Top/Flop stammen

Reactiescore
1.454
Misschien een idee om je te verdedigen in plaats van dit soort domme dingen te zeggen...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75946

Guest
Heeft ie zo zijn redenen voor dat hij die dorpen pakt, en het is niet om te stijgen in de ranglijst lmao, en als je actief zou zijn op w55 zou je perfect weten waarom. Hij die vrij van zonde is werpe de eerste steen, nog nooit iets geinternd? En last but not least, moest iedereen niet zo snel quitten zou er hier heel wat minder geinternd moeten worden. En nu ophoepelen! :)
 
Reactiescore
1.454
Ik zeg ook niet dat de speler niet geinternd mag worden, maar dat ik het vreemd vind dat notabene luffy die pakt. Lijkt mij echt belachelijk. Luffy heeft nog niks laten zien deze wereld, heeft nog nooit echt dorpen weten te pakken van een actieve tegenstander (noobjes reken ik niet mee...)

Het is wel allemaal heel frapant hoor dat luffy het weer krijgt, misschien een idee om eerst Appie aan te pakken?

Maar ach ja, van echte actie is het bij luffy (dusver) niet gekomen...
 

DeletedUser78452

Guest
Ik zeg ook niet dat de speler niet geinternd mag worden, maar dat ik het vreemd vind dat notabene luffy die pakt. Lijkt mij echt belachelijk. Luffy heeft nog niks laten zien deze wereld, heeft nog nooit echt dorpen weten te pakken van een actieve tegenstander (noobjes reken ik niet mee...)

Het is wel allemaal heel frapant hoor dat luffy het weer krijgt, misschien een idee om eerst Appie aan te pakken?

Maar ach ja, van echte actie is het bij luffy (dusver) niet gekomen...

Heb van jullie dan ook nog niet veel gezien.
Wij staan al verder dan jullie in ieder geval, want wij hebben nog op sen minst 2dorpen weten te pakken van jullie, terwijl jullie nog altijd 0 van ons weten te pakken.

Dus jullie zijn toch nog een graad erger in iedergeval ;).
Zou eerst u zelf eens bewijzen voor je probeert te smack talken.
 

DeletedUser75946

Guest
Het is wel allemaal heel frapant hoor dat luffy het weer krijgt, misschien een idee om eerst Appie aan te pakken?

Denk dat jij ons niet te veel hoeft te leren over tactische overwegingen. Par heeft alles prima voor elkaar, dus bedankt voor de tips, maar we redden ons wel ;)
 
Reactiescore
1.454
Heb van jullie dan ook nog niet veel gezien.
Wij staan al verder dan jullie in ieder geval, want wij hebben nog op sen minst 2dorpen weten te pakken van jullie, terwijl jullie nog altijd 0 van ons weten te pakken.

Dus jullie zijn toch nog een graad erger in iedergeval ;).
Zou eerst u zelf eens bewijzen voor je probeert te smack talken.

Hahahaha, wauw... We hebben een nieuw dieptepunt bereikt hoor (rofl). Jij weet ook hoe je die dorpen gepakt hebt. 1 was een mislukte recap die op TS 1 bleef hangen en de andere was een edel net na onze edeltrein op een dorp van een speler waar jullie 'niet mee samenwerkte'. Op het moment dat ik berichten binnen krijg van, ik had niet verwacht dat je je eigen dorp zou pre-edelen en recappen, verwacht ik niet veel van je.
Sorry maar je bent lachwekkend. Maar bewijs mij het tegendeel, lanceer 1 goede massa op een speler en pak dorpen. Dat wil ik wel zien. Wordt waarschijnlijk net zo'n drama als de laatste blitz op LittleMe, waar je 0 dorpen had, maar een stuk of 40-50 dode clears en edels. En dan maar doelloos blijven gooien en zeggen dat een co dom is geweest (cwl).

