitgelegd
[12-7-2017 20:02:24] Ganja W45: Denk wat je wilt, ik was erbij
[12-7-2017 20:02:53] Jelle || TheCrowner: Ik herhaal enkel de feiten. Je mag me tegenspreken als ik jok.
[12-7-2017 20:03:00] Ganja W45: Maar zoals het er nu voorstaat, kan ik niet anders zeggen dat de continentlijn (met vlechten eromheen) blijft staan.
[12-7-2017 20:03:27] Jelle || TheCrowner: Dat is dus het antwoord van Appie?
[12-7-2017 20:03:40] Ganja W45: das het antwoord van Appie inderdaad.
[12-7-2017 20:03:56] Jelle || TheCrowner: Dankjewel, we gaan het in de leiding overleggen en je hoort zsm van ons
[12-7-2017 20:04:27] Ganja W45: neem gerust de tijd om het goed te plannen.
[12-7-2017 20:04:37] Jelle || TheCrowner: Hebben we al gedaan
[12-7-2017 20:04:42] Jelle || TheCrowner: Je hoort van ons
[12-7-2017 20:11:39] Leo | Ghost Whisperer: Ik kom zo door met een kaartje, met notes en met hoe de diplomatieke verhoudingen liggen. Let op: Dit kan hard overkomen maar ik ben het wachten/aan het lijntje worden gehouden meer dan zat. Dit gegoochel duurt al bijna 1,5e maand.
[12-7-2017 20:12:31] Jelle || TheCrowner: niet omdraaien
[12-7-2017 20:12:34] Jelle || TheCrowner: hou ik niet van
[12-7-2017 20:12:39] Leo | Ghost Whisperer: T is zo.
[12-7-2017 20:12:40] Leo | Ghost Whisperer: Klaar
[12-7-2017 20:12:45] Leo | Ghost Whisperer: Boeit niet vanaf welke kant het komt.
[12-7-2017 20:12:50] Jelle || TheCrowner: 1,5 week geleden hebben wij een voorstel gedaan en nu komt weer hetzelfde verhaal
[12-7-2017 20:12:57] Leo | Ghost Whisperer: IK BEN HIER NIEUW
[12-7-2017 20:12:59] Jelle || TheCrowner: er is niet, maar dan ook niets mee gedaan
[12-7-2017 20:13:01] Youri Dickie || The Dicktator || MILF W45: 5 weken geleden deden wij een voorstel :p
[12-7-2017 20:13:09] Leo | Ghost Whisperer: GA JE ME NU BELACHELIJK ZITTEN MAKEN TERWIJL IK HIER GVD AMPER 3 KWARTIER ZIT?
[12-7-2017 20:13:20] Leo | Ghost Whisperer: 5 weken tov 45 minuten, man man man.
[12-7-2017 20:13:25] Jelle || TheCrowner: in hoeverre overleggen jullie dan?
[12-7-2017 20:13:28] Leo | Ghost Whisperer: Laat me mijn woordje ff doen ipv gelijk (Ttm)
[12-7-2017 20:13:31] Titanomachy/Zungo: caps lock leo?
[12-7-2017 20:13:36] Leo | Ghost Whisperer: Nee, zware rage daar.
[12-7-2017 20:13:44] Leo | Ghost Whisperer: Ben dat egocentrisme zat.
[12-7-2017 20:13:48] Leo | Ghost Whisperer: Ik zet mijn ego ook opzij.
[12-7-2017 20:14:06] Jelle || TheCrowner: iedere keer komt er een nieuwe spreker bij, met weer opnieuw hetzelfde
[12-7-2017 20:14:13 | 20:17:14 verwijderd] Leo | Ghost Whisperer: Dit bericht is verwijderd.
[12-7-2017 20:14:13] Jelle || TheCrowner: dat is niet persoonlijk leo
[12-7-2017 20:14:40] Leo | Ghost Whisperer: Ik heb meerdere werelden gewonnen en sta open voor samenwerking, maar houd die tussenopmerkingen voor je aub. (Facepalm).
[12-7-2017 20:15:11] Jelle || TheCrowner: DAt gaat niet Leo
[12-7-2017 20:15:22] Jelle || TheCrowner: Het verhaal draait zich om.
[12-7-2017 20:15:29] Jelle || TheCrowner: En daar spreek ik me over uit.
[12-7-2017 20:15:37] Leo | Ghost Whisperer: Nee, je blijft woorden gooien.
[12-7-2017 20:15:45] Leo | Ghost Whisperer: Zonder helicopterview en vanuit DR standpunt.
[12-7-2017 20:15:50] Leo | Ghost Whisperer: Dat kost kwaliteit en energie.
[12-7-2017 20:16:11] Jelle || TheCrowner: En wat doe jij dan? Ik ben een ego, heb geen inzicht?
[12-7-2017 20:16:14] Jelle || TheCrowner: hou op
[12-7-2017 20:16:25] Jelle || TheCrowner: kom met een voorstel, laten we het gesprek stoppen
[12-7-2017 20:16:25] Leo | Ghost Whisperer: Jaja, ik zal daar al over ophouwen goe?
[12-7-2017 20:16:33] Jelle || TheCrowner: ik wil gewoon overleggen thats all
[12-7-2017 20:16:37] Leo | Ghost Whisperer: Ben een verhaal aan het tikken voor je waar je om vroeg.
[12-7-2017 20:16:42] Jelle || TheCrowner: oke
[12-7-2017 20:16:43] Leo | Ghost Whisperer: En wat je doet is 5 opmerkingen per 60 seconden er door gooien.
[12-7-2017 20:16:45] Jelle || TheCrowner: ik luister
[12-7-2017 20:16:52] Leo | Ghost Whisperer: Dan word ik een tikkie geirriteerd, snap je? :p
[12-7-2017 20:16:58] Leo | Ghost Whisperer: Thanks. (handshake)