Denk dat jij ons niet te veel hoeft te leren over tactische overwegingen. Par heeft alles prima voor elkaar, dus bedankt voor de tips, maar we redden ons wel ;)

Naja jullie hebben geluk gehad met de lage motivatie binnen AMB, maar niks van jullie winst af te nemen tbh. Echter vind ik het frappant dat iemand die nog niks heeft bewezen zijn derde cluster krijgt. Zo zullen er meer overdenken :)
 

DeletedUser78452

Guest
Hahahaha, wauw... We hebben een nieuw dieptepunt bereikt hoor (rofl). Jij weet ook hoe je die dorpen gepakt hebt. 1 was een mislukte recap die op TS 1 bleef hangen en de andere was een edel net na onze edeltrein op een dorp van een speler waar jullie 'niet mee samenwerkte'. Op het moment dat ik berichten binnen krijg van, ik had niet verwacht dat je je eigen dorp zou pre-edelen en recappen, verwacht ik niet veel van je.
Sorry maar je bent lachwekkend. Maar bewijs mij het tegendeel, lanceer 1 goede massa op een speler en pak dorpen. Dat wil ik wel zien. Wordt waarschijnlijk net zo'n drama als de laatste blitz op LittleMe, waar je 0 dorpen had, maar een stuk of 40-50 dode clears en edels. En dan maar doelloos blijven gooien en zeggen dat een co dom is geweest (cwl).


Ik wacht tans ook nog altijd op een goeie massa hoor.
En ik hoor alleen excuses.
Wij hebben niks te bewijzen want op moment doe je nog altijd slechter.

Dus doe niet of je het van het bent want zie er niet veel van.
Laat wat zien in game en daarna kunnen we verder praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Ik wacht tans ook nog altijd op een goeie massa hoor.
En ik hoor alleen excuses.
Wij hebben niks te bewijzen want op moment doe je nog altijd slechter.

Dus doe niet of je het van het bent want zie er niet veel van.
Laat wat zien in game en daarna kunnen we verder praten.

Mag ik weten hoe ik het slechter doe dan? Volgens mij speel ik nergens, en heb jij dikke verliezen tegen mij gehad, niet andersom. De dorpen die gepakt had zijn gelukjes, geen skills. Ik wist dat ik alleen niks kon beginnen tegen Luffy. Het Acc had een te compact front met genoeg safe, terwijl ik meer front dorpen dan safe dorpen had. Het feit dat je niet door mij heen geblazen bent, is alleen maar te wijten aan (toendertijds, kan nu anders zijn natuurlijk) het gebrek van aanvallend inzicht. Ik wachtte rustig mijn tijd af voor een goede aanval, alleen viel AMB al snel door onstabiliteit en gebrek aan motivatie binnen de stam. Tsja, dan is het logisch dat ik jouw niet volledig weg speel. Zet mij met een gelijkwaardig front, gelijkwaardig account en alles en een evengoed samenwerkende stam (dat moet ik jullie wel na geven) en dan weet ik wel wie wint, want als je niet eens verwacht dat iemand zo slim is om te recappen, dan heb je weinig verstand van dit spel.

Maar nogmaals, prove me wrong! Laat zien dat je wel wat kan door eens een keer geen makkelijke dorpen te pakken en internen :)
 

DeletedUser75946

Guest
Mag ik weten hoe ik het slechter doe dan? Volgens mij speel ik nergens,

Je beantwoordt hier mooi je eigen vraag :p

Zet mij met een gelijkwaardig front, gelijkwaardig account en alles en een evengoed samenwerkende stam (dat moet ik jullie wel na geven) en dan weet ik wel wie wint

Zorg er zelf voor dat je een gelijkwaardig front krijgt, en rekruteer in je stam een beetje beter qua ligging, dan hoef je niet "als ik dit krijg" of "als ik dat had" te verkondigen en dingen beweren die we niet kunnen natrekken. Allemaal makkelijk om achteraf te komen zeggen dat de kaarten niet eerlijk verdeeld waren. Tip: Verdeel ze gvd beter voor jezelf. En stop met mensen af te zeiken die deze wereld nog niet gerund zijn. Kan best zijn dat je 1v1 skills beter zijn, wauw, proficiat, maar wat heeft het je opgeleverd? Niet veel é ;) Exit Trump
 

DeletedUser78452

Guest
Mag ik weten hoe ik het slechter doe dan? Volgens mij speel ik nergens, en heb jij dikke verliezen tegen mij gehad, niet andersom. De dorpen die gepakt had zijn gelukjes, geen skills. Ik wist dat ik alleen niks kon beginnen tegen Luffy. Het Acc had een te compact front met genoeg safe, terwijl ik meer front dorpen dan safe dorpen had. Het feit dat je niet door mij heen geblazen bent, is alleen maar te wijten aan (toendertijds, kan nu anders zijn natuurlijk) het gebrek van aanvallend inzicht. Ik wachtte rustig mijn tijd af voor een goede aanval, alleen viel AMB al snel door onstabiliteit en gebrek aan motivatie binnen de stam. Tsja, dan is het logisch dat ik jouw niet volledig weg speel. Zet mij met een gelijkwaardig front, gelijkwaardig account en alles en een evengoed samenwerkende stam (dat moet ik jullie wel na geven) en dan weet ik wel wie wint, want als je niet eens verwacht dat iemand zo slim is om te recappen, dan heb je weinig verstand van dit spel.

Maar nogmaals, prove me wrong! Laat zien dat je wel wat kan door eens een keer geen makkelijke dorpen te pakken en internen :)

Je hebt 0 dorpen gepakt dus zie niet waar we zware verliezen geleden heb.
Omdat ik je onderschat heb zou ik niks van het spel kunnen ?
Met deze redenering zit jij dan even ver want je hebt zelf toegeven mij te onderschatten omdat ik jou onderschat.

Zoals ik eerder al zei heb jij meer te bewijzen dan ik.
De stats zijn er, kan je niet omheen, hoe graag je het ook zou willen.

Het succes op Mugi is ook mede door de stam en andere mensen die op Mugi spelen, dat ga ik niet ontkennen.
Par is inderdaad gewoon veel beter dan AMB ooit geweest is.
En het is nog altijd een team spel en geen solo spel.
Je ego is nog al groot precies om je zo hard te willen bewijzen dat je een 1vs1 wilt om de individuele skills te laten zien.

Als je toch zo graag zou willen smack talken laat het dan nu eens zien, van plaats je tijd in excuses te steken zou ik die tijd eens in daden steken, zodat je teminste een poot hebt om op te staan.
 
Reactiescore
1.454
Je beantwoordt hier mooi je eigen vraag :p

Hoeveel clears ben ik op jouw verloren. Hoe vaak heb ik een pm naar jouw gestuurd en gezegd, ooh dat had ik niet verwacht... Ohja, niet 1 keer.
Je hebt twee dorpen weten te pakken, gefeliciteerd! Die dorpen pakte je met geluk en bedrog, niet met skill. Ik hoef mezelf niet te bewijzen, ik heb meer laten zien dan jij tot nu toe op deze wereld en dat zegt wat. Het enige wat jij effectief hebt gedaan is internen en bb'tjes edelen omdat je de strijd met ons niet aandurfde :).

Zorg er zelf voor dat je een gelijkwaardig front krijgt, en rekruteer in je stam een beetje beter qua ligging, dan hoef je niet "als ik dit krijg" of "als ik dat had" te verkondigen en dingen beweren die we niet kunnen natrekken. Allemaal makkelijk om achteraf te komen zeggen dat de kaarten niet eerlijk verdeeld waren. Tip: Verdeel ze gvd beter voor jezelf. En stop met mensen af te zeiken die deze wereld nog niet gerund zijn. Kan best zijn dat je 1v1 skills beter zijn, wauw, proficiat, maar wat heeft het je opgeleverd? Niet veel é ;) Exit Trump

Kaarten leken in ons voordeel, tot dat de helft van de kaarten opeens geen zin meer hadden. Tsja, als jouw halve stam was gaan runnen, stond je hier ook niet. Er zijn situaties waar je geen invloed op hebt. Dit was er helaas 1 van. Daarom hebben wij dan ook aan het kortste eind getrokken. Ik zeg ook niet dat het onverdiend is, par. heeft terecht van AMB gewonnen, maar luffy had hier geen aandeel in. Jij hebt nog geen deuk in een pakje boter weten te slaan in de tijd en daarom ben ik ook heilig van overtuigd dat wanneer wij 1vs1 zitten, je geen kans maakt. :)

Daarnaast ben ik op deze wereld ook niet gerund, ik ging op vakantie. Drie weken later kom ik terug en zie dat alles naar de tering is en dat ik geen account meer heb :p.
 