Zoals je kunt lezen wordt ik het op een gegeven moment zat om om de haverkap van die kutopmerkingen te krijgen.

Echter, het verhaal eindigt hier niet.

Eind juli edelt DR zwaar over de continentgrens heen (naar ik meen op de 4XX|483 of 4XX|486 grens, dat valt uit de akte van TheCrowner op te maken.
Vervolgens komt Jelle met het volgende antwoord:
dz6kn7.png


Vervolgens de BG beeindigt (met vrienden, speelgenoten en mensen met wie ik al vrij lang samenwerk), gezien Jelle te veel macht naar zich toegetrokken heeft in DR:
TheHappyGanjaMan 30.07.17 18:44
Hoi Jelle,

We hebben op Skype al eens kennisgemaakt en ik heb je toen al een signaal gegeven dat je met blaaskakerij aan het verkeerde adres bent. Ik gaf je vanmiddag 1 kans om het goed te doen en je smijt het recht terug in mijn gezicht.

De BG tussen Appie en DR is 1 van de oudste van w55 en daarom zal ik met een net voorstel komen waar ik niet over ga onderhandelen. Hier komt die, gezien je eerdere afspraken niet slikte kun je in deze stikken:

1. De BG vervalt vanavond nog (08-08-2017 om 01:00uur)
2. Een NAPperiode van een vooraf bepaald aantal dagen gaat na opheffing van de BG in tussen 31-07-2017 01:00uur en 08-08-2017 01:00uur.
3. Afspraken tussen Ceno, Mysteriousone, No1likus worden gehonoreert. Dit betekend dat we 1:1 met TheQuickBear over het gebied gaan onderhandelen. Dit zal niet leiden tot een annexatie maar tot een nette overeenkomst waar TQB ook voldoende dorpen zal behouden maar de eerder gemaakte afspraken met Ceno worden gehonoreert.
4. Bovenstaande 3 afspraken worden gehonoreert, zo niet dan zal de desbetreffende speler DR of Appie het stempel stab" opgedrukt krijgen. Dit hebben beide stammen in eigen hand.

Als je arrogant genoeg bent om mijn persoonlijke vriendschappen, stamgenoten en stam door het slijk te halen met een simpele: "Daar heb ik geen zin in", ben je aan het verkeerde adres.

Die onduidelijkheid gooi je bij Appie over de schutting terwijl je zelf als kaartenmaker amper initiatief genomen hebt er wat van te maken.

Met vriendelijke groet,

Leo - Ganja

TheHappyGanjaMan 31.07.17 00:33
08 augustus zal de NAPperiode afgelopen om 01:00uur. Zojuist de markering aangepast van donkerblauw naar paars op de diplomatieke kaart.

Met vriendelijke groet,

Ganja

Ik geef hierboven aan dat ik het verwerpen van de edellijnenafspraak al onwenselijk vind, DR zonder ook maar iets te zeggen diep in het continent kom edelen crossed the line, maar wel zo net ben nog een NAP aan te bieden voor bepaalde tijd. Hoe reageert Jelle:

TheCrowner 08.08.17 03:02
Beste Leo,

Je kunt iemand geen afspraken opleggen om vervolgens te stellen dat hij/zij zich niet aan de afspraken heeft gehouden. Het is een afspraak als beide partijen daarmee instemmen en dat is opnieuw niet het geval geweest!