DeletedUser75946

Guest
Hoeveel clears ben ik op jouw verloren. Hoe vaak heb ik een pm naar jouw gestuurd en gezegd, ooh dat had ik niet verwacht... Ohja, niet 1 keer.
Je hebt twee dorpen weten te pakken, gefeliciteerd! Die dorpen pakte je met geluk en bedrog, niet met skill. Ik hoef mezelf niet te bewijzen, ik heb meer laten zien dan jij tot nu toe op deze wereld en dat zegt wat. Het enige wat jij effectief hebt gedaan is internen en bb'tjes edelen omdat je de strijd met ons niet aandurfde :).

Kaarten leken in ons voordeel, tot dat de helft van de kaarten opeens geen zin meer hadden. Tsja, als jouw halve stam was gaan runnen, stond je hier ook niet. Er zijn situaties waar je geen invloed op hebt. Dit was er helaas 1 van. Daarom hebben wij dan ook aan het kortste eind getrokken. Ik zeg ook niet dat het onverdiend is, par. heeft terecht van AMB gewonnen, maar luffy had hier geen aandeel in. Jij hebt nog geen deuk in een pakje boter weten te slaan in de tijd en daarom ben ik ook heilig van overtuigd dat wanneer wij 1vs1 zitten, je geen kans maakt. :)

Daarnaast ben ik op deze wereld ook niet gerund, ik ging op vakantie. Drie weken later kom ik terug en zie dat alles naar de tering is en dat ik geen account meer heb :p.

Euhm ik speel niet op Luffy maar op Trump , staat toch wel in mn handtekening, dus al wat je zegt hoef ik niet echt op te reageren want t is fout. :p

Behalve dan "als jouw halve stam was gaan runnen, stond je hier ook niet" -> correct, maar dan ging ik ook niet wat stoer lopen doen op het AF :)
 
Reactiescore
1.454
Je hebt 0 dorpen gepakt dus zie niet waar we zware verliezen geleden heb.
Omdat ik je onderschat heb zou ik niks van het spel kunnen ?
Met deze redenering zit jij dan even ver want je hebt zelf toegeven mij te onderschatten omdat ik jou onderschat.

Zoals ik eerder al zei heb jij meer te bewijzen dan ik.
De stats zijn er, kan je niet omheen, hoe graag je het ook zou willen.

Het succes op Mugi is ook mede door de stam en andere mensen die op Mugi spelen, dat ga ik niet ontkennen.
Par is inderdaad gewoon veel beter dan AMB ooit geweest is.
En het is nog altijd een team spel en geen solo spel.
Je ego is nog al groot precies om je zo hard te willen bewijzen dat je een 1vs1 wilt om de individuele skills te laten zien.

Als je toch zo graag zou willen smack talken laat het dan nu eens zien, van plaats je tijd in excuses te steken zou ik die tijd eens in daden steken, zodat je teminste een poot hebt om op te staan.

Naja, als je 80% van je OFF dorpen doodloopt met een belabberde massa zonder resultaat, tsja dat mag je flinke schade noemen (vooral op een wereldsnelheid 1). Ik zeg ook niet dat je niks van het spel kan, maar dat je het tot nu toe niet hebt laten zien. Ik zeg dan ook, laat het zien! Ik denk dat je wel genoeg in huis hebt, maar dan moet je wel even je best gaan doen en niet non-stop voor de makkelijke dorpen gaan.

De stats, hmmm ok. 2 dorpen voor jouw. Mislukte recap, en een recap op mij. Gefeliciteerd, heeft je vast veel moeite gekost :O Laten we even naar de troepen kijken. Jij hebt ziek veel op mij doodgelopen. Wij hebben ons toen der tijd doodgelachen door jouw belabberde offensieve skills. Dat weet jij ook. Beetje jammer dat het niet terug te halen valt, want dan had je nu echt voor lul gestaan :)

Par. is inderdaad een hele stabiele goedwerkende stam. Een stam zoals die hoort. Dat was 1 van de gebreken in AMB. Mijn ego is niet zo groot hoor, maar jij komt aanzetten met de statistieken van overgenomen dorpen en bent helemaal blij met 2 :eek:. Tsja, wat voor reactie verwacht je. Dat ik zeg: 'Ooh jij hebt met 2 dorpen gelukt gehad, en 40 full off doodgelopen, man wat ben jij een pro. Kan jij me dat ook leren?' Tuurlijk niet! Je hebt belabberd geoffed op mij en schept er over op. Ik zeg daarop dat je echt slecht gespeeld hebt en dat je 1 op 1 geen kans zou maken, want dat is zo :p.