Verder ben je ook niet helemaal juist geïnformeerd denk ik. Het was geen recap. Hieronder is trouwens nog een linkje, maar dan zijn de rollen omgedraaid:

http://nl.twstats.com/nl55/index.php?page=village&mode=conquers&id=3764


Heb vreselijk veel energie gestoken in de Skypechats (waar jij niet bij zat) en heb hemel en aarde willen bewegen om tot gezamenlijke afspraken te komen. Het is overigens best bijzonder dat ik met enkele Appie spelers gesproken heb over voorstellen vanuit -DR- die schijnbaar nooit de leden bereikt hebben, maar wel voorgelegd gingen worden...?

Kom je aanzetten met blaaskakerij, noem je mij arrogant en beschuldig je mij onterecht dan spendeer ik mijn tijd liever aan andere zaken. Als je een fatsoenlijk gesprek wilt voeren dan is dat altijd mogelijk.

Jelle|[player]Thecrowner[/player]

TheHappyGanjaMan 08.08.17 08:37
Die energie die je gestoken hebt was dom gewauwel. Toen ik erbij kwam had je wat kunnen bereiken maar ging je als een klein kind zitten spammen.

De NAP werd verleent uit respect voot het toch elkaar met rust laten gedurende lange tijd van elkaars' edelzone.

Gr. L

Dus los van het feit dat hij onbetrouwbaar is, geen normale afspraken kan maken en alleen dingen accepteert die in zijn straatje passen, zit hij in de hoofdleiding van DR en negeert zonder pardon afspraken, vindt de niet gemaakte afspraken een reden om niet afspraken te maken. Ik wil niets, maar dan ook niets met die figuur te maken hebben.

TL : DR: Als je mij de slechtste leider van deze wereld noemt ben je niet 100%.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Leuke post Leo, lekker vurig, echter is dat niet Jelle die het GA lijstje maakte, maar Jeroen. Des niettemin een reden om hier een antwoord op te geven vanuit DR hun kant.
Al weet ik dat Jelle al niet meer als leiding van DR gezien wordt, dus misschien kan de huidige leiding een tegenwoord doen?

Het ging over Jelle, die blijkbaar heer en meester is in DR en die The Accountant blijkbaar in zijn binnenzakje heeft om roekeloos P&P te spammen. Als er eenzijdige berichtgeving is waarbij ik op zijn minst belachelijk gemaakt word door via via informatie van een persoon die incapabel is om afspraken te honoreren dan hang ik ook de vuile was buiten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
En dan durven zeggen dat ge geen groot ego hebt.
Zelfs als je eigen stam wordt weg gespeeld zijn de tegenstanders nog altijd slecht.

En zijn je stam leden opeens allemaal zwakke figuren.
Het moment dat je ego kunt laten vallen voor prestaties van je tegenstander te herkennen kan je zeggen dat je geen groot ego hebt ...

want een ego is negatief?
 
Reactiescore
3.584
En dan durven zeggen dat ge geen groot ego hebt.
Zelfs als je eigen stam wordt weg gespeeld zijn de tegenstanders nog altijd slecht.

En zijn je stam leden opeens allemaal zwakke figuren.
Het moment dat je ego kunt laten vallen voor prestaties van je tegenstander te herkennen kan je zeggen dat je geen groot ego hebt ...

Ik zeg nergens dat ik geen ego heb? Ik zeg dat er geen aanleiding is te vinden dat ik een ego heb aangezien ik mijzelf nergens in iets ophemel.

Dus als je een stam weg speelt zijn je tegenstanders automatisch goede spelers? Ik kan u verzekeren dat Noze een enorm slecht account is alsnog speelde ze korja weg. Komt omdat korja zelfs zwaar inactief was en zelf geen goede spelers zijn. Tja, dat zegt helemaal niets over Noze maar alles over Korja. Als jij spelers als Noze daardoor pro vind verschillen wij duidelijk van mening. Leider van Par is door enorm veel zaken duidelijk een beperkte speler en moest er enige kwaliteit in Par zitten bv op Iroh gedragen die zich zo arrogant dat ik het alsnog prutsers vind. En begrijp mij niet verkeerd kwaliteiten hebben staat niet gelijk aan pro zijn. Alsnog zijn ze overal dorpen aan het bedelen en vv's aan het rondselen en interens/fusies aan het fixe dat het vrij zielig word en dan mogen we nog niet vergeten dat elke speler in een bewezen stabstam gewoon al een faalspeler opzich is. Je mag nog de aller beste skils op tw bezitten als je niet met eer kan spelen ben je een prutser in mijn ogen.