Verder, ik hoef me niet te bewijzen. Dat was mijn punt ook niet. Ik zeg alleen, laat eens wat zien! Laat zien dat je wat anders kan als internen, want tot nu toe heb je weinig gepresteerd...
 
Reactiescore
1.454
Euhm ik speel niet op Luffy maar op Trump , staat toch wel in mn handtekening, dus al wat je zegt hoef ik niet echt op te reageren want t is fout. :p

Behalve dan "als jouw halve stam was gaan runnen, stond je hier ook niet" -> correct, maar dan ging ik ook niet wat stoer lopen doen op het AF :)

Kwam door iets te laat achter. Sorry :$
Ik kom ook niet stoer doen op het AF. Ik zeg gewoon dat ik het frappant vind dat Luffy nog meer interns krijgt terwijl hij niks bewezen heeft en dat het hem goed zou doen als hij bijvoorbeeld op savethewhale ging inplaats van de makkelijke dorpen te pakken :)
 

DeletedUser78452

Guest
Naja, als je 80% van je OFF dorpen doodloopt met een belabberde massa zonder resultaat, tsja dat mag je flinke schade noemen (vooral op een wereldsnelheid 1). Ik zeg ook niet dat je niks van het spel kan, maar dat je het tot nu toe niet hebt laten zien. Ik zeg dan ook, laat het zien! Ik denk dat je wel genoeg in huis hebt, maar dan moet je wel even je best gaan doen en niet non-stop voor de makkelijke dorpen gaan.

De stats, hmmm ok. 2 dorpen voor jouw. Mislukte recap, en een recap op mij. Gefeliciteerd, heeft je vast veel moeite gekost :O Laten we even naar de troepen kijken. Jij hebt ziek veel op mij doodgelopen. Wij hebben ons toen der tijd doodgelachen door jouw belabberde offensieve skills. Dat weet jij ook. Beetje jammer dat het niet terug te halen valt, want dan had je nu echt voor lul gestaan :)

Par. is inderdaad een hele stabiele goedwerkende stam. Een stam zoals die hoort. Dat was 1 van de gebreken in AMB. Mijn ego is niet zo groot hoor, maar jij komt aanzetten met de statistieken van overgenomen dorpen en bent helemaal blij met 2 :eek:. Tsja, wat voor reactie verwacht je. Dat ik zeg: 'Ooh jij hebt met 2 dorpen gelukt gehad, en 40 full off doodgelopen, man wat ben jij een pro. Kan jij me dat ook leren?' Tuurlijk niet! Je hebt belabberd geoffed op mij en schept er over op. Ik zeg daarop dat je echt slecht gespeeld hebt en dat je 1 op 1 geen kans zou maken, want dat is zo :p.

Verder, ik hoef me niet te bewijzen. Dat was mijn punt ook niet. Ik zeg alleen, laat eens wat zien! Laat zien dat je wat anders kan als internen, want tot nu toe heb je weinig gepresteerd...


Ik heb nooit opgeschept over offensieve skills. Het enigste wat ik zei is dat jij niet veel beter gedaan hebt dan mij.
Daarna kom je met een hoop excuses af waarom.
Nooit gezegd dat ik blij was met 2 dorpen, alleen dat het 2 dorpen meer waren dan jullie.
De blitz die we gedaan hebben is goed opgevangen door jullie, wij hadden verwacht jullie meer onvoorbereid te pakken.
Jullie hebben met 3 massa's nog geen dorp weten te pakken.

Dus ik snap niet waarom je zo ligt te stoefen dat jullie zoveel beter zouden zijn als we er niks van zien.
Misschien had je van plaats je dood te lachen met mijn aanvallen eens wat meer moeite in die van jullie moeten steken ;)
Redelijk hypocriet iemand zen aanvallen zo te bekritiseren als je er zelf niks van bakt.

Ten eerste heb je nog altijd geen geldige arugment gegeven waarom wij ons nog moeten bewijzen voor jullie iets laten zien.
Ten tweede je zegt dat je hier niet meer speelt dus hoe zou ik mij kunnen bewijzen. Of wil je dat andere mensen die job voor u doen ? Zelf de handen niet vuil maken zodat als het niet lukt je weer een excus hebt?

Dus stopt maar met te doen als of je het van het bent :rolleyes:
Je mag mij zohard proberen afbreken als je wilt, maar herinner jullie deden het slechter ;)
(en dat is het waarschijnlijk het gene wat je stoort en je daarom nog nood hebt ondanks dat je niet meer speelt toch nog iets te vinden voor je ego terug te kunnen boosten na zo'n klapper)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78510

Guest
Ik heb nooit opgeschept over offensieve skills. Het enigste wat ik zei is dat jij niet veel beter gedaan hebt dan mij.
Daarna kom je met een hoop excuses af waarom.
Nooit gezegd dat ik blij was met 2 dorpen, alleen dat het 2 dorpen meer waren dan jullie.
De blitz die we gedaan hebben is goed opgevangen door jullie, wij hadden verwacht jullie meer onvoorbereid te pakken.
Jullie hebben met 3 massa's nog geen dorp weten te pakken.

Dus ik snap niet waarom je zo ligt te stoefen dat jullie zoveel beter zouden zijn als we er niks van zien.
Misschien had je van plaats je dood te lachen met mijn aanvallen eens wat meer moeite in die van jullie moeten steken ;)
Redelijk hypocriet iemand zen aanvallen zo te bekritiseren als je er zelf niks van bakt.

Ten eerste heb je nog altijd geen geldige arugment gegeven waarom wij ons nog moeten bewijzen voor jullie iets laten zien.
Ten tweede je zegt dat je hier niet meer speelt dus hoe zou ik mij kunnen bewijzen. Of wil je dat andere mensen die job voor u doen ? Zelf de handen niet vuil maken zodat als het niet lukt je weer een excus hebt?

Dus stopt maar met te doen als of je het van het bent :rolleyes:
Je mag mij zohard proberen afbreken als je wilt, maar herinner jullie deden het slechter ;)
(en dat is het waarschijnlijk het gene wat je stoort en je daarom nog nood hebt ondanks dat je niet meer speelt toch nog iets te vinden voor je ego terug te kunnen boosten na zo'n klapper)

Wij hadden helaas niet de onuitputtelijke voorraad aan interns die jullie hadden. Als je wilt tel ik samen met je mee het aantal dorpen waar je wel degelijk moeite voor hebt moeten doen, als ik de interns en barbaren tel zit ik al aan 139 :eek:
 

DeletedUser73162

Guest
Het enige dat The Pianist probeert te zeggen (als ik het goed begrijp), is dat de internactie van Luffy op dit moment geen enkele logica heeft. Dit komt vooral door de ligging. Waarom zou luffy nog een keer jumpen als die dorpen voor een andere speler beter liggen? Nozem ligt er bijvoorbeeld veel beter voor. Daarnaast heeft luffy op deze wereld nog weinig bereikt, waardoor die dorpen nieteens zo zeker staan als ze zouden moeten staan. Met 3 frontclusters van luffy is dit een onzekerheid, want wat zou er gebeuren als luffy zou vallen? Juist, een instabiel front op 3 posities.

Ik snap ook dat Par geen tegenstand heeft. Blijkbaar wilt niemand Par tegenstand bieden. Mocht dit wel gedaan zijn, en op grote schaal, zou deze actie van luffy heel hard afgestraft kunnen worden en het stamcluster van Par een grotere deuk opleveren dan wanneer een andere speler zoals bijv Nozem deze dorpen had geëdeld.

Verder begint The Pianist niet over dat hij zo geweldig is. Jullie stellen direct dat hij niks heeft bewezen, of dat hij niks mag zeggen als hij niet meer speelt. Echter kan iedereen wel zien dat deze actie in genoeg andere werelden keihard afgestraft zou worden, en het dus een grote misstap kan zijn.
 

DeletedUser78217

Guest
Het wordt tijd dat iedereen te weten komt wat DR voor een stam is.


Ten eerste, TheCrowner werkt nauw samen met marter. Ze voeren gecoördineerd aanvallen uit en TheCrowner is zelfs over marter heen gejumped. Wat velen niet zullen weten is dat Jelle hele andere plannen heeft met Marter, iets waar de DR leiding van op de hoogte is en het zelfs goedkeurt:

YHeFF7D.png


Conlcusie: DR werkt dus samen met Marter en keurt zijn acties goed.