En mijn stamleden zijn niet opeens allemaal zwakke figuren. Zoals ik al eerder zei was ik liever solo gebleven met mijn account omdat ook AMB niet voldeed aan mijn minimum eisen maar ik ben daarin mijn medespelers gevolgd die echt graag naar een stam wouden. Ik kan ook moeilijk kritiek op stamleden gaan geven in het openbaar. In AMB zat ook zeker kwaliteit en erg goede spelers dus ik heb ze zeker ook nu niet allemaal zwakke figuren genoemd echter zaten er wel veel in en klaarblijkelijk teveel in verhouding met het stamcluster. Als je dergelijk stamcluster hebt moet je gewoon overal optimaal presteren wil je het een kans tot slagen geven, als enkele accounts zichzelf al niet kunnen onderhouden vallen ook de betere af om de stam te doen slagen. Nu kan je dat ook de leiding kwalijk nemen door het recruit beleid, was het overschatting van eigen spelers en onderschatten van de tegenstanders dan zou ik zeggen wellicht beide.

Ik heb overigens totaal geen moeite goede tegenstanders te erkennen maar als ze er niet zijn dan zijn ze er niet en voor alle duidelijkheid, Par is een 3de rangs stam die deze wereld in geen 100 jaar zal winnen.
 
Reactiescore
767
@jokersbrain je hebt overal wel hele mooie oordelen over maar wat heb je zelf gepresteerd? vraag ik me nou echt want zelf vind ik je nou ook niet echt een kwalatief goeie speler die het elke wereld ver schopt (hierbij zeg ik niet dat ik zelf goed ben) maar jou manier van posten als je je zelf zo pro voelt laat het dan zien ingame heb genoeg rapportjes van ibms gezien die lachwekkend waren , dat jij denkt dat Par & DR oorlog met elkaar krijgen noem ik meer dan lachwekkend .

In AMB zat ook zeker kwaliteit en erg goede spelers
zaten of zitten ja , AMB is nu eenmaal einde verhaal wat ik me dan nog eens zelf afvraag je hebt een stam met 20 leden korja is inactief wrm pakt niemand vv? omdat niemand zin heeft ? of waren ze allemaal gerunned en kregen jullie geen vv ? lijkt me vrij sterk.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Haranu komt niet in Par/DR. Voor MA komt er een prima edelrichting. Alles is vanuit overleg etc aangenomen:)
Alles is ook netjes uitgetekend waardoor beide stammen optimaal kunnen draaien;)

Komt dat omdat hen dat niet willen of zijn jullie in enkele weken van gedachtegang veranderd? Want een paar weken terug stonden ze nog op jullie lijstje?
Zoals jij het omschrijft zou er geen enkel probleem moeten zijn, dan mag jij mij eens vertellen hoe je spelers als MA, Trump, Portje & Iroh van front gaat voorzien zonder ineens super veel fusies te moeten fixen. En dan heb ik het nog niet eens over Recliner & Piav en het geintern van YLH die jullie BG om elke manier gewoon blokkeert. Of worden die ook allemaal intern?

@jokersbrain je hebt overal wel hele mooie oordelen over maar wat heb je zelf gepresteerd? vraag ik me nou echt want zelf vind ik je nou ook niet echt een kwalatief goeie speler die het elke w verschopt (hierbij zeg ik niet dat ik zelf goed ben) maar jou manier van posten als je je zelf zo pro voelt laat het dan zien ingame heb genoeg rapportjes van ibms gezien die lachwekkend waren , dat jij denkt dat Par & DR oorlog met elkaar krijgen noem ik meer dan lachwekkend .


zaten of zitten ja , AMB is nu eenmaal einde verhaal wat ik me dan nog eens zelf afvraag je hebt een stam met 20 leden korja is inactief wrm pakt niemand vv? omdat niemand zin heeft ? of waren ze allemaal gerunned en kregen jullie geen vv ? lijkt me vrij sterk.

Het is inderdaad zo dat accounts Tim & Korja erg laat kwamen met vv aanvragen. We(ik spreek dan voor AMB, want ik was in die periode te druk om te vven) hebben toen nog het beste van er proberen te maken maar het schip was al zo goed als gezonken. Als je met zo'n ligging de activiteit niet optimaal hebt liggen, kan het in enkele uurtjes fataal worden.
 
Bovenaan