Maar daar houdt het niet op natuurlijk:

DJP

Dodeluke Jelle Praatjes was een van de leden van DR. Toen Jelle op vakantie ging heeft hij zijn vv afgestaan aan de stam, met het idee dat hij terug zou komen en weer verder kon spelen. Ferdy (dr leiding) dacht daar anders over toen Jordin na enkele weken nog niet terug was (hij heeft geen duidelijke einddatum genoemd afaik). Toen hebben ze DJP geïnternt zonder dat er contact is gezocht met de hoofdspeler Jordin terwijl het mobiele nummer van Jordin in bezit was van de leiding. Dat Jordin het er zelf niet mee eens was is te merken aan het onderstaande scheentje:

iYOZhj3.png


En dan M1

Wat MysteriousOne gedaan heeft bij Appie is inmiddels wel algemeen bekend, echter wilde DR dolgraag een graantje meepikken met de acties van M1. DR nam gratis dorpen over van Appie terwijl m1 zelf rogue aan het gaan was op zijn oude stam. Pas toen wij (als par leiding) DR gewezen hebben op hun acties drong het tot ze door dat het niet oke was waar ze mee bezig waren.

jX77I9Z.png


En nu als laatste, zoals iedereen wel weet is de BG tussen Par en DR (mede door bovenstaande verhalen) verbroken. CeceWorld is een speler die we lang geleden als Par gerekruteerd hebben maar toen is afgestaan aan DR vanwege de ligging. Omdat de BG toen net nieuw was hebben we CeceWorld zelfs opgenomen in een afspraak:

Tl2hxIU.png

Het is dus duidelijk, bij het verbreken van de BG zal CeceWorld zelf de keuze krijgen om Par of DR te kiezen.

Gisteren heeft Ceceworld daadwerkelijk DR verlaten en is Par gejoind. Omdat in de Nap afspraken staat dat het Nap niet zal gelden voor nieuwe rekruten denkt DR dus dat Ceceworld een legitiem target is. Echter is ten eerste Ceceworld een oud DR lid dat net 1 dag de stam heeft verlaten en ten tweede is er tijdens de BG onderhandelingen al afgesproken dat CeceWorld zelf de keuze zou mogen maken voor Par/DR, en daarmee dus ook geen "nieuw rekruut" is.

a754cB1.png


Outlawed (DR lid) valt CeceWorld aan alsof er geen afspraken zijn tussen beide stammen. Dr leiding is benaderd maar weigert met een duidelijke afspraak te komen. DR stabt dus nu naast haar eigen leden ook oud leden en stammenafspraken.

Maar dat DR Cece weg wilde hebben was al langer duidelijk:
https://gyazo.com/f0117b213294df1d85440f6a9e0617a4



Doe ermee wat je wilt, ik nodig hierbij de DR leiding nog maal uit mij aan te spreken via Skype of ingame om de situatie rond Outlawed netjes af te handelen.

Jasper
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42600

Guest
Wat een prachtige post maar vergeet niet dat outlawed recht heeft op het edelen van die dorpen en dat par zich niet aan de regels houdt hier.
We zouden elkaar niet aanvallen tot 10 september (huidige stam spelers) nieuwe spelers mochten we wel aanvallen

Cece zat onder die voorwaarden nog in dr en luffy edelt hem. Cece is uit dr en naar par dus een nieuwe speler waardoor iedereen hem mag aanvallen

Je moet wel je feiten goed hebben als je een mooie post probeert hier neer te zetten

aug 28 23:19
red.png
Mugiwara no Luffy (Par.) veroverde 188| DR verbreekt NAP van CeceWorld

Dorpsnaam: tja wat moet je er van zeggen

aug 29 00:28
blue.png
CeceWorld heeft de stam verlaten.

En dit is een stukje tekst van hun vertrek verhaal
De Nap geldt voor het de leden die nu In -Dr- of Par zitten, nieuwe leden gelden dus niet onder de nap. Dit zodat Dr of par geen leden kan recruiten voor onderdak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78217

Guest
Ben jij simpel of blind of heb je moeite met lezen Donstef?
 
Bovenaan